با Deeper Connect Mini محافظت از شبکه شخصی را دریافت کنید — بدون نیاز به اشتراک

Mini سخت افزاری است به طوری که می تواند محافظت مادام العمر را فقط با یک پرداخت ارائه دهد – بدون اشتراک لازم است. علاوه بر پوشش داده های شما، Mini همچنین یک فایروال هفت لایه درجه سازمانی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که داده های مخرب به شبکه شما نمی رسند. حتی می‌توانید کنترل‌های والدین را تنظیم کنید و ارز دیجیتال را با پهنای باند استفاده نشده خود استخراج کنید.

با این حال، حتی این نوع محافظت همیشه به اندازه کافی برای ایمن نگه داشتن حساس ترین و محرمانه ترین اطلاعات ما احساس نمی شود. خوشبختانه، یک راه حل سخت افزاری حتی محافظت قوی تری نسبت به VPN ارائه می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید حداکثر کنترل تمام داده‌های خود را داشته باشید، سخت‌افزار VPN غیرمتمرکز و فایروال Deeper Connect Mini یک راه‌حل شبکه شخصی کاربرپسند است که برای تمام عمر کار می‌کند.

Deeper Connect Mini یکی از تنها شبکه های شخصی غیرمتمرکز (DPN) و سخت افزارهای امنیت سایبری در بازار است. تمام اطلاعات کاربر در دستگاه های شخصی آنها ذخیره می شود، بنابراین داده های شما هرگز مانند VPN به سرورهای متمرکز ارسال نمی شود. این کمک می کند تا هنگام مرور آنلاین، داده های کاربر در برابر هکرها، شرکت های تبلیغاتی و حتی سازمان های دولتی ایمن نگه داشته شود. به‌علاوه، اطلاعات شما در رویداد غیر محتمل (اما در حال رشد) نقض داده‌ها لو نمی‌رود.

بین دسترسی به حساب‌های سرگرمی و رسانه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد همه بیشتر از همیشه زمان خود را در فضای ابری و آنلاین سپری می‌کنند. و با توجه به اینکه چقدر جرایم سایبری مکرر و شدیدتر شده است، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از ما از مؤثرترین خدمات VPN که می توانیم پیدا کنیم استفاده می کنیم.

اگر راه‌حل سخت‌افزاری برای امنیت سایبری می‌خواهید که حتی حفاظت قوی‌تری نسبت به VPN ارائه می‌کند، امروز Deeper Connect Mini Deeper Connect Mini Decentralized VPN & Firewall Hardware را تنها با پرداخت ۳۴۹ دلار دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-personal-network-protection-with-deeper-connect-mini-no-subscriptions-necessary/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.