بررسی Coros Apex 2 Pro: ساعت‌های ورزشی ارزان‌تر خوب می‌شوند

یکی از چیزهایی که می‌توانید از کوروس روی آن حساب کنید، به‌روزرسانی‌های سال‌هاست. درست در زمان راه اندازی، به روز رسانی دریافت کردم که قابلیت صفحه نمایش لمسی را به ساعت اضافه کرد. من به خصوص خوشحال شدم که دیدم می‌توانید بین داشتن ورودی صفحه لمسی همیشه روشن یا فقط برای برنامه نقشه جابجا شوید. توجه داشته باشید که در حالی که صفحه لمسی برای پیمایش کار می‌کند، برای ضربه‌هایی که موارد را انتخاب می‌کنند، کار نمی‌کند، به این معنی که برای انجام انتخاب‌ها همچنان باید شماره‌گیر دیجیتال را فشار دهید.

Coros Apex 2 Pro یک ساعت ورزشی جامد GPS با قیمت 499 دلار است، اما با به روز رسانی نرم افزار بهتر خواهد شد. در اینجا چند گزینه دیگر در همان محدوده قیمت وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/coros-apex-2-pro-review/#ftag=RSSbaffb68

بررسی: Coros Pod 2 به شما کمک می‌کند سریع‌تر و هوشمندتر بدوید

برنامه کوروس و مرکز آموزشی

ساعت ها در مواد درجه یک و نوارهای راحت عرضه می شوند.

متیو میلر/ZDNET

برنامه Coros برای iOS و Android در دسترس است و رابط کاربری یکسانی در هر دو پلتفرم ظاهر می شود. این برنامه برای مدیریت تمام محصولات Coros، از جمله ساعت ها و کلاه های ایمنی متصل، با یک سری به روز رسانی در طول سال ها استفاده می شود که تجربه نرم افزار را بهتر از همیشه کرده است.

صفحه ساعت Coros Apex 2 Pro

دکمه های Coros Apex 2 Pro

مشخصات فنی

نمایش دادن 1.3 اینچ 260 x 260 پیکسل
مواد شیشه یاقوت کبود، قاب تیتانیوم، بدنه پلاستیکی
ذخیره سازی 32 گیگابایت
ماندگاری 5 اتمسفر
قابلیت اتصال 802.11 b/g/n Wi-Fi، بلوتوث 5.0، GPS/GLONASS/Galileo/BeiDou/QZSS
حسگرها شتاب سنج، ارتفاع سنج، قطب نما، ضربان قلب نوری، پالس اکسی متر نوری، سنسور الکتروکاردیوگرام، دماسنج
باتری 75 ساعت (GPS و QZSS)، 45 ساعت (هر پنج ساعت)، 26 ساعت (دو فرکانس)
ابعاد 46.1 x 46.5 x 14mm و 53 گرم (با بند نایلونی)
رنگ ها خاکستری، سیاه، سبز
قیمت 499 دلار

مواد درجه یک و عملکرد

در حالی که کاتالوگ برنامه های ساعت به اندازه کاتالوگ های اپل، سامسونگ یا گوگل قوی نیست، پشتیبانی از دوربین از راه دور را برای دوربین های Insta360 و GoPro ارائه می دهد، که در رویداد اخیر Tough Mudder که من از آن استفاده کردم بسیار مفید بود. راس 2 برای کنترل GoPro Hero 9 روی سرم سوار شد این یکی از ویژگی‌هایی است که در ساعت‌های گارمین و اپل وجود ندارد و می‌تواند تجربیات ورزشکاران در فضای باز را تا حد زیادی افزایش دهد.

ناوبری با این دکمه ها بهینه شده است.

متیو میلر/ZDNET

دو دکمه در بالا و پایین سمت راست وجود دارد، با یک صفحه دیجیتال مرکزی که می‌چرخد و برای پیمایش ساعت به داخل فشار می‌دهد. این صفحه دارای طراحی هوشمندانه ای است که حتی با یک انگشت دستکش از ورودی پشتیبانی می کند و زمانی که در خارج از منزل هستید پیمایش در لیست ها و تنظیمات را آسان تر می کند.

برخلاف اپل، جایی که داده‌های اپل واچ شما روی ساعت و آیفون وجود دارد، Training Hub به شما امکان می‌دهد از نمایشگر رایانه یا تبلت برای بررسی تمام جزئیات تمرینات خود استفاده کنید، روندهای خود را در طول زمان ببینید و داده‌های جمع‌آوری‌شده خود را تجزیه و تحلیل کنید. رضایت دل شما این کاملا یک ویژگی توانمند است.

منفی

  • اعلان و پشتیبانی برنامه محدود
  • نمی توان موسیقی را از طریق بلوتوث/Wi-Fi پخش کرد

ویژگی‌هایی مانند ردیابی ضربان قلب با بهترین‌های گارمین و اپل یک‌سره جلوه می‌کنند.

کوروس به تولید ساعت‌هایی با مواد درجه یک با قیمت‌های کمتر از اپل و گارمین معروف است. Apex 2 Pro با صفحه نمایش شیشه ای یاقوت کبود مقاوم در برابر خش و قاب تیتانیومی درجه 5 و پنل پشتی تفاوتی ندارد. کناره‌های ساعت با مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند که اگرچه مانند شیشه و فلز براق نیستند، اما ظاهری بادوام به وجود می‌آورند.

از زمانی که کوروس اولین ساعت ورزشی GPS خود را راه اندازی کرد، عمر باتری ستاره ای مشخصه محصولات آن بوده است و Apex 2 Pro با عمر باتری تحسین شده 75 ساعت (با تمام GNSS فعال) و 25 ساعت با فرکانس چند باندی به این روند ادامه می دهد. فعال شد.

طرفداران

  • عمر باتری بسیار طولانی
  • طراحی سبک وزن با مواد درجه یک
  • دستگیره دیجیتال برای ناوبری
  • ردیابی ضربان قلب بهبود یافته است
  • پشتیبانی از فرکانس دوگانه GNSS
  • مرکز آموزشی کوروس با امکانات کامل

راه اندازی اخیر Coros شاهد دو ساعت جدید Apex 2 بود، و در حالی که من بیشتر این بررسی را روی ساعت متمرکز کردم Apex 2 Pro، نرم افزار و عملکرد هر دو ساعت دقیقاً یکسان است. تفاوت های عمده، که در زیر ذکر شده است، در سخت افزار نهفته است.

بیشتر: کوروس Training Hub مبتنی بر وب را راه اندازی کرد: خدمات رایگان برای مربیان و ورزشکاران

Coros Apex 2 Pro در مقابل Apex 2

گارمین یک رابط مبتنی بر وب مشابه دارد، اما مطمئناً می تواند چند ترفند از Coros یاد بگیرد و ابزار تشخیصی مانند این را به تعداد زیادی از کاربران خود ارائه دهد.

کسانی که کارهای من را دنبال کرده اند می دانند که من عاشق ساعت های بزرگ هستم. یکی از آنها، Coros Vertix 2، بیش از یک سال است که به عنوان همراه مورد اعتماد من خدمت کرده است. در واقع، زمانی که اپل واچ اولترا را در طول 15K Tough Mudder تست کردم، روی مچ دست دیگرم جای گرفت. اکنون، کوروس با نسخه جدید بازگشته است Apex 2 و Apex 2 Pro، تجربه نرم افزاری مشابه Vertix را ارائه می دهد اما با تفاوت های سخت افزاری به طوری که کاربران می توانند اندازه، سبک و مواد مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

در مورد مقایسه Apex 2 Pro با Apex Pro اصلی، به روز رسانی های عمده ای وجود دارد که شامل پشتیبانی پیشرفته GNSS، Wi-Fi، سنسور ضربان قلب نوری جدید، دکمه کنترل اضافی، پشتیبانی از موسیقی بومی و مواد ساخت شیشه یاقوت کبود می شود. با این حال، کوروس پشتیبانی ANT+ را حذف کرد، که ممکن است برای برخی از افرادی که از لوازم جانبی ANT+ یا سایر تجهیزات ورزشی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، مشکل ساز باشد.

من نزدیک به یک هفته است که از Apex 2 Pro استفاده می کنم و عملکرد GPS بسیار نزدیک به Garmin Enduro 2 و اپل واچ اولترا که من آن را در برابر آن آزمایش کرده ام. به همان اندازه قابل توجه است که چگونه ردیابی ضربان قلب به طور قابل توجهی بهتر از 699 دلار است راس 2، در حالی که با گارمین و بهترین های اپل پا به پا می شوید. برای یک ساعت کوروس که صدها دلار کمتر است بد نیست.

برای این رتبه‌بندی‌ها، Coros Apex 2 Pro چیزهای زیادی را با نصف قیمت برادر خود ارائه می‌کند. اندورو 2و هنگامی که مرکز آموزشی کوروس را کاوش می کنید، جذاب تر می شود. در اینجا بررسی کامل من از آخرین مدعی در بازار ساعت های ورزشی GPS است.

نقد و بررسی: من اپل واچ اولترا را در شرایط سختی قرار دادم: در اینجا نحوه ماندگاری آن آمده است

بررسی: Coros Vertix 2 با عمر باتری بیشتر، قیمت پایین تر و پشتیبانی دوگانه GNSS گارمین را به چالش می کشد.

خط پایین

نرم افزار مرکز آموزشی کوروس

بیشتر: بهترین ساعت‌های ورزشی که می‌توانید بخرید

Coros Apex 2 Pro در مقابل Apex 2

مرکز آموزشی کوروس اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد و معیارهای شما ارائه می دهد.

تصویر: گروه های کر

یک ساعت ورزشی GPS بادوام که جذابیت زیادی را به ارمغان می آورد.

متیو میلر/ZDNET

پین‌های آزادسازی سریع و سنسور ضربان قلب بهبود یافته در قسمت زیرین قابل مشاهده هستند.

متیو میلر/ZDNET