بررسی تلویزیون Hisense U8H 4K: برای قیمت بیایید، برای عکس بمانید

حرکت صاف

ماجراجویی های Aloy در Horizon Forbidden West عمق و جزئیات باورنکردنی را روی صفحه نمایش می داد.

ربکا آیزاکس/ZDNET

قیمت برای رقابت

بیشتر: بهترین تلویزیون های 4K کدامند و کدام برند تلویزیون قابل اعتمادتر است؟

Hisense U8H وظیفه به تصویر کشیدن گرمای این صحنه خاص را درک کرد.

ربکا آیزاکس/ZDNET پردازشگر تصویر

تلویزیون 65 اینچی U8H 4K هایسنس به اندازه کافی امتیازات را به همراه دارد تا ویژگی های عجیب و غریب ارزش مبارزه را داشته باشد. اگر در یک فضای آپارتمان کوچکتر زندگی می کنید یا یک خط دید مستقیم به صفحه نمایش دارید، این گزینه عالی است که می تواند هزاران دلار برای شما صرفه جویی کند، به خصوص اگر گزینه های گران تری را در نظر بگیرید.

در مورد بازی، تلویزیون Hisense را با مقداری Horizon Forbidden West تست کردم و به همان اندازه شیفته تصاویر بودم. این مدل به ویژه دارای FreeSync Premium Pro و نرخ تازه سازی 120 هرتز است که پارگی و تاخیر فریم را به حداقل می رساند. من هیچ شبح را نیز تجربه نکردم، منظره ای خوشایند زمانی که من در حال بررسی مناظر الهام گرفته از کوه صهیون از The Daunt بودم. با بازی Dolby Vision، ماجراجویی‌های Aloy به‌طور برجسته‌ای با رنگ‌های واضحی که خیلی اشباع یا بیش از حد تابیده نشده بودند به نمایش گذاشته شد.

اژدهای Rhaenyra، Syrax، در صفحه نمایش مینی LED 4K خیره کننده به نظر می رسید.

ربکا آیزاکس/ZDNET

کیفیت عکس

مدل سامسونگ دارای زاویه دید فوق العاده و ویژگی تصویر تطبیقی ​​است که حالت های تخصصی Optimized و EyeComfort را برای تجربه بهتر تماشای تلویزیون ارائه می دهد. فناوری QLED آن نیز رنگ های روشن و زیبا را برای مشاهده عالی به صفحه نمایش می آورد. شما می توانید بررسی عمیق من را در اینجا بخوانید.

سطح روشنایی

تلویزیون هایسنس در حال بازی House of the Dragon

و کیفیت صدا را فراموش نکنیم. به طور معمول، من برنامه های خود را با نوار صوتی کوچک اما قدرتمند سامسونگ در بالای پایه تلویزیون به همان اندازه کوچک خود تماشا می کنم. با این حال، بر اساس صدایی که از تلویزیون هایسنس شنیدم، می‌توانستم به راحتی با حذف نوار صوتی خود خلاص شوم. برای کسانی که می‌خواهند صدایی با کیفیت بالاتر با دامنه متعادل‌تری از سه‌بلند، باس و میدها داشته باشند، یا برای کسانی که از تلویزیون خود برای جلسات شنیداری Spotify استفاده می‌کنند، من همچنان سرمایه‌گذاری در نوار صوتی اختصاصی را توصیه می‌کنم. برای موارد استفاده معمولی تر، لوازم جانبی اختیاری به هیچ وجه برای سرگرمی شما ضروری نیست.

480

بیشتر: بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی

در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چرا حداقل به این تلویزیون 9/10 ندادم. مشکلی که من با هایسنس دارم این است که اگر فضای نشیمن بزرگی دارید یا از تلویزیون خود برای دید وسیع استفاده می کنید، زوایای این مدل آن را قطع نمی کند. ویژگی‌های تلویزیون عالی و با جزئیات هستند و هنگام مواجهه مستقیم با آن، تصاویر بسیار روشن می‌شوند. با این حال، وقتی به کنار تلویزیون رفتم، تصویر به آرامی اما مطمئناً مخدوش شد. این خیلی قابل توجه نیست، به خصوص اگر قبل از خواندن این نقد، شخصاً به تلویزیون نگاه کرده باشید، اما همین کافی است که من شخصاً از تماشای فیلم هایم لذت نمی برم، مگر اینکه در مرکز آن بنشینم.

منفی

  • زاویه دید باریک
  • هاب خانه پیچیده گوگل با تبلیغات
  • بدون حالت محیطی

صرفه جویی من، همراه با میل شدید من به تصاویر با کیفیت بالا، این مدل 1400 دلاری را در اتاق نشیمن من بی دردسر می کند. و در حالی که این قیمت خرده فروشی تلویزیون هایسنس است، این مدل اغلب برای آن تخفیف داده می شود تا 900 دلار. در مقایسه با 2300 دلاری که دیگر تلویزیون 65 اینچی QN90B Neo QLED سامسونگ من با آن به فروش می رسد، Hisense ارزش بسیار بهتری دارد.

خط پایین

نرخ حرکت

من متوجه شدم که فضای مشاهده و ترجیحات همه متفاوت است، و این مدل LED ممکن است 100٪ آن چیزی که شما به دنبال آن هستید نباشد. در اینجا چند جایگزین عالی وجود دارد که ارزش توجه شما را دارد.

4x HDMI، 2x USB 2.0

محدوده دینامیکی بالا

طرفداران

  • تصاویر روشن و دقیق
  • نرخ نوسازی متغیر 4K، 120 هرتز برای بازی
  • قیمت برای یک تلویزیون میان رده عالی است

متغیر 120 هرتز

دستیارهای صوتی

تلویزیون هایسنس در حال بازی House of the Dragon

فریبنده ترین عامل برای من در مورد U8H این است که با توجه به کیفیت تصویر باورنکردنی، قیمت بسیار ارزان تر از تلویزیون های 4K با فناوری های مشابه، از جمله تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی است. من صریح خواهم گفت – من ارزان هستم، و اگر بتوانم مقدار زیادی از یک محصول پیدا کنم، در 99٪ مواقع از این پیشنهاد استقبال می کنم.

وضوح

64.5 اینچ

ناشناس

رنگ

خارج از دنیای فانتزی مارتین، تلویزیون را با فیلم‌های نرم‌تر و کم‌تر CGI آزمایش کردم، از جمله آخرین نسخه از اقناع. در طول چند عکس پهپاد در لایم، جزئیات آنقدر پیچیده و غوطه‌ور بود که احساس می‌کردم شخصاً بر فراز صخره‌های مهمانی پیاده‌روی آن الیوت شناور بودم. برای من واضح است که کیفیت تصویر مناسب تلویزیون های جدیدترین نسل هایسنس است.

برای من واضح است که کیفیت تصویر یک ست قوی از آخرین نسل تلویزیون های هایسنس است.

Wi-F i6E (سه باند)

کسانی که تلویزیون میان رده با تصویر عالی را ترجیح می دهند و/یا می خواهند در اکوسیستم خانه هوشمند گوگل بمانند، باید خط U8H را در نظر بگیرند. همچنین برای گیمرهایی که می‌خواهند تجربه‌ای زیبا، بدون تاخیر و بدون پارگی داشته باشند، عالی است. اگر تلویزیونی را ترجیح می دهید که زاویه دید وسیع تری داشته باشد و رک و پوست کنده با پشتیبانی بیشتر پس از بازار عرضه می شود، توصیه می کنم به گزینه های زیر نگاه کنید.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

آره

در حالی که تنظیمات فیزیکی چند لحظه طول کشید، فرآیند نرم افزار به دلیل ورود به سیستم های مختلف و تنظیمات ترجیحی مورد نیاز برای بهینه سازی تجربه تلویزیون هایسنس بسیار طولانی تر شد. با این حال، هنگامی که آن جریان به ظاهر بی پایان تمام شد، توانستم از تلویزیون برای چیزی که برای آن ساخته شده بود لذت ببرم: سرگرمی.

4K ULED (2160p)

نوع رزولوشن

بلوتوث

بیشتر: بهترین نوارهای صوتی برای افزایش موسیقی

عملکرد بازی

برای شروع، تلویزیون هایسنس طراحی بی نهایتی را ارائه می دهد – قاب ها به نازکی اکثر تلویزیون های مدرن هستند – تا تجربه تماشای گسترده تری را به اتاق ارائه دهد. هنگامی که تلویزیون 54 پوندی را تنظیم کردم، که سبک تر از مدل های دیگری است که آزمایش کرده ام، طراحی تقریباً بدون حاشیه فوراً به چشمم آمد.

با این حال، همه برنامه‌های من نمایش داده نشدند، و چند بار تماشا کردم تا بفهمم چرا. رابط کاربری نمایه‌های نتفلیکس خانه من را گیج کرد، بنابراین به جای نمایش تمام نمایش‌هایی که خانواده من در نمایه‌های مختلف تماشا می‌کردند، تلویزیون U8H ترجیح داد آنها را نمایش ندهد. این یک مزاحمت جزئی در طرح بزرگ تلویزیون هوشمند است، اما با این وجود. در زیر بخش «ادامه تماشا» من نیز چندین آگهی وجود داشت که در بهترین حالت آنها را مختل می‌دانستم.

نرخ تجدید

اتصال Wi-Fi

اندازه صفحه نمایش

مینی ال ای دی

Dolby Vision، HDR 10+، HDR 10، Hybrid Log-Gamma (HLG)

پخش Horizon Forbidden West در تلویزیون Hisense U8H.

بله (کانال ناشناخته)

مرکز اصلی تلویزیون از نمایش محتوای حمایت شده خجالتی نبود، حتی اگر پشت یک دیوار پرداخت باشد.

ربکا آیزاکس/ZDNET

رابط گوگل: عملکردی درهم

وسواس فعلی من، حتی بعد از یک ماه، هنوز است خانه اژدهاو اولین تجربه من با این تلویزیون بود که پایان فصل (بدون اسپویلر). برای کسانی که عاشق دیدن اژدهای غول پیکر و جزئی تا مقیاس های فردی روی صفحه هستند، این تلویزیون برای شما مناسب است. نه تنها می‌توانستم همه شخصیت‌ها و موجودات را با جزئیات کامل ببینم، بلکه می‌توانم هر جای زخمی را روی بدن غول‌پیکر Vhagar ببینم که بخشی از آن به لطف بازتولید رنگ عالی از طریق پانل‌های Mini LED و فناوری کوانتوم دات است.

پس از چند هفته آزمایش آخرین مدل U8H، می‌توان گفت که Hisense تصاویر باکیفیت را مستقیماً به اتاق نشیمن شما می‌آورد و به قیمت تجربه‌ای از طراحی و نرم‌افزاری که برای همه ساخته نشده است، می‌آورد.

مشخصات فنی

هایسنس 65" تلویزیون گوگل هوشمند کوانتومی 4K سری U8H سری U8H

ببینید، وقتی صحبت از بهترین تلویزیون‌ها یا تلویزیون‌های سطح بالا به میان می‌آید، هایسنس اغلب در لیست نیست. در عوض، این شرکت با شرکت هایی مانند TCL و Vizio برای تاج میان رده رقابت می کند. به طور طبیعی، همیشه جالب است که ببینیم این شرکت ها منابع خود را با تلویزیون های خود در کجا قرار می دهند، در کجا هزینه ها را کاهش می دهند و کجا ریسک می کنند.

1500 نیت

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که سال‌ها برای شما دوام بیاورد، تلویزیون 65 اینچی QN800B سامسونگ از فناوری‌های مقاوم در برابر آینده مانند ارتقاء تصویر 8K برخوردار است. همراه با صدای ردیابی شیء تخصصی برای تجربه صوتی تطبیقی، Dolby Atmos و موارد دیگر ارائه می شود. بررسی را اینجا بخوانید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hisense-65-inch-u8h-4k-tv-review/#ftag=RSSbaffb68

یکی از ویژگی‌هایی که در مدل‌های تلویزیون سامسونگ که Hisense فاقد آن بود، دوست داشتم، حالت محیطی بود، محافظ صفحه‌نمایش که می‌تواند به‌طور خودکار زمانی که دستگاه در حالت بیکار رها می‌شود نمایش داده شود یا به صورت دستی تنظیم شود. در حالی که سایر مدل‌های تلویزیون گزینه صفحه نمایش اختصاصی را تنها با چند کلیک ارائه می‌دهند، Hisense U8H تنها زمانی که نمایش‌هایم را برای مدت معینی متوقف می‌کردم، حالت محیطی مورد علاقه‌ام را ارائه می‌کرد. برای من به عنوان کسی که از روشن کردن محافظ صفحه به عنوان تقویت کننده خلق و خو لذت می برم، این غیبت دستی مانند یک تراژدی بود.

همین امر در مورد جزئیات پیچیده تر، مانند لباس رینیرا یا نقشه جدول آتشین وستروس صدق می کند. (واضح است که من از طرفداران پر و پا قرص هستم.) من این تصاویر زیبا را به اضافه شدن 336 ناحیه کم نور محلی و Dolby Vision HDR که در تلویزیون ادغام شده است نسبت می دهم.

محدوده رنگی وسیع رنگ نقطه کوانتومی

تلویزیون‌های OLED برای فضاهای تاریک یا تماشای فیلم مناسب هستند و این مدل ال‌جی از ۸ میلیون پیکسل خودکار برای بهبود رنگ‌ها و تصاویر استفاده می‌کند. همچنین از نرم‌افزارهای داخلی Nvidia G-SYNC، FreeSync Premium و Variable Refresh Rate (VRR) برای بازی‌های کنسول پیشرفته استفاده می‌کند.

با من عادت کردم تلویزیون هوشمند سامسونگ 65 اینچ QN800B 8K، اخیراً فرصتی به دست آوردم که ماه ها آرزویش را داشتم: آزمایش جدید هایسنس تلویزیون هوشمند 65 اینچی 4K U8H.

تلویزیون Hisense با رابط هاب اصلی Google ارائه می‌شود که مجموعه‌ای از گزینه‌های پخش جریانی مختلف را در صفحه اصلی ارائه می‌دهد، از جمله نمایش‌های تبلیغاتی، فیلم‌ها و همه برنامه‌های مورد علاقه من مانند Netflix، YouTube، و Prime Video. پس از تماشای برخی از نمایش‌ها و فیلم‌ها در پلتفرم‌های مختلف، مرکز اصلی نمایش‌های من را از برنامه‌ها بیرون کشید و با تأمل در صفحه اصلی برای مشاهده در آینده نمایش داد.

دستیار گوگل، آمازون الکسا


طرح