بایگانی‌های دوربین مداربسته هایپر دوربین فروش انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است. این مجله خبری دوربین مداربسته آریا نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند.

ممکن اسم دوربین مداربسته پین هول را نیز شنیده باشید، پین هول نام دیگر دوربین مداربسته مخفی است. این نوع از دوربین ها دارای قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی هستند.به دلیل قابلیت چرخش معمولا از این دوربین ها در پروژه های بزرگ استفاده می شود. برخی از این دوربین ها دارای قابلیت کنترل گردش از راه دور نیز هستند.

  • در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود.
  • دوربین های مداربسته در محیط های داخلی مانند منازل، داخل مغازه ها، شرکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.
  • خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.
  • کیفیت بالای تصویر، قابلیت های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین ها جایگاه خوبی را برای سیستم های مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است.

چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

به تازگی انواع دوربین مداربسته آنالوگ داهوا طوری طراحی شده‌اند که بتوانند با تمام سیستم‌های موجود در بازار سازگار باشند. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد. نوع حسگرها نیز متفاوت است برخی به حرکت حساس اند و برخی به بوی گاز و دود حساس هستند.

http://66toolkit.ir

عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند.

نکات قانونی نصب دوربین مداربسته