بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | arya-cctv

این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه‌حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است. چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.

برند برتر دوربین مداربسته در بازار ایران

در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود. دوربین مداربسته تیاندی از نوع دوربین تحت شبکه تیاندی / دوربین تحت شبکه TIANDY می باشد.

  • سلام، وقتتون بخیر باشه تمامی محصولات پرکسیس شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال دارای گارانتی 555 روزه هستند.
  • همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.
  • مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است.
  • همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است .

دوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. همچنین می مجله خبری دوربین مداربسته آریا توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد.

دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند. برندهای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است.

http://66toolkit.ir

خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد.

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های جعلی و برندهای ساختگی