بررسی اولین نگاه COROS POD 2: لوازم جانبی ساعت برای بهبود دقت داده های در حال اجرا

طرفداران

  • وزن سبک و به خوبی ساخته شده است
  • نصب های متعدد
  • متریک EffortPace
  • عمر باتری طولانی
  • پنج سنسور کلیدی
  • قیمت مناسب

به نظر می رسد که COROS به آن دستاورد رضایت نداده و به تلاش برای یافتن راه هایی برای بهبود دقت برای دوندگان ادامه داده است.

COROS همچنان به ارسال به‌روزرسانی‌ها برای آن ادامه می‌دهد POD 2 و من باید چندین بار دیگر را اجرا کنم تا امتیازی به این لوازم جانبی جدید اختصاص دهم. نتایج اولیه بسیار دلگرم کننده است و من برای بیرون آمدن و دویدن هیجان زده هستم.

پایه های گیره کفش و بند کمر برای Coros Pod 2

دیگر سازندگان ساعت‌های ورزشی و ساعت‌های هوشمند، ساعت‌های جدیدی را با پشتیبانی از شبکه‌های ماهواره‌ای چند فرکانس GNSS به منظور بهبود ردیابی تمرین در فضای باز راه‌اندازی کرده‌اند.

انتخاب برای نمایش همزمان قدرت دویدن و سرعت تلاش در نمودارها نشان می دهد که روند و خط طرح آنها با مهم ترین تفاوت روند در پایین تپه ها مطابقت دارد. دیدن این دو تا این حد خوب باعث دلگرمی است، زیرا برای من بسیار شهودی تر است که در سطوح سرعتی تمرین کنم تا سطوح قدرت دویدن.

همچنین: من Apple Watch Ultra را در Tough Mudder قرار دادم: در اینجا نحوه مقاومت آن نشان داده شده است

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

همچنین: بهترین ساعت ورزشی

COROS اولین بار در جهان بود که یک ساعت ورزشی GPS با پشتیبانی از فرکانس دوگانه را در Vertix 2 در سال 2021 عرضه کرد.

پایه شارژ می تواند POD 2 را 5 بار شارژ کند.

متیو میلر/ZDNET

گیره کفش و پایه بند کمر.

متیو میلر/ZDNET

منفی

COROS POD 2 وقتی صحبت از معیار سرعت تلاش به میان می آید به تنهایی ایستاده است و فقط با ساعت های ورزشی COROS GPS کار می کند. غلاف های جایگزین پا که می توانند معیارهای دیگری را برای کمک به شما در تمرین فراهم کنند شامل موارد زیر است:


منبع: https://www.zdnet.com/article/coros-pod-2-first-look-review-watch-accessory-to-improve-to-improve-running-data-accuracy/#ftag=RSSbaffb68 داک شارژ کوروس پاد 2

همچنین: بهترین ساعت های هوشمند

را POD choirs 2 در یک جعبه کوچک با POD 2، پایه شارژ، کابل USB-A به USB-C، دو گیره کفش، گیره کمر سیلیکونی، کیف حمل زیپ دار و دفترچه راهنما عرضه می شود. پایه شارژ، POD 2 را تا پنج بار شارژ می کند، قبل از اینکه پایه شارژ از طریق USB-C شارژ شود.

من با دخترم در کلرادو وقت می گذرانم، بنابراین توانسته ام در جاده ها و مسیرهای محلی با تعداد زیادی تپه در ارتفاعی بسیار بالاتر از آنچه معمولاً در منطقه Puget Sound می دوم بدوم. قرار دادن سرعت تلاش در بالای سرعت و ارتفاع نشان می دهد که سرعت تلاش من به طور قابل توجهی با دویدن از تپه ها افزایش می یابد. سپس با کاهش ارتفاع به سرعت کاهش یافت و سپس با سرعت در مناطق مسطح مطابقت داشت.

POD 2 به عنوان یک وسیله جانبی برای ساعت جفت COROS شما طراحی شده است تا دقت را در مناطقی با سیگنال های ماهواره ای چالش برانگیز، پاسخ سریع تر به تغییرات سرعت و دقت بهبود یافته در حین تمرین در داخل خانه ارائه دهد. شعار COROS Pod 2 Run Beyond The Limits Of GPS است.

چندین معیار توسط POD 2 بهبود یافته و در پیکربندی ورودی داده دوگانه با ساعت COROS شما کار می‌کنند. این معیارها شامل فاصله، سرعت تلاش، طول گام، افزایش و کاهش ارتفاع و ارتفاع است. معیارهای ارائه شده توسط POD 2 هنگامی که روی پای شما پوشیده می شود شامل سرعت، آهنگ و دما است. اگر POD 2 را روی بند کمر خود می‌پوشید، تعادل چپ و راست، زمان تماس با زمین، ارتفاع گام، وزن گام و دما ارائه می‌شود.

سرعت تلاش چیست؟

COROS ارائه شده است سرعت تنظیم شده بر روی ساعت‌های خود برای دونده‌ها تخمینی از سرعت ارائه می‌دهد که گویی تمام دویدن‌هایشان روی زمین صاف بوده است. قدرت دویدن نیز معیاری است که سعی می‌کند در هنگام دویدن از تپه‌ها، معیاری از تلاش واقعی‌تان را به شما ارائه دهد. با راه اندازی COROS POD 2، سرعت تنظیم شده اکنون به نام سرعت تلاش نامیده می شود و با این تغییر، COROS به توسعه الگوریتم های سرعت تلاش ادامه می دهد تا عوامل بیشتری نسبت به تپه ها در متریک لحاظ شود. COROS بیان می‌کند که Effort Pace پیشرفته‌ترین معیار آموزشی موجود خواهد بود، بنابراین ما به وضوح بر روی آزمایش POD 2 بر روی این معیار تمرکز خواهیم کرد.

COROS POD 2 از طریق بلوتوث به ساعت ورزشی COROS پشتیبانی شده شما متصل می شود. POD 2 همه ساعت‌های COROS را به‌جز PACE 1 کار می‌کند و با دیگر ساعت‌های ورزشی GPS کار نمی‌کند. POD 2 را با برنامه گوشی هوشمند COROS جفت کنید و سپس به طور خودکار با ساعت COROS متصل شما جفت می شود.

من چند روزی است که COROS POD 2 را با یک COROS Vertix 2 جفت کرده ام و توانسته ام سه بار با آن که روی کفشم نصب شده است بدوم. ما POD 2 را در دورهای بیشتری در آینده نزدیک ارزیابی خواهیم کرد، در حالی که راه حل های پایه کفش و بند کمر را آزمایش می کنیم.

مشخصات فنی

مواد مورد پلیمر تقویت شده با الیاف
عمر باتری 28 ساعت دویدن، 50 روز در حالت آماده به کار
رتبه بندی مقاوم در برابر آب 3 دستگاه خودپرداز
قابلیت اتصال بلوتوث
حسگرها ارتفاع سنج فشارسنج، دماسنج، قطب نما ژئومغناطیسی، شتاب سنج، ژیروسکوپ
ابعاد 27.1 × 33.9 × 8.6 میلی متر و 5.6 گرم

بسته بندی و راه اندازی خرده فروشی COROS POD 2

از آنجایی که من روی یک تپه زندگی می کنم، هر دوی من که در آن زندگی می کنم شامل قسمت های سربالایی و سراشیبی است، بنابراین چند سالی است که سعی کرده ام قدرت دویدن را در تمریناتم بگنجانم. برنامه های آموزشی بسیار کمی برای قدرت در حال اجرا تنظیم شده است، و من نتوانسته ام به طور کامل سطوح قدرت را برای تمرین ایجاد کنم. بخشی از این به دلیل استفاده از چندین ساعت است که استانداردهای قدرت عملکرد متفاوتی دارند. COROS به ارائه قدرت در حال اجرا در ساعت های خود ادامه می دهد، اما POD 2 قدرت در حال اجرا را ارائه نمی دهد. COROS همچنین تلاش های خود را برای توسعه بر روی سرعت تلاش متمرکز خواهد کرد.

Coros Pod 2 و بسته بندی آن

متیو میلر/ZDNET

با سرعت تلاش، باید بتوانم با استفاده از برنامه های تمرینی استاندارد که بر اساس سرعت یا ضربان قلب هستند، تمرین کنم. مسافت، سرعت و ضربان قلب معیارهای استانداردی هستند که در سراسر صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند و تمرکز روی آن‌ها باید پذیرش و اجرای سرعت تلاش را برای دوندگان آسان‌تر کند.

چند اجرا اول با POD 2

جدید CHOIRS POD 2 (دستگاه بهینه سازی عملکرد) اکنون با قیمت 99 دلار در دسترس است.