با آیفون خود بدشانس هستید؟ AppleCare+ اکنون تعمیرات “نامحدود” پس از تصادفات را پوشش می دهد

دیدن: در اینجا همه چیزهایی است که اپل در جریان رویداد “Far Out” خود اعلام کرد

اپل همچنین “AppleCare+ with Theft and Loss” را با قیمت 70 دلار اضافی نسبت به محصول استاندارد ارائه می دهد.

AppleCare+ را می توان با آیفون جدید یا ظرف 60 روز پس از خرید خریداری کرد. اپل همچنین به روز رسانی کرده است شرایط و ضوابط AppleCare+، که هزینه های خدمات فعلی برای خسارات و استثنائات مختلف، مانند تعمیر آسیب های ناشی از “هر فردی غیر از اپل یا نماینده مجاز اپل” را فهرست می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/unlucky-with-your-iphone-applecare-now-covers-unlimited-repairs-after-accidents/#ftag=RSSbaffb68

“AppleCare+ برای iPhone شامل حوادث نامحدود محافظت از آسیب تصادفی است. هر حادثه مشمول هزینه های خدمات ذکر شده در زیر، به اضافه مالیات قابل اعمال است. علاوه بر این، خدمات تعویض سریع و دسترسی اولویت 24 ساعته و 7 روز هفته به کارشناسان اپل را از طریق چت یا تلفن دریافت خواهید کرد. “

با AppleCare+، دارندگان آیفون 29 دلار برای یک صفحه نمایش یا شیشه پشت آسیب دیده، 99 دلار برای آسیب تصادفی پرداخت می کنند.

iphone-14-plus.png

تصویر: اپل

خبرهای خوبی برای افرادی که با گوشی خود بدشانسی می‌کنند، وجود دارد، زیرا اپل در بحبوحه اعلامیه‌های آیفون 14 و اپل واچ در روز چهارشنبه، تغییری شگفت‌انگیز در AppleCare+ ایجاد کرده است.

AppleCare+ برای iPhone 14 Pro، iPhone 14 Pro Max 199 دلار یا 9.99 دلار در ماه هزینه دارد. هزینه محافظت از آیفون 14 پلاس با AppleCare+ 179 دلار یا 8.99 دلار در ماه است. هزینه آیفون 14، آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 12 149 دلار یا 7.99 دلار در ماه است و هزینه آیفون SE (نسل سوم) 79 دلار یا 3.99 دلار در ماه است.

تغییر، توسط MacRumors مشاهده شد، در اپل تبلیغ می شود صفحه AppleCare+ برای آیفون.

AppleCare+ تاکنون تنها اجازه دو تعمیر ناشی از آسیب تصادفی را در عرض یک سال داده است، اما اکنون شرایط را به تعمیرات “نامحدود” آسیب تصادفی تغییر داده است.

اپل قیمت پوشش آیفون با +AppleCare را تغییر نداده است، اما یک ردیف قیمت جدید برای آیفون 14 پلاس اضافه کرده است – مدل جدید در مجموعه آیفون 14 خود که شامل آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون می شود. 14 پرو مکس. اپل نسخه Mini را حذف کرد، بنابراین آیفون 14 مینی وجود ندارد.

بدون AppleCare+، تعویض صفحه نمایش آسیب دیده در iPhone 13 Pro Max 329 دلار و در iPhone 13 Pro یا iPhone 13 279 دلار هزینه دارد. اپل هنوز قیمت تعویض صفحه نمایش در iPhone 14 را به روز نکرده است.

دیدن: آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 13 پرو: آیا جدیدترین آیفون ارزش ارتقا دارد؟