بهترین بورسیه های علوم کامپیوتر | ZDNet

هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی علوم کامپیوتر، رعایت برخی نکات کلیدی کمک می کند. بسیاری از نکات ذکر شده در زیر ابزارهای ساده و قدرتمندی برای ایجاد یک برنامه بورسیه تحصیلی قوی هستند.

1. زود شروع کنید و جلوتر از ضرب الاجل باشید

به یاد داشته باشید که از ضرب الاجل جلوتر باشید و زمان خود را با دقت مدیریت کنید. عناصر مختلف درخواست بورس تحصیلی، مانند نوشتن مقاله، دریافت تاییدیه برای توصیه نامه ها، و جمع آوری اسناد، زمان می برد. از زمان به صورت استراتژیک استفاده کنید. اجازه ندهید همه چیز به سیم پایین بیاید.

2. منظم بمانید

سازماندهی کنید فراموش نکنید که از ابزارهای مفیدی مانند صفحات گسترده، برنامه‌ریزها و تقویم‌ها هنگام اطلاع از مهلت‌های مختلف برنامه یا مواردی که باید لحاظ کنید، استفاده کنید. به عنوان مثال، یک صفحه گسترده می تواند اطلاعات را فورا مرتب کرده و در قالب واضح تری ارائه دهد.

3. انتخاب کنید کدام بورسیه ها در اولویت هستند

برای درخواست خود، به خصوص بیانیه/مقاله شخصی خود، بازخورد دریافت کنید. یک جفت چشم دوم می تواند به تمیز کردن گرامر، مکانیک و خلاصه در برنامه شما کمک کند، خواه نوشتن مناسب شما باشد یا نه. بازخورد اضافی همیشه نکات جدیدی را برای اصلاح برنامه شما ارائه می دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/education/computers-tech/best-computer-science-scholarship/#ftag=RSSbaffb68اولویت بندی بورسیه ها بر اساس مبلغ و مهلت. شما می خواهید تمام زمان در دسترس خود را تا مهلت های درخواست برای ایجاد یک برنامه عالی برای بزرگترین جایزه ممکن صرف کنید. می‌توانید بورسیه‌های کوچک‌تری را در نظر بگیرید.

4. بازخورد دریافت کنید