بزرگترین منطقه مدرسه ای اورگان برای بهبود نتایج و دسترسی دانش آموزان از AWS Cloud استفاده می کند


دانش آموزان در کلاس درس دستان خود را بالا می برند.

تصویر: iStock

دان وولف به عنوان مدیر ارشد فناوری بزرگترین منطقه مدارس دولتی اورگان، همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود نحوه پاسخگویی مدارس دولتی پورتلند به نیازهای 47000 دانش‌آموز منطقه است.

دون وولف، مردی که کت و شلوار پوشیده است، در مقابل پس زمینه ای تاریک که آرم مدارس دولتی پورتلند را دارد، لبخند می زند.

دون وولف، مدارس دولتی پورتلند

حدود چهار سال پیش – یک سال قبل از شیوع بیماری همه‌گیر در ایالات متحده – سیستم مدرسه کل برنامه برنامه‌ریزی منابع سازمانی خود، PeopleSoft را به وب سرویس‌های آمازون منتقل کرد.

وولف گفت که این یک لحظه لامپ بود.

وولف به ZDNet گفت: «این واقعاً جایی است که ابر مزایای زیادی برای ما ایجاد می کند. “نه تنها مقیاس پذیر و انعطاف پذیر است، بلکه ما پوشش امنیتی بسیار بهتری در اطراف آن داریم. ما بینش بسیار بهتری در مورد فرآیندهایی داریم که در آن زیرساخت عظیم اتفاق می افتد.”

ولف گفت که در ادامه تصمیم گرفتند که منطقه در برنامه های کاربردی در محل سرمایه گذاری نکند. “این بخشی از شعار ما است: اینکه ما هیچ برنامه سازمانی را وارد نمی کنیم که از طریق ابر فعال نیست و از طریق ابر قابل دسترسی نیست و AWS شریک اصلی ما برای این کار است.”

چگونه فناوری ابری می تواند از یادگیری دانش آموزان حمایت کند؟

حدود یک سال بعد، مدارس پورتلند از فناوری ابری AWS برای پشتیبانی مستقیم‌تر از دانش‌آموزان استفاده کردند.

دانش‌آموزان در آموزش فنی حرفه‌ای پورتلند یا برنامه‌های CTE برای یادگیری مهارت‌هایی مانند CAD، مدل‌سازی سه‌بعدی و برنامه‌نویسی به سخت‌افزار دیجیتال با کارایی بالا نیاز داشتند.

اما کروم‌بوک‌های دانش‌آموزی با نسخه استاندارد در برابر این چالش نبودند.

Wolff گفت که آنها با AWS کار کردند تا “زیرساخت بسیار قوی از دسکتاپ های راه دور را راه اندازی کنند که برای پاسخگویی به نیازهای دوره های آموزشی CTE با همه برنامه ها طراحی شده است.”

این حرکت به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا از طریق کروم‌بوک‌های خود به نرم‌افزار پیشرفته و با کارایی بالا برای کلاس‌های CTE خود دسترسی داشته باشند. قرار دادن برنامه ها در فضای ابری در واقع عملکرد ابزارهای دیجیتال را بهبود بخشید.

چت ربات های چند زبانه

وولف گفت که با نگاهی به آینده، قصد دارند از فناوری ابری استفاده کنند تا به طور بالقوه موج تماس های دریافتی برای پشتیبانی فنی را که در چند هفته اول مدرسه وارد می شود، کاهش دهند.

زمانی که ناحیه مدرسه به مدل دستگاه 1:1 برای دانش‌آموزان کلاس‌های 3-12 و دستگاه‌های مشترک برای دانش‌آموزان پیش از K تا کلاس دوم منتقل شد، بیماری همه‌گیر منطقه مدرسه را مجبور به ارائه پشتیبانی فنی در سطح بی‌سابقه‌ای کرد.

بین دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان، ردپای دیجیتالی ناحیه مدرسه حدود 100000 دستگاه در 89 محوطه مدرسه است.

وولف گفت: «یکی از چیزهایی که همه‌گیری ما را به آن سوق داد، باز کردن کانال‌های پشتیبانی بود. اما با انتقال به دستگاه‌های 1:1، «ما مجبور شدیم باز کنیم [tech support] برای دانش آموزان و خانواده ها.”

مدارس پورتلند نیز به طور رسمی از پنج زبان روسی، ویتنامی، سومالیایی، چینی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کنند.

خدمات دسترسی به زبان سیستم مدرسه برای کمک به دانش‌آموزان “باورنکردنی” بوده است، اما “ما هرگز افراد کافی برای پاسخگویی به این تقاضا را نخواهیم داشت.” یک بار دیگر، وولف گفت که قصد دارند به دنبال راه حلی به ابر باشند.


دیدن: همه گیری چگونه یادگیری مجازی ESL را تغییر داده است؟


اواخر امسال، سیستم مدرسه قصد دارد یک ربات چت چند زبانه را که در پلتفرم AWS Connect تعبیه شده است، معرفی کند. ربات در صفحه پشتیبانی فنی سیستم مدرسه وجود خواهد داشت.

ولف گفت ربات چت می تواند به حدود 90 درصد از سوالات رایج پشتیبانی فنی پاسخ دهد. اکثر درخواست‌ها برای پشتیبانی در مورد مسائلی مانند بازنشانی رمز عبور یا یافتن منابع مرکز هستند.

وولف گفت که یک ناحیه مدرسه دیگری در اورگان که یک ربات چت پشتیبانی فنی را پیاده سازی کرده بود، حجم تماس ماهانه خود را 90 درصد کاهش داد و از 3000 تماس ماهانه به 300 مورد کاهش داد.

“[That] به این معنی است که ما می‌توانیم از انواع چیزهای دیگر عمیق‌تر و با نتایج بهتر حمایت کنیم، به‌جای اینکه مجبور باشیم مردم برای پاسخ دادن به برخی از سؤالات تکراری و معمول وقت بگذارند، بنابراین ما در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستیم.»

پشتیبانی فنی با صدای فعال

این منطقه همچنین به هوش مصنوعی برای پشتیبانی فناوری صوتی برای دانش آموزان و معلمان پورتلند چشم دوخته است. در اینجا نحوه کار ممکن است.

یک شخص می تواند صدای خود را با چت بات ثبت کند، و سپس اگر به بازنشانی رمز عبور خود نیاز داشته باشد یا درخواست یا سوال پشتیبانی فنی آسان دیگری داشته باشد، ربات مجهز به هوش مصنوعی می تواند این وظایف را انجام دهد.

وولف ادامه داد: «هدف ما این است که آن را به عنوان پایلوت در خدمات فناوری خود ارائه دهیم.

او گفت که برنامه‌هایی برای گسترش فناوری به بخش‌های حمل‌ونقل، منابع انسانی و سایر بخش‌ها در دست اجراست.

از اواسط آگوست تا اواسط سپتامبر، “تعداد فراخوان های پشتیبانی دریافتی برای فناوری به بالاترین حد خود رسیده است، و اگر بتوانیم 90 درصد آن را حذف کنیم، چنین نگرش های مثبتی در مدارس ما ایجاد می شود و استرس معلمان ما را از بین می برد. و مدیران ما… [They’ll know they] می تواند ادامه دهد و در واقع روی آن تمرکز کند [their] دانش‌آموزان، جایی است که ما به هر حال می‌خواهیم سرشان را به آنجا ببریم.» ولف گفت.

برنامه قهرمانان به نوآوری افتخار می کند و همکاری را تقویت می کند

وولف در میان 10 نفری است که در این دوره مورد تقدیر قرار گرفته اند قهرمانان آموزش AWS برنامه این ابتکار رهبری فکری و افراد مبتکر را با استفاده از فناوری ابری برای تغییر آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش به رسمیت می‌شناسد.

کیم ماجروس، زنی با موهای بلند که لباس‌های تجاری به تن دارد، با یک هد شات حرفه‌ای لبخند می‌زند.

کیم ماجروس، AWS

“آنچه در آموزش و پرورش و همچنین ویرایش عالی و K-12 می بینیم این است [educators] کیم ماجروس، معاون آموزش، ایالت و دولت محلی ایالات متحده برای AWS توضیح داد که می‌خواهند از همتایان خود بشنوند. بنابراین ما می‌خواهیم افرادی را که واقعاً تمایل به استفاده از فناوری برای نوآوری داشتند، برجسته کنیم. وظیفه ما این است که به آنها کمک کنیم تا جامعه ای بین خودشان ایجاد کنند.”

به زبان ساده، هدف برنامه قهرمانان آموزش، همکاری است، نه رقابت.

Majerus گفت: در شناخت نوآوران، تمرکز بر “تقویت داستان‌ها، صدای آنها و حمایت واقعی از آنها با ادامه نوآوری در فضای ابری است.” وقتی شما رهبران فکری دارید، می‌خواهیم مطمئن شویم که از آنها حمایت می‌کنیم تا سریع‌تر ادامه دهند.»

ماجروس گفت که بیش از 14000 ناحیه مدرسه K-12 و تقریباً 4000 موسسه آموزش عالی به فناوری AWS روی آورده اند تا به آنها در ارائه نتایج بهتر دانش آموزان کمک کند.

او صدای بسیاری را تکرار کرد و گفت که این بیماری همه گیر آموزش را تغییر داده است. این K-12 و رهبران آموزش عالی را – که گاهی اوقات تمایلی به تغییر ندارند – مجبور کرد تا برای ادامه فعالیت، سرعت پذیرش ایده‌های جدید را افزایش دهند.

Majerus گفت: «من فکر می‌کنم همه‌گیری نشان داده است که می‌توان از فناوری مبتنی بر ابر برای تقویت یادگیری، ارزیابی‌های یادگیری، ابزارهای همکاری آنلاین، آموزش از راه دور و واقعاً موارد دیگر استفاده کرد تا مدارس را قادر به ارائه محیط یادگیری چابک‌تر و انعطاف‌پذیرتر کند.» .

دومین تغییر و شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات، درک این نکته است که آموزش می‌تواند و انجام می‌شود «در هر مکانی و در هر زمان، و فقط در کلاس درس نیست». با این حال، ماجروس گفت: «در حالی که فناوری وجود دارد، شما همچنان به باهوش ترین مربیان برای ادامه این آموزش نیاز دارید.

استفاده از ابر در خارج از کلاس درس

مربیان و سیاستگذاران نیز باید موضوع منحصر به فرد دیگری را در نظر می گرفتند. بسیاری از دانش آموزان نیز از طریق آموزش عمومی خدمات اضافی دریافت می کنند. این ممکن است شامل وعده‌های غذایی سالم، خدمات اجتماعی، یا سایر خدمات و برنامه‌ها برای حفظ سلامت، مشارکت و تمرکز کودکان بر مدرسه باشد.

Majerus به استفاده ناحیه مدرسه یکپارچه لس آنجلس از فناوری ابری برای بهبود نتایج آموزشی از طریق پشتیبانی خدمات اجتماعی اشاره کرد.

زمانی که بیماری همه گیر باعث شد حدود 600000 دانش آموز منطقه مدرسه به خانه بروند، رهبران منطقه مدرسه وارد عمل شدند. آنها از آمازون کانکت برای کار با دانش آموزان و خانواده هایی که نیاز به ادامه پشتیبانی خدمات اجتماعی داشتند، استفاده کردند.

Majerus همچنین گفت که تغییر به فناوری مبتنی بر ابر داده ها و بینش هایی را برای آموزش عالی نیز ارائه می دهد.

به عنوان مثال، دانشگاه مریویل یک پیوند داده مبتنی بر AWS ایجاد کرد که سیستم اطلاعات دانشجویی و سیستم مدیریت یادگیری را به هم متصل می کرد.

با پیوند دادن این سیستم‌ها، “مریویل می‌تواند نوآوری‌های جدیدی را برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان خود راه‌اندازی کند و به آنها کمک کند تا در واقع دانش‌آموزان خود را در مسیر موفقیت نگه دارند.”

ماجروس توضیح داد:

همه چیز در مورد یادگیری شخصی است. من فکر می کنم این زیبایی و قدرت چیزی است که این نهادها شروع به درک می کنند. جایی که یک دانش آموز سفر تحصیلی خود را بر اساس نقاط قوت و درک محتوا و اینکه چگونه علایق آنها در ایجاد شغل یا مسیرهای شغلی آنها نقش دارد، شروع می کند، این داده هایی است که بسیاری از دانشگاه ها به آن نگاه می کنند.

ولف اذعان داشت که درک یا پذیرش فناوری ابری و به طور کلی افزایش فناوری آموزشی برای برخی افراد خارج از صنعت دشوار است. اما او فکر می‌کند که مزایا بر خطرات و ناامیدی‌های پذیرش رویکردی جدید برای یادگیری بیشتر است.

از طریق فناوری ابری و فناوری اد، “فکر می‌کنم ما فرصتی باورنکردنی داریم… برای بازنگری در ظاهر مدرسه. نمی‌دانم که گذراندن شش ساعت و نیم در این صندلی در این کلاس درس در این روز به معنای من است.” من در هر چیزی مهارت دارم. این فقط به این معنی است که من آنجا بودم.”


منبع: https://www.zdnet.com/education/computers-tech/oregon-school-district-adopting-aws-to-improve-student-outcomes/#ftag=RSSbaffb68