با این مینی پهپاد با دوربین دوگانه HD از همه زوایا عکس بگیرید

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

این پهپاد با دوربین دوگانه در حال حاضر به فروش می رسد، اما اکنون می توانید آن را تا 7 دلار تخفیف دریافت کنید که MSRP کاهش یافته است. سه بسته موجود است: همراه با a یک باتری مدولار قابل شارژ با قیمت 74.99 دلار، دو باتری برای 79.99 دلار، یا سه باتری به قیمت 84.99 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/shoot-from-all-the-angles-with-this-hd-dual-cam-mini-drone/#ftag=RSSbaffb68

هر ویژگی که در یک پهپاد می خواهید، این یکی به نشانه ها ضربه می زند. تنظیم تاشو آن را به اندازه کافی جمع و جور می کند تا به هر جایی ببرد، و وجود دارد چندین راه برای پرواز با آن. می توانید از کنترلر موجود استفاده کنید یا یک برنامه ساده دانلود کنید و آن را از تلفن خود کنترل کنید. برد قابل توجهی در حدود 100 متر دارد و پوسته ABS بسیار بادوام است. به لطف سیستم جلوگیری از موانع داخلی که پرواز را حتی در اطراف درختان هموار می کند، مجبور نباشید اغلب آن را آزمایش کنید.

با این حال، این برجسته واقعی پهپاد، تنظیم دوربین دوگانه است. این دوربین دارای یک دوربین اصلی در جلو برای عکاسی با کیفیت 4K است و می‌توانید آن را 90 درجه تنظیم کنید. اگر فقط می خواهید از چیزی بالای سر عکاسی کنید، لنز ثابت HD دید پرنده ای عالی از هر صحنه ای را ارائه می دهد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

فناوری هواپیماهای بدون سرنشین در چند سال اخیر پیشرفت های عمیقی داشته است و این فقط بخش های نظامی و تجاری نیستند که از مزایای آن بهره می برند. بنابراین اگر تا به حال خواستید خودتان یک هواپیمای بدون سرنشین شخصی را هدایت کنید، تابستان امسال زمان خوبی برای شروع است، و نه فقط به این دلیل که آب و هوا برای پرواز عالی است. در حال حاضر، یک پهپاد کوچک با دوربین دوگانه HD تاشو وجود دارد که حتی در دستان مبتدیان نیز عکس های خیره کننده ای می گیرد و با قیمت 74.99 دلار به فروش می رسد.