بازگشت به آموزش: 1 ترابایت فضای ابری مادام العمر را تنها با 140 دلار دریافت کنید

با Koofr می توانید به حساب های ابری موجود خود مانند آمازون، گوگل درایو، وان درایو و دراپ باکس متصل شوید تا همه فایل های خود را در یک مکان مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. این فضای ذخیره سازی ابری خصوصی است که ایمن و ساده است. می توانید به صورت آنلاین به فایل های خود دسترسی داشته باشید از برنامه تلفن همراه یا رایانه Koofr از طریق WebDav یا مرورگر.

گرفتن تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا با جدیدترین گوشی های هوشمند و پهپادها یک شمشیر دولبه است. محتوا واضح است، اما فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نسبت به لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه شما می گیرد. و هیچ کس نمی خواهد دائما تصمیم بگیرد که کدام فایل ها را حذف کند.

خوشبختانه، شما می توانید این کار را برای همیشه کنار بگذارید 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری مقرون به صرفه از کوفر این اشتراک مادام العمر در رویداد بازگشت به آموزش ما که در 24 آگوست به پایان می رسد، فقط 139.99 دلار است.

اگر دوست دارید فایل های خود را بدون نیاز به بررسی اینکه آیا فضای کافی برای آنها دارید ذخیره کنید، یک دریافت کنید اشتراک مادام العمر برای 1 ترابایت فضای ابری Koofr امروز در حالی که در طول فروش بازگشت به آموزش ما (پایان در 24 اوت) فقط 139.99 دلار است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/back-to-education-get-1tb-of-lifetime-cloud-storage-while-donating-to-charity/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما نمی توانید خدمات کاربر پسندتری را درخواست کنید. در حالی که برای این تبلیغ به یک حساب Koofr نیاز دارید، می توانید به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب‌های ابری خود را متصل کرده و فایل‌هایی را که می‌خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، به اشتراک بگذارید یا آپلود کنید انتخاب کنید – بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های اندازه. جای تعجب نیست که Koofr در Capterra، GetApp و G2 دارای امتیاز 4.6 از 5 ستاره است.

Koofr به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از فایل ها را به حساب های ابری خود منتقل کنید و یک Duplicate Finder وجود دارد که به شما کمک می کند تا کپی های فایل را با فضای غیر ضروری پیدا و حذف کنید. به علاوه، می‌توانید چندین فایل را به صورت دسته‌ای تغییر نام دهید، که در هنگام انتقال و پس از ذخیره رمزگذاری می‌شوند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce