بهترین تخفیف های دوربین حلقه و زنگ در: سپتامبر 2022


دوربین‌های امنیتی راه درازی را پیموده‌اند – دیگر محدود به ضبط VHS، دید ضعیف در شب، یا گران بودن برای یک خانواده معمولی نمی‌شوند، آنها اکنون دارای تشخیص حرکت، فیدهای بصری بلادرنگ، صدای دو طرفه، دید در شب HD، هشدارهای موبایل و موارد دیگر.

هالووین نزدیک است، و در حالی که همه عاشق ترفند یا درمان هستند، هیچ یک از ما از این ترفندها لذت نمی بریم. هم دور، یا پاکسازی ناخواسته که ممکن است روزها طول بکشد. دوربین‌ها و زنگ‌های در به‌عنوان یک عامل بازدارنده در برابر ترفندهای ناخواسته در شبح‌آورترین شب سال عمل می‌کنند، بنابراین می‌توانید پس از آخرین ترفند خود را قفل کنید و با فیدهای بصری که خانه‌تان را نظارت می‌کنند، احساس اطمینان کنید. به علاوه، با نور افکن های داخلی، می توانید از آرامش خاطر در بقیه شب لذت ببرید. ما بهترین تخفیف‌های دوربین Ring موجود را در حال حاضر گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید خانه‌تان را در برابر همه چیز از دزدان دریایی ایوان گرفته تا مزاحمان خانه محافظت کنید.

توصیه می‌کنیم هر معامله‌ای را که نظر شما را جلب می‌کند زودتر سفارش دهید – و نه صرفاً به این دلیل که قیمت‌ها ممکن است در هر زمان تغییر کنند. به دلیل تاخیر در حمل و نقل، ارسال برخی از این دوربین ها و بسته های امنیتی تا سه هفته طول می کشد. برای اطمینان از اینکه خانه شما در این هالووین عاری از حقه باز می ماند، همین امروز آن را انتخاب کنید.

  • قیمت فعلی: 529 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

این دوربین امنیتی 1080p HD وصل شده به شما امکان می‌دهد از طریق یک برنامه روی تلفن یا رایانه لوحی خود، در نمای 140 درجه دوربین، ببینید، بشنوید و با هرکسی که در ملک شماست صحبت کنید. شما می توانید مناطق حرکتی خود را ایجاد و سفارشی کنید، به عنوان مثال، درب پشتی شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اگر دوربین حرکت را تشخیص دهد، فوراً به شما هشدار می دهد. همچنین دارای یک نورافکن روشن است که هر زمان که حرکتی تشخیص داده شود روشن می شود.

اگر سرویس اشتراک Ring را انتخاب کنید، می‌توانید فیدهای ویدیویی را تا 60 روز ذخیره کنید، از جمله اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها.

  • قیمت فعلی: 569 دلار
  • قیمت اصلی: 635 دلار

با این دوربین نیازی نیست نگران منبع تغذیه باشید — این دوربین کاملاً از فناوری خورشیدی تغذیه می کند. Stick Up Cam Solar می‌تواند هر روز تنها با چند ساعت نور خورشید کار کند و در روزهای بارانی، یک بسته باتری برای تامین انرژی پشتیبان دارد. از ویژگی های این دوربین می توان به دید زنده دوربین، دید در شب رنگی، تشخیص حرکت پیشرفته با مناطق حرکتی قابل تنظیم، و صدای دو طرفه با حذف نویز اشاره کرد. با نورافکن همراه نیست، اما دید در شب رنگی را ارائه می دهد تا بتوانید مدت ها پس از تاریک شدن هوا ببینید چه کسی در ملک شماست.

کمترین قیمتی که دیده ایم 549 دلار است.

همچنین: بهترین دوربین های امنیتی برای ایمن نگه داشتن شما در این هالووین

  • قیمت فعلی: 849 دلار
  • قیمت اصلی: 999 دلار

این دوربین های Ring دارای نورافکن های LED فوق العاده روشن هستند تا هر فرد مشکوکی را در ملک شما در مسیر خود متوقف کند. نورها به 2000 لومن می رسند و همچنین می توانند آژیر 100 دسی بل را در صورت نیاز به صدا در آورند. یکی از ویژگی های برجسته، تشخیص حرکت سه بعدی است که حرکت را در فاصله و از همه زوایای تا فاصله 30 فوتی مشخص می کند. آنها همچنین دارای نمای اختصاصی چشم پرنده هستند تا بتوانید نمای هوایی از خانه خود داشته باشید.

کمترین قیمتی که دیده ایم 799 دلار است.

  • قیمت فعلی: 459 دلار
  • قیمت اصلی: 509 دلار

با این بسته استارت، یک Ring Video Doorbell Pro 2 و یک Floodlight Cam Wired Pro دریافت خواهید کرد. این دو دستگاه می توانند با هم کار کنند تا یک سیستم امنیتی منسجم در سراسر خانه شما ایجاد کنند. Video Doorbell دارای ویژگی‌هایی مانند احوالپرسی داخلی الکسا است که می‌تواند پاسخگوی شما باشد و تشخیص حرکت سه بعدی را با Floodlight Cam Wired Pro تطبیق دهد که آن را به یک انتخاب عالی در این فصل شبح وار هالووین تبدیل می‌کند.

  • قیمت فعلی: 339 دلار
  • قیمت اصلی: 424 دلار

اگر به دنبال راه اندازی امنیت خانه در خانه خود هستید و هنوز هیچ دستگاهی ندارید، این بسته نرم افزاری تمام اصول اولیه را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد. شما یک زنگ ویدیویی (نسل دوم)، یک Echo Show، ایستگاه پایه، صفحه کلید و حسگرهایی برای یک سیستم امنیتی جامع دریافت خواهید کرد.

همه این دستگاه ها به هم متصل می شوند تا نهایت محافظت از خانه را برای شما فراهم کنند.

  • قیمت فعلی: 359 دلار
  • قیمت اصلی: 399 دلار

این بسته، زنگ در حلقه ویدیویی 3 و دوربین Spotlight (باتری) را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که بازدیدکنندگان زنگ در را به صدا در می‌آورند یا حرکت شما تشخیص داده می‌شود، دوربین Spotlight روشن می‌کند و اعلان‌ها را به دستگاه‌های Echo متصل در خانه شما ارسال می‌کند و به شما امکان می‌دهد با آن دستگاه‌ها ببینید، بشنوید و با بازدیدکنندگان صحبت کنید.

دوربین حلقه ای که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که دقیقاً برای چه چیزی به آن نیاز دارید. اگر به دنبال یک دوربین مخفی در فضای باز هستید، Stick Up Cam یک گزینه عالی است که به شما صدای دو طرفه، هشدارهای حرکتی و تصویری می دهد. اگر ترجیح می دهید دوربینی داشته باشید که به عنوان نور برای شب نیز عمل کند، Floodlight Cam Wired Pro یک گزینه عالی است که در جایی که به آن نیاز دارید، نوری را به ملک شما می تاباند. و اگر در درجه اول به دستگیری سارقان ایوان علاقه دارید، زنگ ویدیویی حلقه بهترین گزینه برای جلوگیری از مجرمان است.

آمازون می گوید که دوربین های Ring با باتری باید بین شش تا 12 ماه با استفاده منظم دوام بیاورند – با این حال، باید در نظر داشته باشید که باتری ها به مرور زمان تحلیل می روند و ظرفیت شارژ نیز ممکن است کاهش یابد.

گزینه های دوربین سیمی و دوربین های خورشیدی بسیار بیشتر دوام خواهند داشت زیرا نیازی به تعویض باتری ندارید. تنها نگرانی شما شرایط آب و هوایی شدید است که ممکن است بر طول عمر دوربین Ring شما تأثیر بگذارد.

همه دوربین های Ring باید به شبکه Wi-Fi خانه شما متصل باشند تا کار کنند. شما همچنین باید یک دستگاه هوشمند (تلفن یا تبلت) داشته باشید تا بتوانید از طریق برنامه Ring فیلم را مشاهده کنید. پس از اتصال، آنها می توانند از دوربین های داخلی خود برای تشخیص حرکت استفاده کنند یا به شما یک فید دوربین زنده ارائه دهند. برخی نیز از فناوری تشخیص حرکت برای ایجاد نورافکن استفاده می کنند.

همچنین در صورتی که پس از نصب ترجیح می‌دهید، در طرح‌های حفاظتی برای خدمات نظارتی مشترک شوید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/best-ring-deals/#ftag=RSSbaffb68