بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تکنولایف

در این بازه قیمتی هم می‌توانید محصولات بسیار خوبی را از برندهای معتبر پیدا کنید. طراحی این محصول از نظر محل قرارگیری پورت‌ها و مادربورد، یادآور ویوبوک 15 F512 است. البته بدنه پلاستیکی این محصول، هیچ شباهتی به لپ‌تاپ‌های لوکس و وقی نظیر Zenbook 15 و یا HP Specter ندارد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تکنولایف

آنگاه برند لنوو و مدل محبوب Legion 5-AAB از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. سی‌پی‌یواینتل Core i5رم8GBحافظه‌ی داخلی512GB SSDپردازنده‌ی گرافیکیGTX1650 GDDR5پیش از اینکه به سراغ مشخصات فنی این لپ‌تاپ برویم، باید بگوییم که در کنار قیمت مقرون به‌صرفه، توانایی ارائه‌ی عملکرد قابل‌قبولی دارد. از مشخصات این لپ‌تاپ، صفحه‌‌ی نمایش ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است. صفحه‌‌ی نمایشی که توانایی ارائه‌ی نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز را دارد.

  • همچین لپ تاپ دارای صفحه نمایش FHD است تا از دیدن بازی‌های گرافیکی جذاب نهایت لذت را ببرید.
  • دقت کنید بطوری کلی در برند ایسوس سری راگ برای گیم و سری زنبوک برای امور مهندسی طراحی شده اند.
  • این لپ تاپ موسون به گیمینگ دارای پردازنده ی Core i7 و حافظه ی SSD در کنار هارد HDD یک ترابایتی است که سرعت خواند و نوشتن روی آن را بسیار بالابرده است که برای بازی و برنامه نویسی بسیار موثر خواهد بود.
  • به علاوه، در اینجا قرار است بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران را هم معرفی کنیم.
  • لوگو مایکروسافت نیز با طرحی نسبتا ساده بر روی درب لپ‌تاپ خودنمایی می‌کند که با وجود جذابیتی که دارد، نسبت به لوگو سایر برندها، کمتر به چشم می‌آید.

محصولات دیگری که قیمتی پایین‌تر از دستگاه پیش رو دارند، عمدتا مشخصات فنی یکسانی داشته و صرفا حجم حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی آنها افزایش بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی پیدا کرده است. به همین جهت، ما معتقدیم با کمی پرداخت پول بیشتر در این بازه می‌توان گزینه‌ای ایده‌آل‌تر را خریداری کرد. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۲۵ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱، محصولی از برند لنوو و سری Gaming 3 است که با مشخصات سخت‌افزاری قوی و امکانات جذاب خود می‌تواند تمام نیازهای کاربران، گیمرها و مهندسان را برطرف کند. این دستگاه به پردازنده چهار هسته‌ای Core i H و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و کارت گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1650 در آن قادر است تمام بازی‌های روز یا نرم افزارهای سنگین را به آسانی اجرا کند.

وزن 2.7 کیلوگرمی این محصول که حمل‌ونقل آن را کمی چالش‌برانگیز می‌کند، تنها ایراد آن است. در بدنه زیبای OMEN 16-b0080TX پردازنده Core i H، چیپ گرافیکی RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، sixteen گیگابایت رم DRR4 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی‌ وجود دارد. یعنی برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها برای این لپ تاپ بستر مناسب را خواهید داشت. پردازشگر گرافیکی RTX 3050ti می‌تواند که بازی‌های روز دنیا را با فریم ریت قابل قبولی روی صفحه نمایش 17.3 اینچی FHD این لپ تاپ به خوبی نمایش دهد. همچنین نرخ بروزرسانی a hundred and forty four هرتزی صفحه نمایش به نرم‌تر شدن حرکت تصاویر کمک محصوصی خواهد کرد. ناگفته نماند که TUF Gaming FX706HEB-HX126 ویژگی‌هایی مانند کیبورد با نور پس زمینه، تنوع بالای پورت و صفحه نمایش مات را نیز دارد.

این محصول میتواند یکی از بهترین های موجود باشد، پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. اما برای اطمینان بیشتر حتما از فروشگاه های تخصصی اپل یا نمایندگی های اپل هم بپرسید. در صورت امکان سیستم عامل نصب شده و در صورت نیاز قابلیت ارتقاء داشته باشد ،چه گزینه هایی معرفی مینمایید ( در صورت امکان چند مدل خوب از ایسوز،دل،لنوو).درضمن gaiming اصلا برای من مهم نیست. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

مهمترین ویژگی ها در خرید لپ تاپ ( زیر 30 میلیون)

زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. بوده که برای محصولی با این قیمت بسیار نادر است و از این رو می‌تواند در ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر بسیار توان‌مند حاضر شود. ما توی رایااستور، بهترین‌های دنیای دیجیتال رو بهتون معرفی می‌کنیم.

لپ تاپ Aspire 7 A715 ایسر (16gb 1tb Ssd

از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. همچنین این سیستم به دو گیگابایت حافظه گرافیک Nvidia Geforce MX350 مجهز شده. ام اس آی Modern یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در این لیست با تنها 1.6 کیلوگرم وزن است. اگر شما از آن دسه کاربرانی هستید که به طول عمری اهمیت زیادی می‌دهید و معمولا کار خود را محیط‌های باز و به دور از پریز برق با لپ تاپ پیش می‌برید. باتری پس از یک دئر شارژ کامل به راحتی می‌تواند نزدیک به 10 ساعت کار انجام دهد، بدون اینکه در اجرای برنامه‌های اختلالی پیش بیاید. همه این موارد در کنار صفحه نمایش با کیفیت و پشتیبانی از زاویه دید 178 درجه‌ای باعث شده، تماشای فیلم و تجربه بازی‌ها روی این صفحه نمایش لذت بخش‌تر از همیشه باشد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]