بخش ورزشی جدید Roku بازی‌ها و برنامه‌های زنده را مستقیماً در صفحه اصلی Roku شما قرار می‌دهد

بند ناف ها درد ناشی از یافتن و پخش زنده رویدادهای ورزشی را می دانند. پیدا کردن یک بازی NFL معمولاً شامل پرش بین چندین برنامه است تا زمانی که بازی و سرویس پخش مناسب را پیدا کنید.

ورزش - صفحه اصلی - منو

تصویر: روکو

رابط کاربری من را به یاد برنامه ESPN می اندازد که بازی ها و رویدادهای مختلف را چه به صورت زنده و چه آینده نشان می دهد. پیمایش و یافتن آنچه می خواهید تماشا کنید آسان است. اما مزیت اجرای Roku این است که چندین سرویس استریم و نه فقط ESPN و ESPN+ را در خود جای داده است.

تجربه Sports در اکثر دستگاه‌های Roku در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر فوراً آن را مشاهده نکردید تعجب نکنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/rokus-new-sports-section-puts-live-games-and-schedules-right-on-your-roku-home-screen/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: من صورتحساب پخش ویدیوی خود را نصف کردم و شما هم می توانید

گزینه Sports جدید به زودی در صفحه اصلی Roku در دسترس خواهد بود. پس از باز کردن آن، رویدادهای ورزشی زنده و آتی را برای لیگ های ورزشی مختلف مشاهده خواهید کرد.

در زمان راه اندازی، ویژگی جدید Sports با TNT، TBS، TruTV، Apple TV، DirecTV، Fox Sports، FuboTV، Paramount+، Peacock، Prime Video، Sling و کانال Roku یکپارچه خواهد شد. Roku قصد دارد در آینده گزینه ها و خدمات پخش ورزشی بیشتری را ادغام کند.

Roku Ultra و ریموت آن روی میز کنسول قرار گرفته است

سال

همچنین: چرا YouTube TV را به سایر سرویس‌های پخش زنده تلویزیونی انتخاب کردم

خوب، اگر از a استفاده کنید دستگاه روکو، تجربه ورزشی شما در حال آسان تر شدن است. حداقل، این هدف روکو است.