بررسی NordVPN: سرعت و عملکرد ثابت

NordVPN یکی از محبوب ترین و دارای امتیاز بالا، با میلیون ها بارگیری و رتبه 4.5+ در هر دو فروشگاه اپل اپ و فروشگاه گوگل پلی است.

5.99 دلار در ماه (143.76 دلار برای دو سال اول)

منفی

  • ارزان ترین نیست
  • فقط شش اتصال همزمان
  • برخی از ویژگی ها برای محصولات اپل در دسترس نیستند

Hotspot Shield سریعترین VPN است که ما آزمایش کردیم. ما در واقع هنگام اتصال به VPN در مقایسه با اتصال غیر ایمن غیر ایمن سرعت دانلود بیشتری داشتیم. در بررسی هات اسپات شیلد ZDNET در مورد اینکه چرا Hotspot Shield بسیار سریع است بیشتر بخوانید.

6.99 دلار در ماه (83.88 دلار برای سال اول)

ماهانه*

در اینجا چند سرویس VPN قابل مقایسه دیگر وجود دارد:

مقرون به صرفه ترین اشتراک به طور متوسط ​​3.99 دلار در ماه برای تعهد 2 ساله است که تقریباً دو برابر هزینه ارزان ترین VPN ها است. حتی با وجود اینکه ما آن را به عنوان یکی از بهترین VPN ها رتبه بندی کرده ایم، ممکن است انتخاب مناسبی برای فردی که از بودجه آگاه است نباشد.

5.69 دلار در ماه (68.28 دلار برای سال اول)

NordVPN 30 روز ضمانت بازگشت وجه را در تمام برنامه های خود ارائه می دهد، بنابراین می توانید این سرویس را بدون ریسک امتحان کنید، و اگر برای شما مناسب نیست، بازپرداخت کامل دریافت کنید. هیچ نسخه آزمایشی رایگانی در سایت NordVPN تبلیغ نشده است، اما وقتی از طریق تلفن همراه مشترک می شوید، چند پیشنهاد مختلف برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه پیدا کردم.

11.99 دلار در ماه

13.99 دلار در ماه

پیشنهاد آزمایشی رایگان هفت روزه از طریق تلفن همراه هر بار در دسترس نبود، و اگر از طریق برنامه اپل یا اندروید مشترک می‌شوید، به قیمت آن توجه کنید زیرا ممکن است برای طرح‌های خاص گران‌تر باشد. دوره آزمایشی رایگان هفت روزه فقط برای برنامه یک ساله در دسترس بود. هنگام اشتراک از طریق برنامه های تلفن همراه، هیچ گزینه ای برای یک برنامه دو ساله وجود نداشت و قیمت اشتراک ماهانه به 14.99 دلار در ماه افزایش یافت. شما می خواهید قیمت های ارائه شده از طریق سایت NordVPN و برنامه های تلفن همراه آن را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید.

علاوه بر سه طرح اشتراک مختلف، سه بسته در دسترس است. اگر فقط به دنبال یک VPN خوب هستید، بسته استاندارد تنها چیزی است که نیاز دارید. اما اگر معمولاً هزینه آن خدمات را جداگانه پرداخت می کنید، می تواند مقرون به صرفه باشد که مدیر رمز عبور یا فضای ذخیره سازی ابری را با سرویس VPN خود همراه کنید.

NordVPN برای هر کسی که به دنبال یک VPN امن، سریع و معتبر است مناسب است. دارای ویژگی های متنوعی است که نیازهای اکثر کاربران را برآورده می کند و با هر سیستم عامل اصلی سازگار است.

افزونه های مرورگر برای فایرفاکس، کروم و مایکروسافت اج نیز موجود است. NordVPN برای لینوکس در دسترس است، اما هیچ رابط کاربری گرافیکی برای آن سیستم عامل وجود ندارد.

اما آیا آن را به تبلیغات تبلیغاتی پاسخ می دهد؟