برنامه عکس‌های ویندوز 11 مایکروسافت به‌روزرسانی شده، تهیه نسخه پشتیبان از تصاویر را آسان‌تر می‌کند

یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار با ریش و موهایش به صورت نان پشت میز در دفتری با نور کافی می‌نشیند و به صفحه‌نمایش دوتایی رایانه‌اش نگاه می‌کند.

تصویر: Getty Images/iStockphoto

مایکروسافت Clipchamp را در سپتامبر 2021 خریداری کرد و در ابتدا قصد داشت آن را با مایکروسافت 365 برای مصرف کنندگان، آموزش و مشتریان تجاری ادغام کند.

Panos Panay، EVP مایکروسافت و مدیر ارشد محصولات Windows و Devices، برنامه جدید Photos را در به‌روزرسانی ویندوز 11 2022 خود پرچم‌گذاری کرد. اعلامیهکه شامل فایل اکسپلورر جدید چند زبانه، ویژگی اقدامات پیشنهادی پس از کپی محتوا در کلیپ بورد، منوی سرریز نوار وظیفه و ویژگی اشتراک گذاری نزدیک است.

ویرایشگر ویدیوی قدیمی هنوز به عنوان بخشی از فروشگاه مایکروسافت در دسترس است میراث Microsoft Photos برنامه

مایکروسافت همچنین ویرایشگر ویدیوی قدیمی را از برنامه جدید Photos حذف کرده و Clipchamp را جایگزین آن کرده است، که ابزارهای «پایه» ویرایش ویدیو، از جمله برش، تقسیم، و ویژگی‌های «طرفدار»، مانند انتقال و متن متحرک را ارائه می‌دهد. مایکروسافت سال گذشته Clipchamp را در پیش نمایش ویندوز 11 به فهرست برنامه های “صندوق ورودی” از قبل همراه خود اضافه کرد.

همچنین: Windows 11 22H2: چگونه می‌توان آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل مایکروسافت را دریافت کرد و چه چیزی در آینده در راه است

برنامه جدید Photos برای برخی از Windows Insiders در Dev Channel در دسترس است.

“این به روز رسانی یک گالری زیبا را به ارمغان می آورد، مرور، یافتن، مدیریت و مصرف مجموعه عکس های شما را ساده می کند. همچنین به شما امکان می دهد به راحتی از عکس های خود با OneDrive نسخه پشتیبان تهیه کنید، از تجربیات قدرتمند در دستگاه های ویندوز لذت ببرید و یک تجربه لذت بخش “Memories” ارائه می دهد.” گروچوکی گفت.

با انتشار به‌روزرسانی 2022 ویندوز 11، مایکروسافت برنامه به‌روزرسانی‌شده Windows 11 Photos را منتشر کرده است که هدف آن بهبود نحوه مدیریت عکس‌ها با یکپارچگی پشتیبان OneDrive است و Clipchamp را به ابزار پیش‌فرض ویرایش ویدیو تبدیل می‌کند.

برنامه جدید Photos یک تازه‌سازی به گالری می‌آورد و مرور، یافتن، مدیریت و مصرف عکس‌ها را ساده می‌کند. به گفته دیو گروچوکی از مایکروسافت.

photos-hero1-1024x570

تصویر: مایکروسافت


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsofts-updated-windows-11-photos-app-makes-it-easier-to-backup-your-pictures/#ftag=RSSbaffb68

برنامه جدید Photos همچنین شامل ادغام OneDrive برای پشتیبان‌گیری آسان‌تر در ابر و تجربه جدید «Memories» است. کاربران می توانند میزان استفاده از فضای ذخیره سازی OneDrive خود را بررسی کنند و فضای ذخیره بیشتری اضافه کنند. Clipchamp قبلاً برای پشتیبان‌گیری از ویدیوهای ویرایش شده به OneDrive متصل شده است.