با iOS 16.1، دارندگان آیفون می توانند از Apple Fitness+ بدون Apple Watch استفاده کنند

iphone-14-scorecard-thumbnail

تصویر: جیسون هینر/ZDNET

همچنین: آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 13 پرو: آیا جدیدترین آیفون ارزش ارتقا دارد؟

این به‌روزرسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند پیام‌ها و واتس‌اپ، کلیدهای ماشین، اتاق هتل و سایر کلیدها را در کیف پول اپل به اشتراک بگذارند.

پیشنهادات ویژه Fitness+ شامل پیشنهاد SilverSneakers برای اشتراک رایگان از ژانویه 2023 از طریق برنامه‌های Medicare Advantage است. Target یک دوره آزمایشی رایگان چهار ماهه Fitness+ را برای اعضای برنامه وفاداری خود ارائه می دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/with-ios-16-1-iphone-owners-can-use-apple-fitness-without-an-apple-watch/#ftag=RSSbaffb68

Fitness+ که در اواخر سال 2020 راه اندازی شد، به بخش کلیدی دیگری از کسب و کار تقریباً 19 میلیارد دلاری خدمات اپل تبدیل شده است که شامل Apple Arcade، Apple TV+ و Apple Music می شود. یکی از تحلیلگران JP Morgan Fitness+ را محاسبه می کند می تواند تا سال 2025 3.6 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند، از 300 میلیون دلار در سال 2021.

اپل گفته است که با به‌روزرسانی بزرگ iOS 16.1، سرویس Apple Fitness+ را در دسترس همه کاربران آیفون قرار می‌دهد – حتی اگر آنها اپل واچ ندارید.

از دوشنبه، دارندگان آیفون می توانند در Fitness+ مشترک شوند. در iOS 16.1، Fitness+ از طریق یک برگه میانی با برنامه Fitness یکپارچه شده است. همچنین، کاربران بدون Apple TV می توانند محتوا را از طریق AirPlay به دستگاه های شخص ثالث سازگار و همچنین تمام دستگاه های Roku دارای AirPlay پخش کنند.

اشتراک Apple Fitness+ دارای بیش از 3000 تمرین و مدیتیشن با هزینه 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال است. اشتراک در 21 کشور در دسترس است.

برای شیرین کردن این پیشنهاد، اپل موسیقی تیلور سوئیفت را به عنوان بخشی از مجموعه Artist Spotlight که آلبوم تازه منتشر شده “نیمه شب” سوئیفت را به نمایش می گذارد، به Fitness+ می آورد.

iOS 16.1 همچنین به کاربران امکان می دهد لوازم جانبی خانه هوشمند سازگار با Matter را در برنامه Home کنترل کنند. Matter توسط Apple HomeKit، Amazon Alexa و Google Home پشتیبانی می شود. از طریق MacRumorsاین به‌روزرسانی قابلیت چندوظیفه‌ای Stage Manager را برای آی‌پد پروهای قدیمی‌تر و همچنین شارژ انرژی پاک را برای دارندگان آیفون مستقر در ایالات متحده به ارمغان می‌آورد.

اپل سه ماه Fitness+ را به مشتریانی که آیفون، آی‌پد یا اپل تی‌وی جدید خریداری می‌کنند، ارائه می‌کند. همچنین، پیشنهادات ویژه از طریق SilverSneakers، Target، UnitedHealthcare و Mobile Health در دسترس خواهد بود.