بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | arya-cctv

گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است. از نظر کیفیت معمولا نمی توان برای این دو دسته از انواع مراک های دوربین مداربسته حکم یکسانی صادر کرد.

حفاظت و امنیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید…

دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد. رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد.

http://66toolkit.irجدا از این مسئله، های لوک هم در زمینه تولید دوربین های دیجیتال و هم در زمینه طراحی محصولات آنالوگ فعالیت می کند. همین مسئله هم باعث شده تا محصولات تولیدی این برند از نظر سطح کیفیتی در رده بندی های بالایی قرار گیرند. شرکت هایک ویژناولین مورد از برند های برتر دوربین مداربسته به هایک ویژن اشاره دارد.

  • ساعات کاری فروشگاه اینترنتی مگادید در طول ایام هفته از ساعت 9 الی 20 میباشد.
  • محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.
  • همچنین امن الکترونیک نماینده انحصاری و رسمی هایک ویژن در گیلان ، هایلوک در گیلان و دوربینهای مدار بسته هیرو در رشت میباشد.

مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید. سلام، وقتتون بخیر باشه تمامی محصولات پرکسیس شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال دارای گارانتی 555 روزه هستند. انواع دوربین , دستگاه های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage , نرم افزار و برنامه های سمت کاربر است که طیف وسیعی از مشتریان را در خرده فروشی ، ساختمان ،صنعت آموزش تجارت , نظارت شهری و غیره پوشش می‌دهد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد.

به سراغ شرکت‌های معتبر بروید

IDIS با فعالیت در بیش از 50 کشور و با بیش از 100 شریک استراتژیک در سراسر جهان، پیشرو در بازار دوربین‌های مداربسته است. به همین دلیل این برند نیز در دسته بهترین برند دوربین مداربسته در جهان قرار دارد. از جمله ویژگی‌های تجهیزات و سیستم‌های دوربین مداربسته IDIS می‌توان به کاربر پسند بودن، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیر بودن مجله خبری دوربین مداربسته آریا و همچنین هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرد. شرکت سونی در حال حاضر بیشتر تولیدات خود را در زمینه سیستم های امنیتی به دوربین های مداربسته IP اختصاص داده است. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لنزهای دوربین عکاسی و دوربین مداربسته برند سونی است. به همین دلیل در بخش تولید قطعات و تجهیزات جانبی بسیار موفق عمل کرده است.

مراکز فروش بهترین دوربین مداربسته ایرانی