بررسی کمپوستر داخلی Lomi: آیا این چیز جادویی است؟

همچنین: Google Maps رانندگی سازگار با محیط زیست را به مسیرهای بیشتری می آورد

از بلغور جو دوسر صبح امروز تا خاک در حدود سه ساعت.

گرگ نیکولز / ZDNet

از کدام حالت استفاده کنیم؟

سه حالت وجود دارد، اکو اکسپرس، لومی تایید شد، و رشد. تفاوت ها مهم هستند و به شما کمک می کنند تا دقیقاً آنچه را که با Lomi می سازید نشان دهید. (نکته، این کمپوست نیست.)

می شکند

Pela Earth گزارش می دهد که Lomi بین 0.6 تا 1.0 کیلووات ساعت در هر سیکل استفاده می کند. این نموداری است که آمار مصرف انرژی را برای هر حالت ارائه می دهد.

لومی-زیر میز

.75 کیلووات ساعت

اگر فضای کمی دارید و باید با ضایعات غذایی خود بهتر عمل کنید، Lomi یک راه حل عالی است.

ما اساساً از آن به عنوان سطل زباله برای غذا و ضایعات سبز استفاده می کنیم. زیر میز ما زندگی می‌کند و هر زمان که بچه‌ها را نمی‌توان برای تمام کردن یک وعده غذایی وسوسه کرد یا پوست‌ها یا تکه‌هایی از آماده‌سازی شام باقی‌مانده است، همه چیز در میان است. هنگامی که سطل حدود 75% پر است، از داخل با یک خط خطی مشخص شده است، Lomi را اجرا می کنیم، که به آسانی فشار دادن یک دکمه است.

زغال چوب باید هر سه ماه یکبار تعویض شود تا بوی تازه لومی حفظ شود. این هزینه اضافی است که خریداران بالقوه باید از آن آگاه باشند. در زمان نوشتن این مقاله، عرضه 90 چرخه زغال چوب از Pela Earth با اشتراک حدود 50 دلار (یا بدون اشتراک حدود 55 دلار) هزینه دارد.

با کمک ممیزی های شخص ثالث خود، متوجه شدیم که با وجود برق مصرفی، لومی می تواند ردپای کربن خالص کمتری نسبت به همان زباله های آلی که به محل دفن زباله می رود تولید کند..

من یک تبدیل هستم. همسرم برای کمپوستر داخلی فشار آورد. از آنجایی که ما در یک قایق زندگی می کنیم و فضا در سطح بالایی قرار دارد، مدتی طول کشید تا این ایده را به ذهنم برسانم. حق با او بود.

می توانید در مورد آن بیشتر بخوانید نتایج این آزمایشات در اینجااما نکته اصلی صرفه جویی خالص CO2e در حدود 100 کیلوگرم تا 230 CO2e در سال است، بسته به الگوهای استفاده شما.

خط پایین

دستگاه کوچک نیست، که وقتی صحبت از فضای محدود پیشخوان به میان می آید، مورد توجه قرار می گیرد. از آنجایی که ما هیچ فضای اضافی برای صحبت در قایق بادبانی دوران جنگ جهانی دوم نداریم، قایق خود را زیر میز در سالن خود نگه می داریم. این امر باعث می‌شود که بقایای غذا از شلوغی صبحانه ناگزیر در هفته و سپس رفتن به مدرسه راحت باشد.

بچه های من، حداقل، به داستان جادویی پایبند هستند. آنها به لومی لقب “شکنس غذای شاهزاده خانم” داده اند و از دادن باقیمانده های ناخواسته خود به او لذت می برند.

لومی اضافه کردن مخلوطی از ضایعات مختلف مواد غذایی را توصیه می کند. در اینجا یک تفکیک مفید است موارد مختلف که به طور کلی و در حالت های مختلف مجاز است.

همچنین: چگونه از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری کنیم

Lomi مقدار مناسبی از فضای پیشخوان را اشغال می کند، بنابراین ما فضای خود را زیر میز در سالن قایق خود نگه می داریم، جایی که به عنوان صحنه ای برای حیوانات عروسکی بچه هایمان عمل می کند.

گرگ نیکولز / ZDNet

راه اندازی و فاکتور فرم

حالت های کمپوست لومی

مواد غذایی و زباله های ارگانیک

لومی تایید شد

میانگین انرژی مصرفی

محصولات و بسته بندی مورد تایید لومی

شستشوی سبز یا سبز؟

باشه واقعا نه

حالت Eco-Express سریعترین است و حدود 3-5 ساعت طول می کشد. می‌توانید کثیفی حاصل را به Green-bin خود اضافه کنید یا کاری که ما انجام می‌دهیم را انجام دهید و آن را به چرخه بعدی که با Lomi اجرا می‌کنید اضافه کنید.

به طور جدی. شعبده بازي.

آیا برای شما مناسب است؟ ببینید، در حالت ایده‌آل شما این مقدار ضایعات غذایی را تولید نمی‌کنید. (و ما خیلی تلاش می کنیم که این کار را نکنیم، قول می دهم!) اگر در جایی با حیاط یا فضای مشترک نزدیک زندگی می کنید، احتمالاً ابتدا باید گزینه های کمپوست معمولی را بررسی کنید. آنها ارزان تر و سازگار با محیط زیست هستند. Lomi را می توان با موفقیت در هماهنگی با یک کمپوستر معمولی استفاده کرد، اما این مورد استفاده ما نیست و شما باید تعیین کنید که آیا ارزش هزینه کردن برای شما را دارد یا خیر.

لومی با استفاده از گرما و سایش برای تجزیه ضایعات مواد غذایی، پلاستیک های زیستی تایید شده و بسته بندی، فرآیند کمپوست سازی را تسریع می کند. چرخه های لومی یک فرآیند چند مرحله ای در یک ماشین کوچک است که برای تقلید از کمپوست طبیعی در هر مرحله طراحی شده است.

رشد

همچنین: بهترین خودروهای برقی مقرون به صرفه و اینکه چگونه اعتبار مالیاتی فدرال می تواند 7500 دلار در شما صرفه جویی کند

آیا یک کمپوستر خانگی برای شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال، شما را با استفاده از Lomi آشنا می‌کنیم، کاری که من در ماه گذشته روزانه انجام داده‌ام.

مشخصات فنی

ولتاژ لومی در آمریکا و کانادا 110 ولت خواهد بود. مدل اتحادیه اروپا 220-240 ولت با دوشاخه نوع C خواهد بود. دوشاخه استرالیا 220-240 ولت است.
مصرف برق Eco Express: کمتر از 0.60 کیلووات ساعت؛ لومی تایید شده: کمتر از 0.75 کیلووات ساعت. حالت رشد: حدود 1 کیلووات ساعت استفاده می کند
ابعاد ابعاد لومی 16 اینچ x 13 اینچ D x 12 اینچ یا 228 میلی‌متر عرض x 388 میلی‌متر D x 314 میلی‌متر ارتفاع است.
وزن 9 کیلوگرم (19-20 پوند)
مواد محصول نمای خارجی لومی از پلاستیک قابل بازیافت و قسمت های داخلی از فلز ساخته شده است. Lomi بخشی از یک برنامه 360 است، به این معنی که در پایان عمر لومی خود، می توانید آن را به Pela برگردانید تا به طور مسئولانه بازیافت شود.
حالت اکو اکسپرس 3-5 ساعت. این بهترین راه برای شروع فرآیند تجزیه است. ضایعات به میزان قابل توجهی منقبض می شوند و برای اضافه کردن به کمپوست شما به عنوان شروع کننده عالی است.
حالت رشد حالت رشد 16-20 ساعت طول می کشد. در پایان این چرخه، یک محصول نهایی غنی از میکروبی خواهید داشت که آماده استفاده است.
حالت تایید شده لومی حالت تایید شده Lomi 5-8 ساعت طول می کشد. این یکی از ویژگی های خاص لومی است. برخلاف سایر کمپوسترها، لومی می‌تواند پلاستیک‌های زیستی تایید شده را به خاک تبدیل کند و سپس در سطل سبز شما قرار گیرد.

چگونه کار می کند

بخش بزرگی از مشکل این است که در مارینا دل ری، جایی که ما زندگی می کنیم، هیچ برنامه ضایعات مواد غذایی مسکونی وجود ندارد، به این معنی که ضایعات مواد غذایی معمولاً به محل دفن زباله ختم می شوند. همانطور که Pela Earth به سرعت اشاره می کند، ضایعات مواد غذایی رایج ترین مواد دفن شده و سوزانده شده در ایالات متحده است. شامل 24% و 22% زباله های جامد شهری دفن شده و احتراق شده و 50 درصد از حجم زباله هایی که مردم آمریکای شمالی به محل های دفن زباله می فرستند هر سال مواد قابل کمپوست است.

ما معمولا Lomi را در حالت Eco-Express اجرا می کنیم که حدود 3-5 ساعت طول می کشد. از آنجایی که محصول به دست آمده دارای حجم بسیار کمتری نسبت به چیزی است که ما در آن قرار می دهیم، کثیفی را رها می کنیم و ضایعات غذایی جدید را روی آن قرار می دهیم. لومی توصیه می‌کند در هر سطل پر از سه چرخه دویدن بیشتر نباشد.

حالت رشد: این حالت فقط برای استفاده با ضایعات میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. بنابراین هیچ غذای پخته یا فرآوری شده و بیوپلاستیک وجود ندارد. این حالت از حرارت کم برای کمک به حفظ میکروارگانیسم ها استفاده می کند. Lomi پیشنهاد می کند که LomiPod را در این حالت اضافه کنید. مزیت این است که کثیفی حاصل را می توان با خاک باغچه یا گیاهان آپارتمانی مخلوط کرد. لومی نسبت خاک به خاک را 1:10 توصیه می کند.

لومی چقدر برق مصرف می کند؟

اما اگر در آپارتمان یا فضای کوچک دیگری مانند قایق ما زندگی می کنید و هدر رفتن غذا برای شما مشکل ساز است، حتما لومی را پیشنهاد می کنم. گران است اما به سرعت به وسیله ای تبدیل می شود که نمی دانستید به آن نیاز دارید. Pela Earth یک شرکت سازگار با محیط زیست و دارای گواهینامه Climate Neutral است، و Lomi یک محصول قوی است که به نظر می رسد برای مدت طولانی به عملکرد خود ادامه می دهد.

همچنین: من دوربین اکشن Insta360 Go 2 را روی قایق بادبانی دوران جنگ جهانی دوم آزمایش کردم. من را به باد داد

از وب سایت شرکت:

lomi.jpg

ما هر روز از آن استفاده می کنیم. همانطور که می نشینم و این را تایپ می کنم، لومی به تازگی یک چرخه دیگر را تکمیل کرده است. بنابراین برای ما، نکته اصلی این است که این محصول یک برد بزرگ است.

60 کیلووات ساعت

هنگامی که زغال چوب وارد شد، فقط Lomi را به برق وصل کنید و در تجارت هستید.

Lomi با استفاده از خدمات شخص ثالث برای تعیین اینکه آیا آلودگی Lomi نیازهای الکتریکی اجرای دستگاه را جبران می کند یا خیر، با این تصور مبارزه کرده است. آزمایش‌ها در متغیرهایی از جمله اینکه آیا خانه از انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کند یا خیر (مثلاً انرژی خورشیدی) و اینکه مردم با خاک در پایان چرخه چه کاری انجام می‌دهند (یعنی از آن برای گیاهان حیاط خلوت استفاده کنند، آن را در سطل زباله سبز قرار دهند، یا آن را به محل دفن زباله بفرستید).

1 کیلووات ساعت

این برای من مکاشفه واقعی است. مانند بسیاری از مصرف‌کنندگانی که تلاش می‌کنند از لحاظ زیست‌محیطی با وجدان باشند و گاهی اوقات کوتاهی می‌کنند، هر زمان که زباله‌های غذا را در سطل زباله می‌اندازم، خود را فریب می‌دهم.

لومی جایگزینی برای ریختن زباله های غذایی در زباله است.

در مرحله بعد، یک چرخه گرمایش و سرمایش شروع به تجزیه مواد غذایی می کند. این دستگاه از فازهای مزوفیل (درجه حرارت متوسط)، ترموفیل (فاز دمای بالا) و خنک کننده طبیعت تقلید می کند، اما در عرض چند ساعت کاری را انجام می دهد که طبیعت چندین ماه طول می کشد. حسگرهای داخلی رطوبت مناسب، دمای گرم و اکسیژن فراوان را برای تجزیه طبیعی تضمین می کنند. سه حالت Lomi – Eco-Express، Grow، و Lomi Approved – این کار را با سرعت‌های مختلف انجام می‌دهند که بر محصول نهایی و کاری که می‌توانید با آن انجام دهید تأثیر می‌گذارد.

مواد غذایی و زباله های ارگانیک

منفی

  • درب کوبنده
  • کمپوست واقعی نیست
  • کمی پر سر و صدا

پدربزرگ کمپوست‌های سنتی در فضای باز، اگر فضا و زباله دارید، این یک ماشین رشد بزرگ است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/lomi-indoor-composter-review/#ftag=RSSbaffb68

با جو دوسر و پوست انبه شروع می شود …

گرگ نیکولز / ZDNet

با استفاده از لومی

مرحله اول سنگ زنی است. طبیعتاً شما این را خواهید شنید و در اینجا لازم به ذکر است که لومی سروصدا می کند. این چیزی نیست که نتوانید روی آن مکالمه داشته باشید، شبیه به ماشین نان در حالت خمیر آن. اما آسیاب کردن برای فرآیند کمپوست ضروری است. شکستن قطعات کوچکتر غذا نسبت به تکه های بزرگتر آسانتر است، زیرا افزایش هوادهی و مساحت سطح باعث می شود که میکروارگانیسم ها تجزیه ضایعات را آسان تر کنند.

لومی تایید شده: این حالت برای ضایعات مواد غذایی، پلاستیک های زیستی و بسته بندی ها و محصولات مورد تایید لومی است. لومی استفاده از LomiPod را در این حالت توصیه می‌کند که میکروب‌های مفیدی را برای کمک به فرآیند شکستن پلاستیک‌های زیستی اضافه می‌کند. این حالت حدود 5-8 ساعت طول می کشد. کثیفی حاصل را می توان در سطل سبز رنگ انداخت، اما مانند خاک Eco-Express غنی از میکروارگانیسم نیست و نباید با گیاهان استفاده شود.

را کمپوستر Lomi توسط Pela Earth نشان‌دهنده یک پیشرفت واقعی در سهولت استفاده و راحتی در کمپوست‌سازی داخل خانه است و مشکل بزرگی را در مورد ضایعات غذایی اجتناب‌ناپذیر مرتبط با دو کودک کوچک ما حل می‌کند. کاری که انجام می دهد هنوز به نظر من جادویی است: با ترکیبی از گرما، تحریک، و شاید گرد و غبار پیکسی (من فرض می کنم) ظرف چند ساعت یک سطل زباله پر از ضایعات غذا را به یک مشت کوچک خاک قابل استفاده تبدیل می کند.

کمپوست های داخلی بدون بحث نیستند و یک سوال بزرگ این است که آیا Lomi واقعاً مزیت زیست محیطی دارد یا اینکه این فقط یک ترفند شستشوی سبز است.

به یاد داشته باشید، مزیت بزرگ زیست محیطی کمپوست، کاهش ضایعات غذایی است که به محل های دفن زباله ختم می شود. نکته اصلی شک این است که لومی از مقدار مشخصی قدرت برای تبدیل ضایعات مواد غذایی به خاک استفاده می کند و به طور بالقوه هرگونه تأثیر مثبت را نفی می کند.

قبل از اولین استفاده از Lomi خود، باید دو فیلتر را با زغال فعال که همراه دستگاه است پر کنید. گلوله های زغال چوب در صورت شل شدن آنها یک تهدید هستند و رگه های سیاهی روی هر چیزی که لمس می کنند باقی می ماند. ریختن آنها در فیلترهای Lomi پیچیده نیست، اما به نظر من این کار دشواری است که به لطف گرد و غبار زغال، آشفتگی ایجاد نکنم.

اگر فضای کمی دارید و باید با ضایعات غذایی خود بهتر عمل کنید، Lomi یک راه حل عالی است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

همچنین: چگونه با خرید آنلاین صورتحساب مواد غذایی خود را کاهش دهیم

مواد غذایی و زباله های ارگانیک

کمی ارزانتر از لومی، محصولی قابل مقایسه در شکل متفاوت است.

اکو اکسپرس