برچسب آموزش دوربین مداربسته در اصفهان امنیت دیجیتال

برخی از تنظیمات دوربین مدار بسته دارای روتر هستند که از طریق آن می‌توانید چندین دوربین را به هم متصل کنید. اگر راه‌اندازی دوربین مداربسته شما از این پیکربندی استفاده می‌کند، هر دوربین را به یک پورت موجود در روتر دوربین مدار بسته اختصاصی وصل کنید و سپس روتر را به رایانه خود وصل کنید. برای اتصال دستگاه DVR به نمایشگر نیز از فیش BNC استفاده می‌شود.

سرفصل های دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

در این مقاله به روش نصب دوربین مدار بسته می پردازیم و با بررسی جزییات بهترین مکان های نصب را بیان می کنیم . پس از اتصال منبع تغذیه به برق و بررسی وصل بودن فیش ها به هر دوربین مداربسته, به محل استقرار دستگاه NVR رفته و دستگاه را پس از اتصال به برق و نمایشگر روشن می کنیم. تصاویر دوربین مداربسته IP به صورت داده دیجیتال بر روی بستر شبکه به دستگاه nvr اطلاعات یا سرور انتقال پیدا میکنه. کابل‌کشی به‌دقت زیادی نیاز دارد که هرگونه اشتباهی در این مورد با اختلال در ضبط و ارسال تصویر خواهد شد. بعدازاین مرحله نوبت اتصال دوربین به منبع تغذیه بوده و سپس راه‌اندازی آن است.

تفاوت این دوره با سایر دوره های آموزشی

دوربین های مدار بسته بیسیم برای انتقال تصاویر ویدیویی از WIFI استفاده می نمایند که این انتقال بیسیم به هر دو صورت آنالوگ و دیجیتال امکان پذیر می باشد. در سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته آنالوگ به دلیل انتقال سیگنال ها به صورت آنالوگ و به تبع نویز پذیر بودن آن، شرایط به هیچ عنوان مطلوب انتقال بیسیم نمی باشد و در این گونه سیستم های حفاظتی بهتر است انتقال توسط سیم صورت پذیرد. دقت داشته باشید که آموزش نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی و دیجیتال، نحوه تنظیمات آنها در دوره های آموزشی آموزش داده شود. اطمنیان حاصل کنید که اساتید دوره کلیه نکات لازم برای نصب دوربین مدار بسته را به شما آموزش می دهند. همانطور که در شکل بالا می بینید، برای نصب دوربین مدار بسته وایرلس، نیازی به کابل کشی وجود ندارد.

برای اینکه در بازار کار این شغل فعالیت کنید، بایستی تمامی نکات و موارد مربوط با دوربین‌های مداربسته را بلد باشید. لازمه چنین دانشی نیز استفاده از منابع موثق یا استادان حرفه‌ای و باتجربه است. در صورتی که آموزش دوربین مداربسته را به صورت ناقص طی کرده باشید، نمی‌توانید به طور کامل با تمامی دوربین‌ها و تجهیزات اریا سی سی تی وی مربوطه کار کنید. مجتمع فنی برق علاوه بر دوره نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش نصب دزدگیر اماکن را نیز برگزار می کند. فراگیر شدن سیستم های امنیتی و نیاز به استفاده از آن ها در هر مجموعه ای باعث شده بازار کار نصب دوربین مداربسته بسیار پرکار و درآمدزا باشد.

در صورتی که مایل به ثبت تصاویر در شب دارید از دوربین های دید در شب خریداری کنید. در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل انواع دوربین ها و کاربردهای آنها آموزش داده می شود. دوربین های مدار بسته آنالوگ از دیگر انواع دوربین مدار بسته هستند که در برخی از مکان ها نصب می شوند. شما به عنوان نصاب دوربین علاوه بر نصب دوربین های تحت شبکه بایستی با آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ نیز آشنایی داشته باشید. نصب دوربین های مدار بسته آنالوگ نیز مستلزم طی کردن مراحل و نکاتی است. کلیت نصب دوربین های آنالوگ تفاوتی با نصب دوربین های تحت شبکه ندارد.

  • این دوربین ها تصاویر را با کیفیت بالایی ضبط می‌کنند و برای مکانهایی که نیاز به امنیت و نظارت بیشتری دارند مانند بانک ها مراکز نظامی فروشگاه ها و غیره بسیار مناسب می باشند.
  • همکارانی که در زمینه طراحی و اجرای پروژه های کوچک و بزرگ دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کنند.
  • در آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته به این نوع دوربین هم خواهید پرداخت.
  • در حسگرهای CMOS قابلیت ایجاد پنجره وجود دارد که به کاربر امکان خواندن فقط یک قسمت از شبکه پیکسل را میدهد.
  • اما معمولا ًخرید سیستم نظارت تصویری به‌صورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است.