بررسی Garmin HRM-Pro Plus: یک به‌روزرسانی طراحی، همان قیمت

خود بند از همان مواد منعطف HRM-Pro ساخته شده است، از جمله قطعه پشتی بند که از اجرای اتصال بند روی پوست شما جلوگیری می کند. همچنین دو ناحیه تماس در داخل باند وجود دارد. طول بند نیز قابل تنظیم است و مانند HRM-Pro، من آن را نزدیک به حداکثر طول برای قرار دادن دور سینه ام دارم. بند برای استفاده طولانی مدت بسیار راحت است و وقتی به درستی محکم شود جابجا نمی شود.

Garmin HRM-Pro Plus اکنون با قیمت 129.99 دلار در دسترس است، همان قیمت HRM-Pro. پایش ضربان قلب محکم و قابل اعتماد را با یکپارچگی عمیق در اکوسیستم گارمین ارائه می دهد. باتری سکه ای باید حدود یک سال دوام بیاورد و گارمین به طور فعال بند را با جدیدترین پشتیبانی و ویژگی ها به روز نگه می دارد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند


منبع: https://www.zdnet.com/article/garmin-hrm-pro-plus-review-one-design-update-same-price/#ftag=RSSbaffb68

طرفداران

  • دسترسی به باتری بازطراحی شده بند راحت عمر باتری طولانی مدت سرعت/فاصله داخل ساختمان پشتیبانی از پویایی دویدن منبع تغذیه در حال اجرا بلوتوث و اتصال ANT+
همچنین: 5 مدل بهترین ساعت گارمین: کدام یک برای شما مناسب است؟

زبانه سفید را بردارید زیرا به شما کمک می کند باتری را جدا کنید

متیو میلر/ZDNet

مانیتور ضربان قلب Garmin HRM-Pro در سال 2020 عرضه شد و همچنان به عنوان یک بند سینه بسیار توانا عمل می کند. اگر یکی را در سال 2020 خریداری کرده اید، ممکن است یک یا دو بار باتری را تعویض کرده باشید و ناراحتی پیچ های کوچک روی درب دسترسی باتری را تجربه کرده باشید. دسترسی به محفظه باتری تنها تغییر قابل توجه طراحی در آن است HRM-Pro Plus با یک بهبود نرم افزاری که در HRM-Pro نیز موجود است.

در HRM-Pro، چهار پیچ وجود داشت که باید برای تعویض باتری سکه‌ای در مانیتور و یک O-ring که برای حفظ مقاومت 5ATM در برابر آب به درستی قرار گرفته بود، جدا می‌شد. در HRM-Pro Plus، شما به سادگی قاب باتری پشتی را بچرخانید تا درپوش آن را بردارید و باتری را جایگزین کنید. حتی یک زبانه کوچک در زیر باتری قرار دارد تا بتوانید به راحتی آن را بالا بکشید و باتری را خارج کنید. این یک لمس خوب است زیرا من اغلب مجبور به استفاده از یک پیچ گوشتی یا ابزارهای دیگر برای خارج کردن باتری های سکه ای از اشیا شده ام. دستگاه کمک باتری سفید رنگ را از غلاف خارج نکنید. همان پوشش سیلیکونی روی محفظه باتری وجود دارد، اما اکنون به جای زرد، سفید است.

HRM-Pro (بالا) و HRM-Pro Plus (پایین) دارای پنل های دسترسی به محفظه باتری متفاوتی هستند

متیو میلر/ZDNet garmin-hrm-pro-plus-1

همچنین: Garmin Forerunner 955 Solar بررسی: قدرتمندترین ساعت Garmin که برای دوندگان ساخته شده است

یکی از پیشرفت‌های نرم‌افزاری در HRM-Pro Plus، توانایی نمایشگر ضربان قلب برای ردیابی سرعت و مسافت دویدن در داخل خانه است، بنابراین وقتی روی تردمیل هستید، گارمین به ردیابی این معیارها کمک می‌کند. این بهبود نرم‌افزار اکنون در HRM-Pro 2020 از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزار در دسترس است، بنابراین HRM-Pro همان نرم‌افزار HRM-Pro Plus را بدون هزینه اضافی برای مالک HRM-Pro خواهد داشت.

را HRM-Pro Plus داده‌های ضربان قلب را از طریق ANT+ و بلوتوث ارائه می‌کند، بنابراین با ساعت گارمین، برنامه‌های تلفن هوشمند، تجهیزات سازگار در باشگاه و سایر GPS یا ساعت‌های هوشمند کار می‌کند. شناگران از مقاومت 5ATM در برابر آب و ذخیره داده‌های ضربان قلب روی باندی که با دستگاه شما همگام‌سازی می‌شود قدردانی می‌کنند، اما بند ممکن است به پایین سر بخورد زیرا برای شنا در همه شرایط بهینه نشده است. اگر دستگاه گارمین خود را برای ورزش‌های گروهی و سایر فعالیت‌ها خارج می‌کنید، HRM-Pro Plus را می‌توان برای ردیابی مراحل، شدت دقیقه‌ها و موارد دیگر که بعداً می‌توان با دستگاه گارمین شما همگام‌سازی کرد استفاده کرد.

در حالی که ما اغلب به دنبال بهبودهای قابل توجه در محصولات جدید هستیم، هیچ نقص واقعی در HRM-Pro به جز طراحی وحشتناک دسترسی به باتری وجود نداشت. ایجاد یک محصول جدید که چیزی را بهبود می بخشد و سپس به عنوان محصول پیش فرض برای آن دسته عمل می کند، کاملاً قابل قبول است و همه باید با همان قیمت خریداری کنند. HRM-Pro Plus اکنون به جای HRM-Pro. با این حال، اگر از قبل HRM-Pro دارید، هیچ دلیلی برای ارتقاء به مانیتور ضربان قلب جدید وجود ندارد تا زمانی که مدل فعلی شما از کار بیفتد.

garmin-hrm-pro-plus-3

با ساعت‌های جدید گارمین، مانند Forerunner 955 Solar، پشتیبانی از قدرت در حال اجرا در حال حاضر برای ساعت بومی است، بنابراین هنگامی که Forerunner را با ساعت جفت می‌کنید، قدرت کار و دینامیک دویدن (طول گام، آهنگ حرکت، نسبت عمودی، و تماس با زمین) time) روی ساعت و در گزارش خلاصه در حال اجرا شما ظاهر می شود. همچنین از طریق برنامه‌های ConnectIQ برای ساعت‌های قدیمی‌تر Garmin که از پشتیبانی از قدرت در حال اجرا بومی برخوردار نیستند، پشتیبانی از قدرت در حال اجرا ارائه می‌شود.

در روزهای اولیه استفاده از ساعت‌های جی‌پی‌اس، من یک بند سینه می‌بستم زیرا نظارت بر ضربان قلب از مچ دست خیلی دقیق نبود. پس از مدتی، تسمه های قفسه سینه مرا آزار می داد و متوجه شدم که نظارت بر مچ دست به اندازه کافی برای نیازهای من خوب است. با مانیتورهای ضربان قلب گارمین که به عنوان منبع داده برای پویایی دویدن عمل می‌کنند، و اکنون با ساعت‌های گارمین 2022، به‌عنوان منبع داده برای قدرت دویدن، دوباره به تمرین با بند سینه بازگشته‌ام. من همچنین در حال حاضر یک کاربر فعال Hydrow هستم، بنابراین برای داشتن دقیق ترین تجربه تمرینی به یک بند سینه نیاز است.

من فقط در خارج از خانه می دوم، بنابراین برای درک کامل ویژگی های جدید پشتیبانی از دویدن در فضای داخلی HRM-Pro Plus، و HRM-Pro ارتقا یافته، توصیه می کنم موارد گسترده را بررسی کنید. بررسی DC Rainmaker سایت اینترنتی.