بهترین تخفیف‌های ذخیره‌سازی جمعه سیاه و SSD در اوایل 2022: امروز 43 دلار در درایو فلش 128 گیگابایتی SanDisk، 70 دلار برای SSD قابل حمل 2 ترابایتی صرفه‌جویی کنید.


‘ZDNET Recommends’: دقیقاً به چه معناست؟

توصیه‌های ZDNET بر اساس ساعت‌ها آزمایش، تحقیق و خرید مقایسه است. ما داده‌ها را از بهترین منابع موجود، از جمله فهرست‌های فروشنده و خرده‌فروش و همچنین سایر سایت‌های بررسی مرتبط و مستقل جمع‌آوری می‌کنیم. و ما بررسی‌های مشتریان را بررسی می‌کنیم تا بفهمیم چه چیزی برای افراد واقعی که قبلاً محصولات و خدماتی را که ما ارزیابی می‌کنیم دارند و استفاده می‌کنند، مهم است.

وقتی از سایت ما به یک خرده‌فروش کلیک می‌کنید و محصول یا خدماتی را می‌خرید، ممکن است کمیسیون‌های وابسته را دریافت کنیم. این به حمایت از کار ما کمک می کند، اما بر پوشش و نحوه پوشش ما تأثیر نمی گذارد و بر قیمتی که می پردازید تأثیر نمی گذارد. نه ZDNET و نه نویسنده برای این بررسی‌های مستقل جبران خسارت نمی‌کنند. در واقع، ما از دستورالعمل های دقیقی پیروی می کنیم که تضمین می کند محتوای سرمقاله ما هرگز تحت تأثیر تبلیغ کنندگان قرار نمی گیرد.

تیم تحریریه ZDNET از طرف شما خواننده ما می نویسد. هدف ما ارائه دقیق‌ترین اطلاعات و آگاهانه‌ترین توصیه‌های ممکن است تا به شما کمک کنیم تا تصمیمات خرید هوشمندانه‌تری در مورد تجهیزات فنی و طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات بگیرید. ویراستاران ما هر مقاله را به طور کامل بررسی و بررسی می کنند تا مطمئن شوند که محتوای ما با بالاترین استانداردها مطابقت دارد. اگر اشتباهی مرتکب شده ایم یا اطلاعات گمراه کننده ای منتشر کرده ایم، مقاله را تصحیح یا شفاف سازی می کنیم. اگر در محتوای ما نادرستی مشاهده کردید، لطفاً اشتباه را از طریق آن گزارش دهید این فرم.

نزدیک


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-storage-ssd-black-friday-deals-november-11-2022/#ftag=RSSbaffb68