بهترین معاملات اولیه مانیتور جمعه سیاه 2022: صرفه جویی زیادی در نمایشگرهای 4K، بازی و مانیتورهای هوشمند و موارد دیگر

این مانیتور سامسونگ یک راه حل ایده آل برای چنین طیف وسیعی از برنامه های کاربردی است که به سختی می توان قیمت آن را تا این حد پایین باور کرد. اندازه 24 اینچی و رزولوشن 1080p آن را برای مصرف رسانه ای عالی می کند، در حالی که نرخ رفرش 75 هرتز و پشتیبانی از AMD FreeSync به این معنی است که برای بازی های معمولی به همان اندازه عالی است. حتی اگر آمار آن با اهداف اصلی کار یا بازی شما مطابقت ندارد، آن را به عنوان یک نمایشگر ثانویه بسیار ارزان در نظر بگیرید.

  • قیمت فعلی: 379.99 دلار
  • قیمت اصلی: 499.99 دلار

پنل‌های IPS دل به‌خاطر عملکرد بسیار بالاتر از رده وزنی خود شناخته می‌شوند، اما به ندرت می‌توان نمونه‌ای را با قیمت کمتر از 200 دلار مشاهده کرد، مخصوصاً پنل‌هایی با وضوح 1440p در این اندازه. ترکیبی از 1440p و اندازه 27 اینچ اغلب به عنوان یک نقطه شیرین در نظر گرفته می‌شود، زیرا اجرای آن حتی برای رایانه‌های شخصی و کارت‌های ویدیویی نسبتاً آسان است، در حالی که همچنان تراکم پیکسلی عالی را ارائه می‌دهد. همه این فاکتورها و نرخ به روز رسانی 75 هرتز به این معنی است که این مانیتور تقریباً برای هر کاری که انجام دهید عالی خواهد بود.

  • قیمت فعلی: 1099.99 دلار
  • قیمت اصلی: 699.99 دلار

نمایشگر 24 اینچی ایسوس ممکن است مانند سایر مدل های این لیست به نظر برسد، اما برای افرادی که پس از خیره شدن به صفحه نمایش خود در طول روز از خستگی چشم رنج می برند، گزینه بهتری طراحی شده است. پانل بدون سوسو و انتشار نور آبی بسیار کم آن به از بین بردن دو مورد از بزرگترین عوامل ایجاد کننده خستگی چشم کمک می کند. حتی دارای یک سطح ضد تابش نور است تا آن انعکاس های مزاحم از پنجره ها یا لامپ های اطراف دیگر شما را آزار ندهد.

  • قیمت فعلی: 410 دلار
  • قیمت اصلی: 500 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی مانیتور در Best Buy وجود دارد:

مانیتور گیمینگ منحنی 34 اینچی دل مدت زیادی است که وجود داشته است، اما همچنان در آن زمان در میان طرفداران نمایشگرهای فوق عریض مورد علاقه همیشگی باقی مانده است. رزولوشن 3440×1440 (WQHD) آن تصاویری واضح و همه جانبه را برای هر چیزی از تیراندازی اول شخص گرفته تا عناوین مسابقه ای ارائه می دهد و نرخ تازه سازی 144 هرتز آن به این معنی است که فریم های بیشتری را سریعتر از حریفان خود خواهید دید.

  • قیمت فعلی: 229.99 دلار
  • قیمت اصلی: 399.99 دلار

برای یافتن مجموعه‌ای از بهترین معاملات در حال حاضر، بدون توجه به نوع و اندازه مانیتوری که به دنبال آن هستید، ادامه دهید.

به طور کلی بهترین معاملات مانیتورهای اوایل جمعه سیاه 2022

مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey سامسونگ، مجموعه فعلی نمایشگرهای گیمینگ برتر این شرکت هستند. با توجه به مشخصات ممتاز، به ندرت می توان شاهد کاهش قیمت مدلی به این قیمت باشیم، به خصوص مدلی با وضوح 4K، نرخ تجدید 144 هرتز و پشتیبانی از FreeSync AMD و G-Sync انویدیا. همچنین یکی از اعضای نادر خانواده Odyssey است که از صفحه نمایش خمیده خودداری می کند و برای گیمرهایی که صفحه تخت را ترجیح می دهند عالی است.

  • قیمت فعلی: 180 دلار
  • قیمت اصلی: 240 دلار
اگر فرم فاکتور فوق عریض برای شما ایده‌آل به نظر می‌رسد، اما لزوماً به یک مانیتور مخصوص بازی نیاز ندارید، مدل 34 اینچی سامسونگ نقطه ورود بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به بهره‌وری است که ممکن است هر از چند گاهی به بازی‌های معمولی هم دست پیدا کنند. رزولوشن 3440 x 1440 آن به این معنی است که هر کاری که آن را بر عهده می گیرید باید به لطف تراکم پیکسلی ثابتش عالی به نظر برسد.

  • قیمت فعلی: 219.99 دلار
  • قیمت اصلی: 299.99 دلار

مانیتورها یکی از آن قطعاتی هستند که می توانید هر چقدر که می خواهید خرج کنید. در حالی که شما به طور کلی آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، باید برای ویژگی ها، مشخصات و اندازه مناسب برای نیازهای خاص خود هزینه پرداخت کنید. آیا شما یک کارگر خانگی با تمرکز فوق العاده هستید که برای پروژه های پیچیده به حداکثر املاک و مستغلات صفحه نمایش نیاز دارید؟ شاید شما فقط یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا برای بازی یا مصرف رسانه می خواهید.

هنگفت خرید جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر برگزار می شود، اما فروش در حال حاضر در حال انجام است و تا پایان فصل خرید تعطیلات ادامه خواهد داشت.

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه مانیتور وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر مانیتور جمعه سیاه 2022 در Best Buy

Aorus (بخشی از گیگابایت) یک مانیتور بازی ایجاد کرده است که راه حل ایده آلی برای گیمرهای کنسول، گیمرهای رایانه شخصی و کارگران بهره وری است. صفحه نمایش عظیم 43 اینچی و وضوح 4K آن نسبت به بسیاری از تنظیمات چند مانیتور، صفحه نمایش واقعی بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که سوئیچ KVM داخلی به این معنی است که می توانید چندین رایانه شخصی را برای جابجایی سریع بین کار و بازی متصل کنید. در عین حال، نرخ تازه سازی 144 هرتز تضمین می کند که هر دو کار مانند ابریشم صاف به نظر می رسند.

  • قیمت فعلی: 109 دلار
  • قیمت اصلی: 134 دلار

در هر یک از این موارد، یا تقریباً در مورد هر موردی که می توانید به آن دست پیدا کنید، ما شما را با معاملات اولیه جمعه سیاه در برخی از بزرگترین خرده فروشان در سراسر جهان تحت پوشش قرار داده ایم. ما نه تنها بهترین پیشنهادها را در مورد نمایشگرهای معمولی و همه کاره، بلکه برای مدل‌های خاص‌تر مانند نمایشگرهای فوق عریض، نمایشگرهای بازی به‌روزرسانی فوق‌العاده سریع، و مانیتورهای عظیم +43 اینچی جستجو کردیم.

در زیر 10 بهترین معاملات مانیتور اولیه که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب مانیتور را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، Walmart و دیگران مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 89.99 دلار
  • قیمت اصلی: 149.99 دلار

اگر مانیتور بازی با نسبت تصویر سنتی 16:9 می‌خواهید، مدل Nitro ایسر با فضای مورب 31.5 اینچی و نرخ تازه‌سازی که می‌تواند تا 165 هرتز افزایش یابد، شما را پوشش می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای یک منحنی 1500R است تا تجربه بازی شما را فراگیرتر کند و از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند تا بصری شما را حتی در هنگام کاهش نرخ فریم صاف نگه دارد.

  • قیمت فعلی: 499.99 دلار
  • قیمت اصلی: 414.99 دلار

دوشنبه سایبری پس از جمعه سیاه در 28 نوامبر است. در حالی که از هم اکنون تا پایان سال هر روز تخفیف در دسترس است، جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دو روز بزرگ خرید سال هستند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/early-black-friday-monitor-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه مانیتور وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر مانیتورهای جمعه سیاه 2022 در Walmart

نام تجاری Zowie BenQ ممکن است به اندازه برخی از بزرگترین سازندگان لوازم جانبی بازی شناخته نشده باشد، اما طرفدارانی شبیه به فرقه دارد، به ویژه در بین گیمرهای حرفه ای و کسانی که در بالاترین سطوح در بازی های FPS رقابت می کنند. برای این افراد، فریم‌ها بیشترین اهمیت را دارند و 240 هرتز به این معنی است که حداکثر 240 فریم در ثانیه را خواهید دید که عملکرد بهینه و بهترین شانس را برای ضربه زدن به حریف ارائه می‌دهد. مدل‌های 240 هرتزی ارزان‌تری وجود دارند، اما هیچ‌کدام ویژگی DyAc+ را در این مانیتور ارائه نمی‌کنند که بدون توجه به سرعت حرکت شما، حرکت آبی را حذف می‌کند. دلیلی وجود دارد که بازیکنان حرفه ای FPS در اوج هستند ارزش گذاری و CS: برو به این مانیتور سوگند

معاملات بیشتر مانیتور جمعه سیاه 2022 در آمازون

بین رزولوشن UHD، 4K و پشتیبانی از HDR10 و DCI-P3 95% Color Gamut، نمایشگر 32 اینچی ال‌جی گزینه‌ای عالی برای ویرایشگرهای عکس و ویدیو است که به دنبال نمایشگری هستند که بتواند نمایش‌هایی واضح و دقیق از رنگ‌های خود ارائه دهد. پروژه ها. پنل IPS همچنین زوایای دید عالی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند کار استثنایی خود را به همه مشتریانی که شما را در اطراف هستند نشان دهید.

  • قیمت فعلی: 580 دلار
  • قیمت اصلی: 800 دلار
ما در تمام خرده‌فروش‌های اصلی، سایت‌های اصلی معاملات، و سایت‌های فروش ویژه بیشتر گشتیم تا نه تنها بهترین پیشنهادها را برای محصولاتی با جذابیت بسیار گسترده، بلکه در مانیتورهایی که مطابق با نیازهای خریداران خاص‌تر هستند، مانند متخصصان خلاق و یا گیمرهای رقابتی سپس بهترین پیشنهادها را از میان آنهایی که از معتبرترین خرده فروشان بودند انتخاب کردیم تا با شما به اشتراک بگذاریم.