بهترین تخفیف‌های اولیه تلویزیون جمعه سیاه 2022: صدها هزینه در تلویزیون‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی صرفه‌جویی کنید

تلویزیون سامسونگ QN800 8K راه خوبی دیگر برای محافظت از سینمای خانگی یا اتاق نشیمن شماست. وضوح عالی 8K بومی و ارتقا یافته و همچنین صدای Dolby Atmos و Object Tracking Sound+ را برای تجربه همهجانبه نهایی دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید صفحه تلویزیون را با برنامه همراه کالیبره کنید تا تصاویری زیبا و پیوسته دریافت کنید.

  • قیمت فعلی: 1098 دلار
  • قیمت اصلی: 2499.99 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه تلویزیونی وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات تلویزیونی در اوایل جمعه سیاه 2022 در Best Buy

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه تلویزیونی وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 در Walmart

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه تلویزیونی وجود دارد که در حال حاضر در Target اتفاق می افتد:

و حتی اگر بهترین فروش تلویزیون برای روز اول رزرو شده است، ما لیستی از بهترین فروش های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را که می توانید پیدا کنید، تهیه کرده ایم. و چه به دنبال یک تلویزیون کوچک برای خوابگاه یا آپارتمان خود باشید و چه به دنبال مدلی با صفحه نمایش بزرگ برای سینمای خانگی خود باشید، این تخفیف ها می توانند به شما کمک کنند تا از بقیه لیست کریسمس خود صرفه جویی نکنید. .

به طور کلی بهترین پیشنهادهای تلویزیونی جمعه سیاه 2022 اولیه

اگر برایتان مهم نیست که تلویزیون کمی قدیمی‌تر داشته باشید، ال‌جی A1 OLED 65 اینچی در Walmart بیش از 1400 دلار تخفیف دارد. همچنان با پنل OLED کیفیت تصویر عالی و همچنین رنگ های غنی و کنتراست خیره کننده خواهید داشت. حتی دارای یک حالت بازی اختصاصی است که به طور خودکار تأخیر ورودی را کاهش می دهد و HDR را برای یک تجربه روان تر فعال می کند.

  • قیمت فعلی: 898 دلار
  • قیمت اصلی: 1799.99 دلار

جمعه سیاه در 25 نوامبر امسال است. و در حالی که بهترین فروش تلویزیون برای روزهای تعطیل رزرو شده است، می‌توانید تخفیف‌های فوق‌العاده دیگری را در تمام طول ماه هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌ها بگیرید.

در حالی که این یک مدل قدیمی از سامسونگ است، اما همچنان یک تلویزیون 4K عالی است. و در Walmart می توانید بیش از 700 دلار صرفه جویی کنید. صفحه نمایش 75 اینچی برای سینماهای خانگی یا اتاق های استراحت زیرزمین عالی است و پردازنده به تولید 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 برای تصاویر واقعی تر کمک می کند. صفحه نمایش QLED از دو پنل LED ساخته شده است که رنگ های گرم و سرد را به طور همزمان برای طیف وسیع تری از رنگ ها و کنتراست افزایش یافته تولید می کند.

  • قیمت فعلی: 1298 دلار
  • قیمت اصلی: 1999.99 دلار

Insignia F20 24 اینچی یک گزینه عالی برای اتاق خوابگاه کالج، اتاق خواب و آپارتمان است. با اتصال Wi-Fi، به تمام برنامه های پخش مورد علاقه خود مانند Netflix، Prime Video و Disney+ دسترسی خواهید داشت در حالی که کنترل از راه دور دارای الکسا داخلی برای کنترل های صوتی بدون هندز است. همچنین از پلتفرم Amazon Fire TV استفاده می‌کند تا به شما امکان دسترسی به لیست‌های پخش موسیقی آمازون، اجاره‌ها و خریدهای ویدیوی Prime و مهارت‌های Alexa را بدهد تا تلویزیون شما را به مرکز سرگرمی نهایی تبدیل کند.

  • قیمت فعلی: 1799.99 دلار
  • قیمت اصلی: 3499.99 دلار
تمام تلاشم را کردم تا تلویزیون‌هایی را انتخاب کنم که با حداقل 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسند، زیرا اندازه‌های صفحه نمایش بزرگ‌تر و مدل‌های OLED حتی با فروش می‌توانند نسبتاً گران شوند. من همچنین اندازه های مختلف صفحه نمایش را از برندهایی مانند سامسونگ، سونی، TCL و LG انتخاب کردم تا متناسب با فضاها و بودجه های مختلف باشد.

در اینجا برخی از معاملات جمعه سیاه تلویزیونی وجود دارد که در حال حاضر در Best Buy انجام می شود:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 در Target

سایبر دوشنبه 28 نوامبر امسال است. و مانند جمعه سیاه، بهترین تخفیف‌ها و فروش‌ها تا روز اول نمایش داده نمی‌شوند. اما هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها، باید بتوانید در تمام طول ماه از تخفیف های عالی بهره مند شوید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/early-black-friday-tv-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در زیر 9 بهترین معاملات تلویزیونی اولیه را که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات تلویزیونی جالب دیگری را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، Walmart و Target مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 1897.99 دلار
  • قیمت اصلی: 2997.99 دلار

کوچکترین OLED سونی نیز یکی از مقرون به صرفه ترین آنها است، به خصوص اکنون در Walmart. این شانس شماست که یک تلویزیون OLED عالی را با کمتر از 1000 دلار بخرید. با A9S، وضوح عالی 4K و کنتراست، رنگ‌ها و جزئیات بیشتر برای تصاویر واقعی‌تر دریافت خواهید کرد. همچنین برای بازی با کنسول پلی استیشن 5 برای تجربه بهتر بازی بهینه شده است. همچنین از فناوری صوتی سطح آکوستیک سونی برای تبدیل کل صفحه به یک بلندگو برای همگام سازی ویدیو و صدا تقریباً عالی استفاده می کند.

  • قیمت فعلی: 1397.99 دلار
  • قیمت اصلی: 2099.99 دلار

شما می توانید بیش از 700 دلار در گوشی 55 اینچی Sony A80K در Target صرفه جویی کنید. این مدل 4K و OLED از پلتفرم Google TV استفاده می کند تا به شما امکان دسترسی به همه برنامه های پخش جریانی مورد علاقه خود و همچنین هزاران برنامه دیگر را بدهد تا اتاق نشیمن خود را به یک مرکز سرگرمی تبدیل کنید. همچنین دارای Hey Google داخلی برای کنترل‌های صوتی هندزفری و پشتیبانی از Chromecast برای اشتراک‌گذاری ویدیو، تصاویر و موسیقی از دستگاه‌های تلفن همراه شما.

معاملات تلویزیونی در اوایل جمعه سیاه 2022 در آمازون

شما می توانید 1100 دلار در اولین تلویزیون OLED سامسونگ صرفه جویی کنید. این مدل 65 اینچی از صدای Dolby Atmos و ردیابی اشیا برای صدای فراگیر مجازی و سه بعدی پشتیبانی می کند که از عملکرد روی صفحه برای تجربه ای فراگیرتر پیروی می کند. همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتز برای حرکت نرم‌تر و کوانتوم HDR برای جزئیات و کنتراست بهبود یافته است.

  • قیمت فعلی: 898 دلار
  • قیمت اصلی: 1299.99 دلار

تلویزیون‌ها همیشه در فروش بلک فرایدی و دوشنبه سایبری مورد توجه قرار می‌گیرند. و امسال هم فرقی نمی کند. در حالی که باید یکی دو هفته دیگر برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری صبر کنیم، بسیاری از خرده فروشان آنلاین و درون فروشگاهی مانند آمازون، Best Buy و Target معاملات اولیه دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. و اگر مایل به خرید یک مدل 2020 یا 2021 هستید، یا یک تلویزیون و نوار صدا را به صورت بسته بندی می کنید، می توانید تا 2500 دلار در ارتقاء سینمای خانگی خود صرفه جویی کنید.

Sony X90K همراهی عالی برای پلی استیشن 5 شما با نرخ رفرش 120 هرتز، نگاشت خودکار صدای HDR و زمان واکنش ورودی 8.5 میلی‌ثانیه است. همچنین از فناوری نرخ نوسازی متغیر برای جلوگیری از پارگی و لکنت آزاردهنده صفحه نمایش پشتیبانی می کند. علاقه مندان به فیلم از اشتراک Bravia Core برخوردار خواهند شد که به آنها امکان دسترسی به هزاران فیلم پرفروش، و همچنین حالت های IMAX Enhanced و Netflix Calibrated را می دهد که فیلم ها را همان طور که سازندگان آنها قصد داشتند نشان می دهد.

  • قیمت فعلی: 79.99 دلار
  • قیمت اصلی: 169.99 دلار

تلویزیون 75 اینچی NanoCell 99 8K با تخفیف 1700 دلاری در Best Buy! یک تلویزیون 8K وضوح تصویر چهار برابر مدل 4K و 16 برابر تلویزیون 1080p FHD را در اختیار شما قرار می دهد. و در حالی که هیچ محتوای 8K بومی برای پخش یا پخش در دسترس نیست، می توانید اتاق نشیمن خود را در آینده محافظت کنید. این پردازنده محتوای غیر 8K را ارتقا می‌دهد تا بتوانید از تلویزیون جدید خود نهایت استفاده را ببرید و جزئیات بی‌سابقه‌ای را در فیلم‌ها، نمایش‌ها و بازی‌ها دریافت کنید.