با 2 دلار، در نهایت می توانید ویژگی فوق العاده مفیدی را که ویندوز همیشه داشته است، به مک خود بدهید

من فتوشاپ را به این لیست اضافه کردم و بسیار مفید بود.

دیوید گویرتز

و با این حال، یک ویژگی فوق‌العاده مفید وجود دارد که ویندوز برای همیشه از آن برخوردار بوده است، که به طور غیرقابل توضیحی در MacOS گم شده است. اگر از مک استفاده می‌کنید، اما حتی کوچک‌ترین حافظه‌ی عضلانی ویندوز دارید، سعی می‌کنید از این ویژگی استفاده کنید، به یاد بیاورید که اپل در حکمت بی‌پایان خود تصمیم گرفت از آن صرفنظر کند و سپس با ناامیدی موس خود را به زمین بکوبد.

در این زمین بایر یک ناجی می آید، توسعه دهنده فوق. Wu یک افزونه Finder به نام ایجاد کرده است منوی فایل جدید، که اضافه می کند… منتظر آن باشید… منوی فایل جدید به Finder. ببین:

این منجر به انواع راه حل های بیهوده شده است. راه حل “ذخیره آن در دسکتاپ و من روزی به آن خواهم رسید” وجود دارد. راه حل “باز کردن محاوره ذخیره در برنامه و سعی کنید پوشه مقصد را از Finder به آن گفتگو بکشید” وجود دارد. حتی راه حل «ایجاد یک دسته فایل خالی و کشیدن آنها به جایی که نیاز دارید» وجود دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک سند Word را به صورت عمیق و عمیق بکارید، کافیست کلیک راست کنید، New->Microsoft Word document را انتخاب کنید و یک فایل تازه دقیقاً در جایی که می‌خواهید قرار می‌گیرد.

خوب، پس این ویژگی چیست؟ ساده: برای ایجاد یک فایل جدید در مکان فعلی خود در درخت فایل کلیک راست کنید.

اما اگر کاربر مک هستید، باید سند جدید را از داخل برنامه خود ایجاد کنید، سپس — دوباره از داخل برنامه — به جایی که می خواهید آن را ذخیره کنید، بگردید. هیچ گزینه جدیدی در منوی زمینه وجود ندارد.

من می خواهم فکر کنم که پس از این همه مدت، ما از اختلافات کوچک در مورد اینکه آیا مک ها بهتر از رایانه های شخصی هستند و بالعکس عبور کرده ایم.

یک نسخه رایگان از New File Menu وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط یک نوع فایل را اضافه کنید. اما بیایید واقعی باشیم. با 2 دلار، با اشتراک گذاری خانوادگی، می توانید منوی فایل جدید را در هر رایانه ای، از جمله رایانه های اعضای خانواده خود قرار دهید. این کار بیهوده ای است. دو دلار خود را به توسعه دهنده بفرستید. این یک هزینه فوق العاده ارزشمند است.

اوه آه من بوق می شنوم

دیوید گویرتز

اما دیگر نه، به لطف توسعه دهنده مک، کورال وو. و تمام هزینه آن دو دلار است.

مطمئن شوید که System Preference را برای این افزونه فعال کرده اید.

دیوید گویرتز

آیا برنامه مک مورد علاقه ای دارید؟ آیا چیزی وجود دارد که دلخوری را از بین ببرد و بهره وری شما را بهبود بخشد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


همچنین: 3 روشی که MacOS Ventura می تواند زندگی کاری شما را ارتقا دهد: برداشت های عملی

شخصی که MacOS Ventura را روی لپ تاپ اجرا می کند

سیب

برای تنظیم آن، باید آن را نصب کنید، سپس به System Preferences>Extensions بروید و پسوند New File Menu را روشن کنید.

برای کامپیوتر و سیستم عاملی که از زشتی اجتناب می کنند، کل فرآیند زشت است.

معرفی منوی فایل جدید

منوی زمینه جدید در ویندوز 11. این اسکرین شات هیچ برنامه ای نشان داده نمی شود زیرا یک دستگاه آزمایش است. اما اگر برنامه‌هایی را نصب کرده بودید، در منوی فوق‌العاده قرار می‌گرفتند.

دیوید گویرتز

بله، می توانید یک پوشه جدید ایجاد کنید. غوغای بزرگ آیا راهی برای افزودن یک فایل متنی در اینجا می بینید؟ یا سند فتوشاپ؟ یا حتی یک Word doc؟ نه. چرا که نه؟

دیوید گویرتز

از داخل برنامه، می‌توانید مواردی را که به منوی New File اضافه می‌شوند، سفارشی کنید. اگر موردی در لیست آماده شده توسعه دهنده نیست، می توانید مورد خود را اضافه کنید. من فتوشاپ را اضافه کردم، که نه تنها یک فایل PSD جدید را در پوشه انتخابی من ایجاد می کند، بلکه در واقع در یک فایل الگو حرکت می کند، که قبلاً اندازه مناسبی برای تصاویر مقاله ZDNet من دارد، زیرا می توانستم آن را مطابق با نیازهای شخصی خود سفارشی کنم. بنابراین بسیار مفید است!

منوی جدید ویندوز 11

تصور کنید در ویندوز هستید، و در اعماق یک درخت فایل پیمایش کرده اید. شما می خواهید یک سند Word جدید در آن پوشه ایجاد کنید. تنها کاری که انجام می دهید این است که راست کلیک کرده و از منوی زمینه گزینه New را انتخاب کنید. یک زیر منو با یک دسته کامل از انواع فایل باز می شود.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در YouTube در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/for-two-bucks-you-can-finally-give-your-mac-an-incredibly-useful-feature-windows-has-always-had/#ftag=RSSbaffb68