بسته امنیتی جمعه سیاه: کیت نهایی Arlo 400 دلار تخفیف دارد

در ادامه بخوانید: بهترین دوربین های امنیتی برای محافظت از خانه شما کدامند؟ انتخاب های برتر ما

معاملات جمعه سیاه در چند هفته گذشته در حال ظهور بوده است و با توجه به اینکه بسیاری از خرده فروشان ایالات متحده تلاش می کنند تا قبل از راه اندازی رسمی آن در 25 نوامبر به پول نقد برسند، در حال حاضر تخفیف های گسترده ای وجود دارد که می توان از طیف وسیعی از فناوری ها و هدایا به موقع برای کریسمس استفاده کرد.

اگر بسته نرم افزاری خارج از بودجه باشد، Arlo است ارائه تخفیف روی هر مورد به طور جداگانه، و همچنین کیت های دیگری که ممکن است برای شما جالب باشد.

این معامله اولیه درست قبل از جمعه سیاه، که قرار است در 25 نوامبر انجام شود، انجام شد. فروش سالانه صدها هزار معامله در زمینه فناوری، لوازم خانگی، لوازم خانگی و موارد دیگر را شامل می شود. همچنین برای محصولات آمازون، از جمله Fire TV، دستگاه‌های استریم و محصولات اینترنت اشیا، تخفیف‌های زیادی وجود خواهد داشت.

معامله ای که ما روی دوربین های امنیتی خانه مشاهده کرده ایم برای Arlo است از بسته همه چیز خود محافظت کنید شامل همه چیز از زنگ درب هوشمند گرفته تا دوربین های امنیتی. Arlo با قیمت معمولی 1299 دلار در دوره جمعه سیاه، 400 دلار تخفیف (30٪ تخفیف) ارائه می دهد که هزینه را به 899 دلار کاهش می دهد.

آرلو از بسته همه چیز خود محافظت کنید حاوی برترین محصولات امنیتی Arlo است که برای اطمینان از پوشش هر نقطه ضعف احتمالی در خانه شما انتخاب شده است. این کیت شامل یک زنگ درب بی‌سیم Arlo Essential (فیلم 4K با HDR)، دو دوربین داخلی Ultra 2، یک دوربین Arlo Pro 3 Floodlight برای پوشش خارجی و یک دوربین داخلی Essential اضافی برای اندازه‌گیری خوب است.

همچنین: بهترین دوربین امنیتی در فضای باز چیست (و نصب آن راحت تر است)؟

اگر به دنبال یک مانیتور جایگزین هستید، راهنمای ما در مورد بهترین دوربین های امنیتی خانه هوشمند را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/black-friday-security-bundle-arlos-ultimate-kit-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

Arlo همچنین یک تابلوی حیاط رایگان انداخته است تا متجاوزان احتمالی را آگاه کند که خانه شما محافظت شده است، که ممکن است خود یک عامل بازدارنده باشد.

آرلو بسته نرم افزاری از همه چیز خود محافظت کنید

آرلو