بهترین قیمت‌های ذخیره‌سازی جمعه سیاه و SSD در سال 2022: تا 43 دلار تخفیف درایو فلش 128 گیگابایتی SanDisk، 70 دلار تخفیف SSD قابل حمل 2 ترابایتی

دوشنبه سایبری دوشنبه پس از روز شکرگزاری و جمعه سیاه است – در سال 2022 در روز دوشنبه 28 نوامبر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-storage-ssd-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

SSD قابل حمل ساندیس که در سال 2021 جایزه Red Dot را دریافت کرد، به گونه ای طراحی شده است که در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت کند و در عین حال سرعت ذخیره سازی و انتقال مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد – و به راحتی از طریق USB به لپ تاپ شما متصل می شود.

  • قیمت فعلی: 129.99 دلار
  • قیمت اصلی: 209.99 دلار

نسل بعدی QLC NAND SSD اینتل با عملکرد بهبود یافته، فضای ذخیره سازی، پاسخگویی و استقامت با ظرفیت بالا – عالی برای محاسبات روزمره، بهره وری بهینه و بازی.

  • قیمت فعلی: 249.99 دلار
  • قیمت اصلی: 294.99 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات ذخیره سازی و SSD سیاه جمعه در حال حاضر در Walmart وجود دارد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 و SSD در Best Buy

سپر T7 محکم، انعطاف‌پذیر و بسیار قابل حمل، نه تنها با رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها، بلکه با گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و حتی دوربین‌ها نیز سازگار است. همچنین از مقاومت در برابر باران، گرد و غبار و له شدن برخوردار است.

  • قیمت فعلی: 29.99 دلار
  • قیمت اصلی: 39.99 دلار

یک درایو فلش USB از SanDisk که به شما امکان می دهد فایل ها را به و از گوشی هوشمند اندرویدی خود و سایر دستگاه ها منتقل کنید. انتقال آسان فایل ها بین گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها با عملکرد پرسرعت USB 3.1 تا 150 مگابایت بر ثانیه

  • قیمت فعلی: 299.99 دلار
  • قیمت اصلی: 449.99 دلار

یک فلش مموری کوچک و سریع با فضای ذخیره‌سازی فراوان که می‌تواند در کف دست شما جای بگیرد. سامسونگ به خود می بالد که ضد آب، ضد ضربه، ضد آهنربا، ضد دما و ضد اشعه ایکس است – بنابراین برای نگه داشتن یک نسخه پشتیبان قابل حمل از آن فایل های مهم ایده آل است.

  • قیمت فعلی: 34.99 دلار
  • قیمت اصلی: 48.35 دلار

این هارد اکسترنال یک راه حل قابل اعتماد برای ذخیره سازی فایل های حجیم از جمله فیلم ها و عکس ها است. رابط USB 3.0 و سازگاری با USB 2.0 اتصال گسترده ای را ارائه می دهد، در حالی که راه حل پشتیبان گیری خودکار خطر از دست دادن اطلاعات را کاهش می دهد.

  • قیمت فعلی: 89.99 دلار
  • قیمت اصلی: 159.99 دلار

ماه نوامبر اینجاست و فصل تعطیلات و جمعه سیاه را نشان می دهد که به یکی از بزرگترین روزهای خرید سال تبدیل شده است. امسال جمعه سیاه در جمعه 25 نوامبر است، اما بسیاری از خرده‌فروشان و تولیدکنندگان محصولات فروش جمعه سیاه خود را زود شروع می‌کنند و اگر به مکان‌های مناسب نگاه کنید، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در دسترس است.

در اینجا برخی دیگر از معاملات مربوط به فضای ذخیره سازی و SSD Black Friday در Best Buy وجود دارد:

جمعه سیاه 2022 در روز جمعه 25 نوامبر – روز پس از روز شکرگزاری است. اما معاملات به آن روز محدود نمی‌شوند و در آستانه و بعد از جمعه سیاه ظاهر می‌شوند – ما بهترین معاملات جمعه سیاه را برای کل دوره پیگیری خواهیم کرد.

ZDNET انتخاب های برتر خود را برای ذخیره سازی زودهنگام و معاملات SSD قبل از جمعه سیاه جمع کرده است، با برندهای برتری که می شناسید از جمله Samsung، SanDisk، WD، Intel و غیره که به شما امکان می دهد از عکس ها، فیلم ها و سایر داده های مهم نسخه پشتیبان تهیه و ذخیره کنید. .

به طور کلی بهترین معاملات ذخیره سازی و SSD در اوایل جمعه سیاه 2022

در اینجا برخی از معاملات ذخیره‌سازی و SSD سیاه جمعه در حال حاضر در آمازون وجود دارد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 و SSD در Walmart

این هارد دیسک اکسترنال WD تا 16 ترابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی را برای عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، اسناد و فایل‌های دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با سادگی plug-and-play و ظرفیت ذخیره سازی بالا در یک قاب فشرده، این ابزار عالی برای ذخیره یا پشتیبان گیری از فایل ها است.

  • قیمت فعلی: 169.99 دلار
  • قیمت اصلی: 229.99 دلار

در زیر 10 بهترین قراردادهای ذخیره سازی اولیه و SSD وجود دارد که می توانیم پیدا کنیم. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب فضای ذخیره سازی و SSD را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 149.99 دلار
  • قیمت اصلی: 219.99 دلار

هارد دیسک 14 ترابایتی NAS Seagate IronWolf که برای محیط‌های چند کاربره و نرخ بار کاری بالا ساخته شده است، برای قابلیت اطمینان و مقیاس‌پذیری بهینه سیستم برای کمک به چالش‌های ذخیره‌سازی داده‌ها – از جمله امکان آپلود، دانلود و پشتیبان‌گیری از داده‌ها – به کاربران متعدد ارتقا یافته است.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 و SSD در آمازون

این SSD قابل حمل 2 ترابایتی سامسونگ که در رنگ‌های خاکستری، قرمز و آبی موجود است، بادوام است و سرعت انتقال سریعی را حتی برای مقادیر زیاد داده ارائه می‌کند – همه در بسته‌ای که به اندازه کافی کوچک است تا در جیب شما قرار بگیرد. همچنین به مقاومت در برابر ضربه و کنترل حرارتی مجهز شده است تا به فایل های شما در برابر آسیب ایمن شود.

  • قیمت فعلی: 389.99 دلار
  • قیمت اصلی: 529.99 دلار

فضای ذخیره سازی و عملکرد را با این SSD PNY ارتقا دهید و به شما امکان می دهد برنامه ها را تا 4 برابر سریعتر از حافظه مبتنی بر SATA بوت کنید، خاموش کنید و بارگذاری کنید. بسیار بادوام است، بدون قطعات متحرک است و می‌تواند در محیط‌های شدید مقاومت کند، همچنین از مصرف انرژی کم همراه با عملکرد خنک و بی‌صدا برخوردار است.

  • قیمت فعلی: 16.93 دلار
  • قیمت اصلی: 59.99 دلار

ما برای ذخیره‌سازی جمعه سیاه و معاملات SSD در طیفی از فروشندگان از جمله SanDisk، سامسونگ و WD، و همچنین خرده‌فروشان معروف از جمله Amazon، Best Buy و Walmart جستجو کردیم. ما همچنین از ردیاب‌های قیمت استفاده کردیم تا مطمئن شویم می‌توانیم آخرین معاملات را پیدا کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها از خرده‌فروشان قانونی هستند.