بهترین معاملات اولیه تبلت جمعه سیاه 2022: امروز در Surface Pro 7 و iPad Air صرفه جویی کنید

لوازم الکترونیکی یکی از محبوب ترین محصولات در جمعه سیاه هستند زیرا معمولاً قیمت بالایی دارند. بلک فرایدی یکی از تنها زمان‌های سال است که محصولاتی مانند تبلت‌ها با 100 یا حتی 500 دلار تخفیف به فروش می‌رسند.

تبلت گلکسی تب 8 سامسونگ در حال حاضر 100 دلار تخفیف قبل از رویداد بزرگ فروش تعطیلات دارد. شما می توانید انتظار صفحه نمایش 10.5 اینچی، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، وضوح 1920 در 1200 پیکسل و باتری بادوام را داشته باشید. همچنین در سه رنگ قابل توجه وجود دارد: خاکستری تیره، طلایی صورتی و نقره ای.

  • قیمت فعلی: 500 دلار
  • قیمت اصلی: 600 دلار

بلک فرایدی البته بزرگترین زمان خرید سال است. روزهای انتظار در سرمای بیرون از جلوی فروشگاه ها برای دریافت بهترین معاملات گذشته است، اکنون می توانید برای هر چیزی به صورت آنلاین تخفیف دریافت کنید. و، حتی می‌توانید با تخفیف‌های جمعه سیاه اولیه که هم‌اکنون در حال انجام است، زودتر در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی بلک در حال حاضر در آمازون وجود دارد:

معاملات بیشتر تبلت های جمعه سیاه 2022 در Walmart

ما بهترین تخفیف‌های اولیه تبلت را قبل از جمعه سیاه جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید قبل از فروش بزرگ شروع به خرید کنید.

آخرین معاملات تبلت های اوایل جمعه سیاه 2022

هر سال، جمعه سیاه روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده برگزار می شود. امسال، جمعه، 25 نوامبر برگزار می‌شود. با این حال، می‌توانید انتظار معاملات در تمام ماه و همچنین کاهش قیمت‌ها را در آخر هفته جمعه سیاه داشته باشید.

این تبلت به طور خاص برای سالمندان ساخته شده است و در حال حاضر 33 درصد تخفیف در آمازون دارد. این دارای یک رابط کاربری ساده است که برای افرادی با چالش های دسترسی در بینایی و شنوایی بهینه شده است. دارای 4G LTE داخلی است، بنابراین همیشه متصل است، و نمادها روشن هستند و تفسیر آنها برای دسترسی به برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلف آسان است.

آخرین باری که این صفحه به‌روزرسانی دریافت کرد، این‌ها آخرین معاملات تبلت‌ها بودند که ارزش بررسی دارند:

به طور کلی بهترین معاملات تبلت های اوایل جمعه سیاه 2022

دوشنبه سایبری همیشه در دوشنبه پس از روز شکرگزاری قرار می گیرد. امسال، دوشنبه، 28 نوامبر اتفاق می‌افتد. این روزی است که می‌توانید معاملات عالی فقط آنلاین پیدا کنید، در حالی که معاملات جمعه سیاه هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین انجام می‌شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-tablet-deals-november-10-2022/#ftag=RSSbaffb68

آی‌پد ایر اپل پیش از جمعه سیاه به فروش می‌رسد، و اگرچه جدیدترین مدل نیست، اما همچنان دارای بسیاری از ویژگی‌های نسل پنجم از جمله Touch ID، صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina با True Tone و عرض P3 است. رنگ، عمر باتری تا 10 ساعت و موارد دیگر. همچنین از صفحه کلید جادویی و اپل پنسیل نسل دوم پشتیبانی می کند.

  • قیمت فعلی: 225 دلار
  • قیمت اصلی: 275 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی بلک در حال حاضر در Walmart وجود دارد:

معاملات بیشتر تبلت‌های جمعه سیاه 2022 در Best Buy

ما این تخفیف‌های جمعه سیاه اولیه را در تبلت‌ها بر اساس برند، قیمت تخفیف‌خورده و نظرات محصول (هم خوب و هم بد) انتخاب کردیم. تخفیف‌ها در تبلت‌ها به صورت هفتگی و حتی روزانه تغییر می‌کنند، بنابراین اگر به بهترین تخفیف‌ها علاقه دارید، حتماً وب‌سایت یک خرده‌فروش را اغلب برای معاملات روزانه بررسی کنید.

پردازنده Core i3 نسل یازدهم اینتل و البته ویندوز 11.

  • قیمت فعلی: 730 دلار
  • قیمت اصلی: 1300 دلار

در حال حاضر با این بسته عالی در آمازون، 18٪ صرفه جویی کنید. با کمتر از 230 دلار، می‌توانید تبلت Fire HD 8 Plus (با ویژگی‌هایی مانند 3 گیگابایت رم، شارژ بی‌سیم دارای گواهی Qi و صفحه نمایش HD) را با Echo Buds مشکی دریافت کنید. Echo Buds دارای فناوری حذف نویز فعال و تا پنج ساعت زمان پخش با یک بار شارژ است.

  • قیمت فعلی: 399 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

در زیر 7 بهترین معاملات اولیه تبلت را که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب تبلت را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 700 دلار
  • قیمت اصلی: 930 دلار

همچنین دارای یک قاب بادوام و یک قلم قلم است تا استفاده از آن را آسان تر کند.

معاملات بیشتر تبلت های جمعه سیاه 2022 در آمازون

از سوی دیگر، می‌توانید سرفیس پرو 7 مایکروسافت را با یک قلم سرفیس و یک پوشش سطح مشکی با 130 دلار بیشتر از مدل قبلی خریداری کنید. بسیاری از ویژگی‌ها هنوز یکسان هستند، به جز این که این مدل با پردازنده Core i5 اینتل اجرا می‌شود و به جای آخرین ویندوز 11، ویندوز 10 دارد. اما ما فکر می‌کنیم قلم و صفحه‌کلید گنجانده شده قیمت آن را می‌سازد.

  • قیمت فعلی: 230 دلار
  • قیمت اصلی: 330 دلار

در اینجا برخی از معاملات بلک فرایدی بلک در حال حاضر در Best Buy وجود دارد:

قبل از جمعه سیاه می توانید در تبلت 12.3 اینچی Surface Pro 7+ مایکروسافت 230 دلار صرفه جویی کنید. این تبلت بزرگ می تواند به طور کامل جایگزین لپ تاپ شما شود، زیرا دارای یک پایه داخلی با صفحه کلید جداشدنی است. شما می توانید انتظار 8 گیگابایت حافظه، عمر باتری تا 15 ساعت، و