با توسعه مهارت های اکسل از مبتدی تا پیشرفته با تنها 35 دلار، شغل خود را تقویت کنید

همه کاربران باتجربه اکسل بدون توجه به اینکه از کدام نسخه استفاده می کنند، می توانند از «فرمول های پیشرفته در اکسل» بهره مند شوند، و این امر در مورد «جدول محوری پیشرفته در اکسل» نیز صادق است. سپس برای «Power Pivot، Power Query و DAX در اکسل» آماده خواهید بود، که بهره‌وری شما را سر به فلک می‌کشد.

کاربران متوسط ​​​​اکسل می توانند شروع به یادگیری مهارت هایی کنند که اغلب با ترفیع و افزایش پاداش دریافت می شود. به عنوان مثال، «اکسل برای تحلیلگران کسب‌وکار» نوع داده‌هایی را ارائه می‌کند که مبنای تصمیم‌گیری‌های مهم در مورد نحوه هدایت یک شرکت منابع خود را تشکیل می‌دهد که مستقیماً بر سود تأثیر می‌گذارد.

همین امروز تبدیل به یک کاربر قدرتمند اکسل شوید بسته گواهینامه مایکروسافت اکسل All-In-One 2022 در حالی که فقط با 29.99 دلار به فروش می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/boost-your-career-by-developing-excel-skills-from-beginner-to-advanced-for-just-35/#ftag=RSSbaffb68

این دوره ها توسط StreamSkill.com ارائه می شود که دارای رتبه مربی 4.4/از 5 ستاره با بیش از 8000 فیلم آموزشی در 120 دوره آموزشی است. سازندگان دوره در مجموع بیش از 40 سال تجربه اکسل دارند.

اگر از نسخه‌های خریداری‌شده برای رایانه‌های شخصی استفاده می‌کنید، تازه‌کارها می‌توانند با «Microsoft Excel 2019 – Beginners Course» یا کاربران Mac «Microsoft Excel 2019 for Mac — Beginners» شروع کنند. “Microsoft Excel 2019 – Advanced Course” برای کسانی که از قبل با اصول این برنامه آشنا هستند در دسترس است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

Visual Basic for Applications یک زبان برنامه نویسی است که توسط مایکروسافت برای خودکارسازی کارهای تکراری در برنامه های MS Office توسعه یافته است. ماکروها و مبانی VBA در “ماکروها و VBA برای مبتدیان” پوشش داده شده اند، که می تواند روند کار شما را واقعا ساده کند. سپس می توانید با “VBA برای مبتدیان” و “VBA متوسط” عمیق تر شیرجه بزنید.

اگرچه مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای دنیاست، حتی کاربران باتجربه به ندرت تمام نکات و نکات عملکرد آن را می دانند. از آنجایی که یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه، قابلیت خودکارسازی وظایف است، می‌توانید با مهارت بیشتر در زمان کاری خود در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید. خوشبختانه، اکنون می‌توانید با بسته‌ای گواهینامه اکسل همه‌کاره 2022 مایکروسافت به یک کاربر قدرتمند اکسل تبدیل شوید.

نسخه اشتراک Microsoft Office 365 اکسل کمی متفاوت از نسخه های خریداری شده برای رایانه های فردی است، اما این بسته آموزشی هر دو را پوشش می دهد. اگر از آفیس 365 استفاده می کنید، می توانید با یادگیری با سرعت خود با “Microsoft Excel 2021/365 — Beginners Course”، “Microsoft Excel 2021/365 — Intermediate Course” و “Microsoft Excel 2021/365 — Intermediate Course” از یک کاربر کاملا مبتدی به یک کاربر قدرتمند پیشرفته تبدیل شوید. Microsoft Excel 2021/365 — دوره پیشرفته”.