برای تبدیل شدن به یک حرفه ای AWS با درآمد بالا فقط با 60 دلار آموزش ببینید

در دوره آموزشی “گواهینامه آموزش عروسکی”، یاد خواهید گرفت که چگونه به طور ماهرانه Puppet را مدیریت کنید، ابزاری که می تواند زیرساخت فناوری اطلاعات کل شبکه را خودکار کند. دروس شامل نصب Puppet، مدیریت زیرساخت آن و موارد دیگر می شود. علاوه بر این، آنها استفاده از Puppet را برای عملکرد، افزونگی و مقیاس پذیری نشان می دهند.

البته، تعداد کمی از مردم می‌خواهند هزینه‌های تحصیل را در بودجه خود یا سفرهای دیگری را در برنامه‌های خود قرار دهند. و، خوشبختانه، شما مجبور نیستید. فقط در تعداد انگشت شماری از دوره های بیش از 40 ساعت، می توانید به اندازه کافی یاد بگیرید تبدیل به یک حرفه ای AWS با درآمد خوب شوید با بسته آموزشی گواهینامه خدمات وب آمازون 2021.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
دوره “AWS SysOps Associate Certification” می تواند به شما یاد دهد که چگونه کل عملیات را به ابر منتقل کنید. شما تخصص ارزشمندی در مهارت های فنی مورد نیاز برای استقرار، راه اندازی و مدیریت سیستم های مقاوم به خطا به دست خواهید آورد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده، تا سال 2025، بیش از 95 درصد از حجم کاری دیجیتال جدید بر روی پلت‌فرم‌های بومی ابری مستقر خواهد شد. این رقم در سال گذشته تنها 30 درصد بود. و خدمات وب آمازون یکی از سه پلت فرم برتر ابری در جهان است. بنابراین منطقی است که توسعه مهارت های AWS می تواند یک حرکت حرفه ای هوشمندانه باشد.

شما می توانید اصول اولیه رایانش ابری با AWS را در “آموزش گواهینامه AWS Technical Essentials” یاد بگیرید. این به شما مفاهیم، ​​اصطلاحات، گزینه های استقرار و مزایای AWS را می آموزد تا با آن کار کنید.

در مرحله بعد، «دوره آموزشی گواهینامه معمار راه حل AWS» را دنبال کنید، که نحوه شناسایی بهترین راه حل ها برای تخمین هزینه ها، انتقال عملیات به ابر از محل و موارد دیگر را توضیح می دهد. و به همین ترتیب، شما در میان آنها خواهید بود معماران راه حل معتبر AWS که سالانه 126000 دلار به خانه می برند.

دوره‌های آنلاین مدرسه Certs به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که فقط با گذراندن دوره‌های خودآموز در اتاقک‌ها، لپ‌تاپ یا تبلت‌ها و حتی تلفن‌هایشان، مشاغل خود را سر به فلک بکشند. همه کلاس ها توسط افراد داخلی با تجربه گسترده ایجاد می شوند.

با آموزش حرفه ای شدن در AWS مسیر شغلی خود را توربوشارژ کنید. دریافت کنید بسته آموزشی گواهینامه خدمات وب آمازون 2021 امروز در حالی که فقط با 59.99 دلار به فروش می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/train-to-become-a-highly-paid-aws-professional-for-just-60/#ftag=RSSbaffb68