بررسی مجموعه کلاهک DCX را رها کنید: خطوط تمیز را با قیمت متوسط

این روی صفحه کلید Drop ALT شخصی من با روشنایی تنظیم شده روی 75٪ گرفته شده است.

مایکل گاریفو

بیشتر: بررسی Keychron K8: دروازه ای رضایت بخش و زیر 100 دلار به صفحه کلیدهای مکانیکی

اکنون، Drop امیدوار است که با کلاه های پروفایل DCX خود، یک شکل کاملاً جدید درب کلید بسازد. این نمایه جدید سعی می‌کند شکل OEM را به خود بگیرد و آن را برای نیازهای کاربران مدرن کیبورد مکانیکی بهینه کند، در حالی که زیبایی‌شناسی تمیز و باکیفیت را ارائه می‌دهد. بیایید نگاهی بیندازیم که آیا آخرین تلاش Drop برای ایجاد اختلال در بازار کلیدهای مکانیکی، پشت سر گذاشتن پروفایل های سنتی تر و قیمت درخواستی 99 دلاری آن را توجیه می کند یا خیر.

مقایسه سه پروفایل کلیدی اصلی

بیشتر: 5 بهترین صفحه کلید مکانیکی: از مینی تا ماکرو

بیشتر: بررسی صفحه کلید HyperX Alloy Origins Core: ساخت شگفت انگیز، کلیدهای وحشتناک

برای من، کلیدهای Drop DCX برای کاربرانی که به دنبال زیبایی‌شناسی تمیز و تک رنگ هستند، گزینه‌ای باارزش، اما نه کامل هستند. با این حال، من نمی توانم به اندازه کافی توصیه کنم که Drop با نوار فاصله به این موضوع نگاهی بیندازد.

این آزمایش با استفاده از Drop ALT روی یک تشک میز چرمی انجام شد. ALT دارای Zeal PC Tealios است که من شخصاً آنها را روغن کاری و فیلمبرداری کرده ام، و خود برد برای نرم کردن صدای تثبیت کننده ها با باند اصلاح شده است و تثبیت کننده های اصلی با OEM های Cherry پس از فروش جایگزین شده اند.

کیفیت ساخت

وقتی صحبت از پلاستیک ABS شد، حسی صاف و تقریبا ابریشمی به این کلاهک‌ها می‌دهد. این چیزی شبیه جنبه دوست داشتنی یا متنفر بودن آنها خواهد بود. اگر احساس خشن‌تر و محکم‌تر درپوش‌های کلید ساخته شده از پلاستیک PBT را ترجیح می‌دهید، ممکن است فکر کنید که اینها خیلی نرم هستند. با این حال، اگر بافت نرم‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانم بگویم اینها یکی از بهترین ست‌های ABS هستند که من استفاده کرده‌ام.

از جنبه مثبت، هیچ دوره تعدیل وجود ندارد. برخلاف تغییر کلیدهای فوق‌العاده بلند SA یا کلاه‌های کاملاً صاف DSA، DCX یک تجربه تایپ راحت و آشنا را فراهم می‌کند که بلافاصله با آن احساس می‌کنید در خانه هستید.

کلیدهای Drop DCX برای کاربرانی که به دنبال زیبایی تمیز و تک رنگ هستند، گزینه‌ای ارزشمند و البته عالی نیست.

دراپ به خوبی از این موضوع آگاه است. این همان ALT خوب خود Drop است که در تصاویر اینجا استفاده می شود. بنابراین، من مطمئن نیستم که چگونه باعث شد این نقص در مجموعه‌ای که در غیر این صورت یک مجموعه بسیار خوش ساخت بود، از بین برود. با توجه به ارزشش، نوع سفید روی مشکی همین مجموعه بعید به نظر می‌رسد که به دلیل تیره‌تر بودن پلاستیک ABS استفاده شده از این مشکل رنج ببرد.

احساس تایپ

مجموعه DCX Drop با رنگ سیاه به سفید نصب شده روی صفحه کلید Drop ALT

مایکل گاریفو

مشخصات فنی

مشخصات DCX را رها کنید
اندازه برد پشتیبانی شده سایز کامل +
کلیدهای مک گنجانده شده است؟ خیر (به عنوان افزونه 25 دلاری موجود است)
نمایه ساقه گیلاس MX
مواد Doubleshot ABS
رنگ های موجود سیاه روی سفید، سفید روی سیاه، Dolch، Genesis، Deep Space، Key-Man، Camillo
لهجه یا تازگی؟ چند کلید اینتر، یک کلید فرار، کلیدهای F و J جایگزین
ISO یا ANSI هر دو
سایر مجموعه های الحاقی مجموعه غیر استاندارد فاصله، اصلاح کننده های مک

تایپ ویدیوی آزمایشی

و حالا برای چیزی کاملاً متفاوت … حداقل تا آنجا که رنگ آن می رود. این مجموعه دیگر DCX با رنگ‌های الهام‌گرفته از فضای خود بسیار درخشان‌تر است، اما همچنان همان کیفیت و مشخصات جدید را ارائه می‌کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/drop-dcx-keycap-set-review/#ftag=RSSbaffb68 keycap-legend-printing-examples-cropped.jpg

هر ردیف از بسته‌بندی عالی شامل یک سینی کاغذ کوچک است که می‌توان آن را بیرون آورد تا جابجایی و مرتب‌سازی کلیدها آسان شود.

مایکل گاریفو

من متوجه شده ام که اکثر تایپیست ها آنقدرها به کلیدهای خود فکر نمی کنند. با این حال، زمانی که آنها اولین مجموعه واقعا عالی – یا، در این مورد، واقعاً وحشتناک – را امتحان می کنند، این امر تغییر می کند. تکه‌های پلاستیکی کوچکی که انگشتان ما در آن فرود می‌آیند، می‌توانند تجربه تایپ کردن با صفحه‌کلیدهای 10 دلاری و کیبوردهای مکانیکی حرفه‌ای 500 دلاری را ایجاد کنند.