بهترین صدای زمان حال و دوران باستان را با این صفحه گردان بلوتوث دریافت کنید

پایه آلومینیومی ام دی اف مانند یک سنگ جامد است و مکانیزم چرخش تسمه محور است، به این معنی که برای دوام ساخته شده است. کنترل‌های تن و صدا در کنار، به همراه یک سوئیچ برای 33 حالت 1/3 و 45 RPM وجود دارد. این بازو دارای یک قلم AudioTechnica AT-3600L است و دارای وزنه تعادل قابل تنظیم است تا بتوانید صدا را سفارشی کنید و از وینیل خود محافظت کنید.

مخاطبان صوتی دهه‌ها می‌دانستند که صفحه‌های وینیل صدایی دارند که شما نمی‌توانید آن را تکرار کنید. از سوی دیگر، اکثر مردم لیست های پخش گسترده ای در برنامه هایی مانند Spotify و Apple Music دارند و جایگزین کردن همه آن آهنگ ها بسیار سخت است. اکنون راهی وجود دارد که می‌توانید همزمان عشق خود به صدای قدیمی و راحتی را جشن بگیرید: این صفحه گردان Hi-Fi Mbeat با بلندگوی بلوتوث.

بهترین از همه این است که این واحد با تخفیف عمیق است. اکنون می توانید Turntable Hi-Fi Mbeat را با قیمت 279.99 دلار تهیه کنید که افت 24 درصدی نسبت به MSRP قبلی 369.00 دلاری دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-the-best-audio-of-present-and-antiquity-with-this-bluetooth-turntable/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

میز گردان باریک Mbeat برای خانه هایی که فضا در آنها ممتاز است عالی است و هر جا که می رود، ظاهری بصری ایجاد می کند. پوشش مینیمالیستی از گردوی مصنوعی و پوشش گرد و غبار با رنگ قهوه ای رنگی، تداعی کننده دوران کلاسیک دهه 60 از صدای خانگی است، و استفاده از کنترل ها آسان است، حتی اگر قبلا هرگز دستگاه پخش ضبط نداشته باشید.

به طور خلاصه، این فقط یک قطعه رترو روشویی نیست. این از همان لحظه ای که برای اولین بار از طریق بلندگوهای چهارگانه و پیش تقویت کننده داخلی به یک ضبط گوش می دهید، مشهود است. زیرشاخه برای کاهش لرزش ها و افزایش صدای واضح طراحی شده است، و صدا واضح است چه در حال گوش دادن به وینیل یا در حالت بلوتوث باشید. جک خروجی RCA و 3.5 میلی متری وجود دارد و حتی می توانید با هدفون گوش دهید.