بهترین معاملات آیفون موجود در حال حاضر: جولای 2022

AT&T، تی موبایل، Verizon، قابل رویت

iphone-13-pro-pro-max.jpg

قیمت خرده فروشی

در زیر بهترین معاملاتی را که در حال حاضر می‌توانیم پیدا کنیم، پیدا خواهید کرد. این صفحه را نشانک‌گذاری کنید و همچنان که به‌طور مداوم این فهرست را به‌روزرسانی می‌کنیم، دوباره بررسی کنید.

خلاصه قیمت گذاری

سری آیفون 11

شما می توانید تا 800 دلار تخفیف برای هر مدل آیفون 13 با معامله دریافت کنید، در حالی که یک خط خدمات جدید اضافه کنید و در طرح Magenta Max ثبت نام کنید. مقدار اعتبارات که در 24 صورتحساب ماهانه اعمال می شود، به تلفنی بستگی دارد که از آن صرف نظر می کنید. اعتبار 800 دلاری آیفون 13 مینی و آیفون 13 را به طور موثر رایگان می کند.

اپل با عرضه آیفون 13 در سال گذشته، رویکرد کاملا جدیدی را برای ارائه تبلیغات آیفون از طریق فروشگاه اپل آغاز کرد، و اکنون شاهد آن هستیم که به بقیه محصولات آیفون کاهش یافته است. به‌جای واگذاری تبلیغات فقط به اپراتورها، سازنده آیفون به اپراتورها اجازه می‌دهد تا برای گوشی‌هایی که مستقیماً از اپل خریداری می‌شوند، معاملات ارائه دهند. اگر از اپل عبور کنید، این معاملات چگونه خراب می شوند.

  • AT&T از طریق اپل: مشتریان جدید و فعلی AT&T می توانند اعتباری به ارزش 700 دلار دریافت کنند تا برای خرید آیفون 13 یا آیفون 13 پرو با یک معامله واجد شرایط استفاده کنند و برای یک طرح نامحدود ثبت نام کنند. این به این نتیجه می رسد که آیفون 13 مینی با یک برنامه پرداخت 36 ماهه رایگان است و آیفون 13 از 2.75 دلار در ماه شروع می شود.
  • Verizon از طریق اپل: مشتریان جدید و فعلی Verizon می توانند تا 600 دلار تخفیف برای هر مدل آیفون 13 دریافت کنند، بسته به معامله شما و تا زمانی که برای طرح واجد شرایط Verizon 5G Unlimited ثبت نام کنید.
  • T-Mobile از طریق اپل: مشتریان می توانند با معامله تلفنی با اپل در صورت ترکیب با اعتبار T-Mobile، تا 400 دلار در مجموع اعتبار دریافت کنند. نحوه تجزیه آن به این صورت است: در صورت معامله با آیفون X یا جدیدتر، ارزش مبادله فعلی تلفن خود را از اپل دریافت خواهید کرد، به علاوه 200 دلار اعتبار اضافی در صورتحساب T-Mobile خود دریافت خواهید کرد.

iphone-12-2.jpg

می‌توانید آیفون SE جدید و براق اپل را با قیمت 379 دلار یا 50 دلار از قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی با خرید SE از کریکت دریافت کنید. فرقی نمی‌کند مشتری جدید باشید یا تلفن‌های ارتقاء دهنده مشتری فعلی – 379 دلار برای همه در دسترس است.


معاملات آیفون 12 AT&T دیگر نیازی به معامله ندارند. در عوض، باید برای طرح پرداخت دستگاه و هر طرح خدمات نامحدود ثبت نام کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، آیفون 12 را به جای 21.67 دلار در ماه با 11.53 دلار در ماه یا آیفون 12 مینی را با 50 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد، با اعتبار بیش از 36 ماه. این باعث می شود که آیفون 12 مینی طی 36 ماه به 8.75 دلار در ماه کاهش یابد.

در نهایت، T-Mobile یک تبلیغ خرید یک، یک دریافت، رایگان دارد که شما را ملزم به خرید یک آیفون 13 یا آیفون 12 می کند و سپس تا 700 دلار اعتبار (بیش از 24 ماه) برای آیفون 13 دوم دریافت خواهید کرد. یا آیفون 12. هر دو تلفن باید در یک خط خدمات جدید برای مشتریان جدید استفاده شوند، یا مشتریان فعلی می توانند یک خط را ارتقا داده و خط دوم اضافه کنند.

T-Mobile تبلیغات فعلی خود را برای خط آیفون 13 به سری آیفون 12 گسترش داد. این بدان معناست که وقتی تلفن فعلی خود را معامله می کنید، هر مدل آیفون 12 را با خط خدمات جدید خریداری می کنید و در طرح Magenta Max ثبت نام می کنید، می توانید تا 800 دلار از تلفن جدید خود تخفیف دریافت کنید. مقدار اعتبار بستگی به تلفنی دارد که با آن معامله می کنید، T-Mobile 400 دلار تخفیف برای دستگاه های قدیمی ارائه می دهد. اعتبارات برای معامله شما طی 24 ماه تقسیم می شود.

totallee-iphone-13-pro-max-6.jpg

اگر تلفن‌ها را ارتقا می‌دهید و در حال حاضر با T-Mobile خدمات دارید، می‌توانید تا 400 دلار اعتبار با یک معامله واجد شرایط دریافت کنید.

429 دلار

تی موبایل، قابل رویت، کریکت

Visible، یک اپراتور اعتباری که از شبکه بی‌سیم Verizon استفاده می‌کند، به ارائه یک کارت هدیه مجازی برای کسانی که آیفون 12 را خریداری می‌کنند، بازگشته است. هر آیفون 12 فهرست شده در وب‌سایت Visible، یک کارت هدیه 150 دلاری برای شما به همراه خواهد داشت تا در هر کجا که بخواهید از آن استفاده کنید. باحال، درسته؟

کریکت

متوجه خواهید شد که اکثر معاملات ذکر شده در زیر این امکان را دارند که یک آیفون رایگان برای شما به ارمغان بیاورند، با این فرض که نوع تلفن مناسبی برای معامله و ثبت نام برای طرح نامحدود مناسب دارید. به طور طبیعی، شیطان در جزئیات، خوب، چاپ دقیق، برای هر معامله گوشی های هوشمند است. اما به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. اگر تصمیم دارید که معاملات فعلی ارزش معامله با تلفن قدیمی خود را ندارند، همیشه می توانید خودتان آن را بفروشید و ببینید آیا می توانید پول نقد بیشتری نسبت به ارائه یک خرده فروش یا شرکت مخابراتی دریافت کنید. فقط ابتدا مطمئن شوید که آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

همه گوشی هایی که در حال حاضر در مجموعه اپل ارائه می شوند، از iOS 15، آخرین نرم افزار موجود برای آیفون، پشتیبانی می کنند.

orange-fun.png

آیفون 13 سری

بهترین قیمت موجود

آیفون 12 سری

اگر در حال خرید آیفون 13، آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس هستید، به ترتیب 2،78، 8.34 یا 11.12 دلار در ماه پس از اعمال اعتبار 700 دلاری به صورت حساب شما در دوره 36 ماهه پرداخت خواهید کرد. .

خرید یک آیفون جدید می تواند یک فرآیند طولانی و گاهی اوقات استرس زا باشد. بین تصمیم گیری برای خرید کدام مدل و سپس جستجوی راه هایی برای صرفه جویی در هزینه در خرید خود، چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. خوشبختانه، اپراتورها و حتی اپل در تمام مدل‌های آیفونی که اپل در حال حاضر تولید می‌کند، تبلیغات دائمی دارند. این بدان معناست که شما نمی‌توانید جدیدترین (و گران‌ترین) آیفون را خریداری کنید، اما می‌توانید معاملاتی را با نام تجاری جدید پیدا کنید. آیفون SE، آیفون 11، آیفون 12، و آیفون 13.

iphone-13-1.jpg
جیسون سیپریانی/ZDNet

iphone-12-cnet.jpg

iphone-12-max-pro-review-best-camera-phone.png

میزان اعتبار بر اساس تلفنی است که با آن معامله می کنید، و باید در هر یک از طرح های نامحدود AT&T حضور داشته باشید یا در آن ثبت نام کنید.

iphone-se-2022-2.jpg
جیسون سیپریانی/ZDNet

iPhone SE (2022)

گزینه دیگر این است که یک خط به حساب خود اضافه کنید، و با تقسیم اعتبار در طول 24 ماه خدمات، 50٪ تخفیف برای iPhone SE دریافت خواهید کرد. این باعث می شود که iPhone SE در پایان اعتبار 215 دلار باشد – که وحشتناک نیست! بسته به تلفنی که با آن معامله می‌کنید و مبلغی که T-Mobile به شما ارائه می‌دهد، اگر خط جدیدی از خدمات را راه‌اندازی می‌کنید، ممکن است راه بهتری باشد.

T-Mobile تنها اپراتور بزرگ ایالات متحده است که برای آیفون SE جدید تخفیف ارائه می دهد. با Uncarrier دو گزینه دارید. اولین مورد این است که با تلفن موجود خود معامله کنید و تا 400 دلار اعتبار برای حساب خود در مدت 24 ماه دریافت کنید. البته، میزان اعتبار بر اساس تلفنی است که با آن معامله می‌کنید. برای کسانی که آیفون SE 2020 دارند، تا 200 دلار اعتبار دریافت می‌کنند.

مدل

کریکت به مشتریان جدید 400 دلار تخفیف از آیفون 11 ارائه می دهد که شما به شرکت مخابراتی پیش پرداخت و ثبت نام در طرح ماهانه 60 دلاری و پرداخت سه ماه خدمات از قبل پرداخت می کنید. این بدان معناست که شما به جای 499 دلار معمولی، 399 دلار برای گوشی پرداخت خواهید کرد. بهتر از هیچ، حدس می زنم؟

با عرضه آیفون 13، اپل رویکرد جدیدی را برای تخفیف آیفون با ارائه معاملات اپراتور از طریق فروشگاه آنلاین خود آغاز کرد. شرکت‌های مخابراتی می‌توانند از طریق فروشگاه اپل تخفیف تبلیغاتی ارائه دهند که مشابه یا متفاوت از خرید مستقیم از شرکت مخابراتی است.

599 – 899 دلار

تبلیغات فعلی آیفون 13 AT&T اساساً با تبلیغاتی که از طریق فروشگاه آنلاین اپل ارائه می شود مطابقت دارد. به این صورت تقسیم می‌شود: مشتریان جدید و فعلی می‌توانند اعتباری به ارزش ۷۰۰ دلار را دریافت کنند که در مدت ۳۶ ماه به هر آیفون ۱۳ می‌رسد. این باعث می‌شود که آیفون ۱۳ مینی پس از اعمال اعتبار، رایگان شود.

T-Mobile سه – بله، سه – تبلیغات مختلف را ارائه می دهد که شامل آیفون 13 می شود.

Verizon در حال حاضر یک معامله فقط آنلاین دارد که از شما می‌خواهد برای یک خط خدمات جدید در یک طرح نامحدود ثبت نام کنید. در ازای انجام این کار، یک آیفون 12 64 گیگابایتی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. همین معامله در مورد آیفون 12 مینی صدق نمی کند. در عوض شما 300 دلار از تلفن کوچکتر دریافت خواهید کرد.

Visible قبلاً iPhone SE جدید را دارد و شرکت مخابراتی اعتباری یک کارت هدیه 200 دلاری برای خرج کردن آن تقریباً در هر مکانی ارائه می‌کند، وقتی که iPhone SE را از اپراتور خریداری می‌کنید، برای خط جدید خدمات ثبت‌نام می‌کنید، شماره خود را از اپراتور موجود خود در داخل منتقل می‌کنید. 14 روز، و سپس سرویس خود را به مدت سه ماه فعال نگه دارید. هنگامی که شرایط لازم را برآورده کردید، یک کد برای بازخرید کارت هدیه مجازی خود دریافت خواهید کرد.

آیا نیازی به افزودن خط خدمات ندارید؟ مبلغ اعتبار برای یک معامله واجد شرایط به 400 دلار کاهش می یابد برای آیفون 12.

AT&T، تی موبایل، Verizon، قابل رویت

شرکت مخابراتی Visible یک معامله بسیار شیرین برای مشتریان جدید ارائه می دهد. اگر هر آیفون 13 بخرید و شماره خود را به اپراتور انتقال دهید، پس از سومین ماه خدمت خود یک کارت هدیه مجازی دریافت خواهید کرد. در حال حاضر کل مجموعه بدون در نظر گرفتن مدلی که خریداری می کنید، واجد شرایط دریافت کارت هدیه مجازی 150 دلاری هستند.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-iphone-deals-available/#ftag=RSSbaffb68 nomad-iphone-13-pro-max-3.jpg

برای مشتریان فعلی که یک خط خدمات اضافه می‌کنند یا یک خط موجود را ارتقا می‌دهند و هر مدل آیفون 13 را می‌خرند، می‌توانید از پیشنهادی استفاده کنید که هنگام معامله با یک تلفن و اضافه کردن یک خط به آیفون 13، تا 800 دلار تخفیف برای هر آیفون 13 برای شما به ارمغان می‌آورد. حساب. این باعث رایگان شدن آیفون 13 و آیفون 13 مینی می شود. به علاوه، تا یک سال AMC+ را نیز دریافت خواهید کرد.

مشتریان فعلی می توانند تا 350 دلار از آیفون 12 یا 300 دلار از آیفون 12 مینی با خرید و فروش هر گوشی، صرف نظر از اینکه کار می کند یا نه، تخفیف دریافت کنند.

apple-iphone-se-2020-review-zdnet.jpg

iphone-13-2.jpg
جیسون سیپریانی/ZDNet

جیسون سیپریانی/ZDNet

iPhone-11-smart-battery-case-3.jpg
تصویر: جیسون سیپریانی/ZDNet

ورایزون برای مشتریانی که هر مدل آیفون 13 را خریداری می کنند، تبلیغی فریبنده دارد.

499 دلار – 1099 دلار

در نهایت، معامله BOGO T-Mobile برای iPhone 13 یا iPhone 12 اعمال می شود.