با عضویت در باشگاه پرواز دلاری با تخفیف تا 2000 دلار در هزینه های هواپیما صرفه جویی کنید

معاملات فقط مانند جادو در صندوق ورودی شما ظاهر می شوند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. کرایه‌های داخلی، بین‌المللی و حتی نرخ‌های اشتباه در دسترس خواهند بود، و می‌توانید با دریافت هشدارهای ایمیلی فوری، کرایه‌ها را مستقیماً از هر دستگاه تلفن همراه خود رزرو کنید.

جای تعجب نیست که Dollar Flight Club در TrustPilot دارای امتیاز 4.4 از 5 ستاره است یا فوربس می گوید:

یک سرویس پولی عالی، Dollar Flight Club است که دارای میانگین قابل توجه 500 دلار پس انداز در هر بلیط است.

سفر تابستانی در اوج خود است، اما با افزایش قیمت‌ها در همه چیز، مهم‌تر از هر زمان دیگری کسب بهترین تخفیف‌هایی است که می‌توانید در مورد کرایه هواپیما کسب کنید. خوشبختانه، قیمت اشتراک مادام العمر باشگاه پروازی دلاری Premium Plus+ به تنها 69.99 دلار کاهش یافته است، اما فقط تا 14 ژوئیه، به شما امکان می دهد تا 2000 دلار در هزینه های هواپیما صرفه جویی کنید صرف نظر از اینکه آیا در کلاس تجاری، پرمیوم اکونومی یا پرواز دارید یا خیر. اقتصاد.

مزایای دیگر با اشتراک Dollar Flight Club Premium Plus+ شما نیز همراه است. شما هدیه‌های متنوعی را دریافت خواهید کرد، با تخفیف‌هایی تا 50٪ توسط شرکای Dollar Flight Club مانند Acanela Expeditions، Babbel و غیره. بعلاوه، از طیف گسترده ای از نکات تخصصی سفر بهره مند خواهید شد.

مانند میلیون‌ها مشترک دیگر، به زودی کرایه‌های هواپیما مانند سفر رفت و برگشت به مادرید 330 دلار، سفر رفت و برگشت 430 دلاری Premium Economy به پاناما، یا سفر رفت و برگشت به کازابلانکا در کلاس تجاری با قیمت 1710 دلار خواهید دید. به زودی تمرین صبحگاهی خود را در مکان های عجیب و غریب انجام خواهید داد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

گرفتن یک Dollar Flight Club Premium Plus+ اشتراک مادام العمر (تا 2 هزار دلار در کلاس های تجاری، پرمیوم اکونومی و اکونومی صرفه جویی کنید) تا قبل از 14 ژوئیه، بنابراین می توانید از قیمت انحصاری روزهای معامله ما استفاده کنید و فقط 69.99 دلار بپردازید. شما حتی به کوپن هم نیاز ندارید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/save-up-to-2000-on-plane-fares-with-a-discounted-dollar-flight-club-membership/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

به طور معمول، شما باید 24/7 به دنبال یکی از این معامله ها باشید، و چه کسی برای آن وقت دارد؟ اما Dollar Flight Club این کار را انجام می دهد، بنابراین شما مجبور نیستید. و از آنجایی که این یک اشتراک مادام العمر است، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود فرصت های تعطیلات شگفت انگیز را از دست بدهید.