با این پهپاد با قیمت زیر 90 دلار فیلم هوایی خیره کننده بگیرید

همانطور که از نام آن مشخص است، ویژگی های برجسته این گجت دوربین های دوقلو هستند که هر دو می توانند تصاویر هوایی خیره کننده ای را ارائه دهند. یک دوربین اصلی 4K HD برای فیلمبرداری و یک دوربین ثانویه 720p وجود دارد. هر دوی آنها می توانند به صورت پشت سر هم کار کنند تا به اپراتور نماهای 360 درجه ای از مناظر ارائه دهند، نه اینکه به یک ویدیوی بی درنگ هم اشاره کنیم.

دلایل زیادی برای رفتن به آسمان وجود دارد و این پهپاد خاص به همه نشانه ها برخورد می کند. برداشتن و پرتاب کردن بروشورهای جدید از جعبه به اندازه کافی آسان است، اما دارای ویژگی های کافی برای تبدیل آن به یک ابزار ضروری در زرادخانه هر سینماگر است.

ویژگی‌های تثبیت‌کننده خودکار و ژیروسکوپ 6 محوره، کنترل پهپاد را در اولین پرواز آسان‌تر می‌کند، و انجام همه کارها از شناور ثابت گرفته تا چرخش بشکه، کار ساده‌ای است. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور است که برای هر کسی که تا به حال یک بازی ویدیویی انجام داده است کار با آن آسان است و می تواند با یک کلیک از زمین بلند شود یا به نقطه فرود خود بازگردد. بهتر از همه، پیکربندی تاشو به شما امکان می‌دهد آن را تقریباً به هر جایی ببرید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید Ninja Dragons Blade X با قیمت 89.99 دلار، 55 درصد کمتر از MSRP اصلی است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/take-stunning-aerial-footage-with-this-drone-for-under-90/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

فناوری پهپادهای تجاری در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است و این خبر خوبی برای عکاسان و علاقه مندان به فناوری است. خبر بهتر این است که برخی از بهترین پهپادها در نهایت برای خریداران عادی مقرون به صرفه می شوند. نمونه موردی: این هواپیمای بدون سرنشین Ninja Dragons Blade X 4K Dual Camera که به تازگی بیش از 100 دلار از قیمت لیست کاهش یافته است.