با این ابزار رونویسی صدا با تخفیف در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید

برای مدت محدود، دسترسی مادام العمر به Voicetapp فقط 59 دلار (599 دلار) هزینه دارد که نیازهای بین المللی را برآورده می کند. طبق بررسی فروشگاه از کاربر تأیید شده و مدیر عامل Josef W.، “رونویسی زنده فقط شگفت انگیز است؛ من می توانم همزمان یادداشت برداری کنم و روی بلندگو تمرکز کنم.”

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

فرقی نمی‌کند در طول کنفرانس، تماس مشتری یا جلسه کلاس درس به جزئیات بپردازید، Voicetapp شما را با رونوشت‌های مبتنی بر ابری پوشش می‌دهد که فایل‌هایی را ایجاد می‌کند که به راحتی در قالب‌های مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند، با گزینه‌های آپلود از جمله MP3، OOG، MP4. ، یا WAV.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این Voicetapp رونویسی گفتار به متن این برنامه به گونه ای طراحی شده است که گفتار را با دامنه وسیعی با دقت به متن تبدیل می کند. با بیش از 170 زبان و گویش کار می‌کند، قابلیت شناسایی گوینده را دارد و از تشخیص خودکار گفتار برای کاهش هر گونه ویرایش لازم استفاده می‌کند.

ابزارهای رونویسی حداکثر پنج بلندگوی منحصربه‌فرد را در هر ضبط شناسایی می‌کنند و چندین روش ورودی مانند MP3، OGG، WAV، WEBM، MP4 و FLAC را مجاز می‌سازند.

این ابزار رونویسی بی‌درنگ که بر روی همه مرورگرها قابل اجرا است و با جدیدترین فناوری ASR از گوگل و آمازون پشتیبانی می‌شود، به شما امکان می‌دهد تا زمانی که اتفاق می‌افتد بر روی محتوا تمرکز کنید، سپس در هر نقطه‌ای که می‌خواهید به آن محتوا بپردازید تا دامنه دقیق کاملی داشته باشید.

برای بسیاری از ما عادی شده است که با جلسات حرفه ای و دوره های آموزشی از راه دور سر و کار داشته باشیم، که ضبط صدا را بسیار مهم می کند، بنابراین موارد مهم در این میان گم نشوند. متأسفانه، فرآیند رونویسی متعاقب آن می تواند خسته کننده و زمان بر باشد، مگر اینکه ابزار مناسبی داشته باشید.

برنامه Voicetapp Speech to Text رونویسی برای کاهش یادداشت برداری و امکان ذخیره طولانی مدت فایل های صوتی که بیشترین اهمیت را دارند، طراحی شده است. اشتراک مادام العمر خود را دریافت کنید فقط 59 دلار (حدود 599 دلار).


منبع: https://www.zdnet.com/article/save-money-and-time-with-this-discounted-voice-transcription-tool/#ftag=RSSbaffb68