باتری اپل واچ شما چقدر فرسوده شده است؟ پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند

حالا من تحویل گرفتم اپل واچ سری 7 در اواسط اکتبر 2021، و من از آن زمان به طور مداوم آن را می پوشم. با در نظر گرفتن این موضوع، من کاملاً متعجب هستم که فقط 163 دوره شارژ را پشت سر گذاشته است، که به این معنی است که در طول سال اول مالکیت در مسیر حدود 217 چرخه شارژ هستم.

همچنین، پیدا کردن جایی که باتری آیفون شما را تغییر دهد کار دشواری نیست، اما با اپل واچ شما بسیار محدودتر هستید.

و مرور این داده ها در خود آیفون دردناک است (اگرچه اگر صبور باشید و در برنامه ای مانند کپی و پیست کردن انجام دهید، می توان این کار را انجام داد. یادداشت).

این بدان معناست که باتری برای حداقل 3.5 تا 4 سال خوب است، که بسیار چشمگیر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-worn-is-your-apple-watch-battery-the-answer-may-surprise-you/#ftag=RSSbaffb68

اما قبل از اینکه اپل فکر کند باتری آن فرسوده شده است، چند چرخه شارژ می تواند تحمل کند؟

تعداد چرخه باتری اپل واچ

کاری که من انجام می‌دهم این است که روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه می‌زنم و فایل را برای خودم ایمیل می‌کنم تا بتوانم آن را در زمان استراحت خود در مک یا رایانه شخصی باز کنم (همیشه می‌توانید آن را برای خودتان AirDrop کنید).

در اینجا من به دنبال یک ورودی خاص هستم:

آخرین مورد در انتهای لیست خواهد بود. اوه، اما اگر اپل واچ را با آیفون جفت کرده اید، فایل مشابهی برای آن نیز وجود خواهد داشت. برای تشخیص تفاوت، روی آن ضربه بزنید تا فایل باز شود، به بالا بروید و به دنبال آن بگردید تا ذکر شود سیستم عامل تماشا کنید و نه سیستم عامل آیفون.

که تعداد بین <عدد صحیح> برچسب ها تعداد چرخه باتری است که تعداد دفعاتی است که باتری کاملاً شارژ شده است. این بدان معناست که اگر یک روز اپل واچ خود را قبل از شارژ مجدد به 50 درصد و روز بعد به 50 درصد کاهش دهید، این دو شارژ به عنوان یک چرخه شارژ محسوب می شود.

apple-watch-series-7-3.jpg

163

بله، اطلاعات فقط در صورتی ثبت می شود که بخواهید آن را با اپل به اشتراک بگذارید. اما عجیب است که اپل نگاه کردن به آن را برای شما آسان نمی کند.

اما به غیر از اینکه می‌بینید اپل واچ شما در وسط روز روی بازوی شما می‌میرد، چگونه می‌توانید بفهمید که چقدر عمر باقی مانده است؟

دیوار فایل های تحلیلی

آیفون خود را روشن کنید و به تنظیمات > حریم خصوصی، سپس به پایین بروید و روی آن ضربه بزنید تجزیه و تحلیل و بهبود.

اینجا بود که من یک سورپرایز دیگر گرفتم!

این منجر به این سوال اجتناب ناپذیر شد – باتری اپل واچ من چقدر فرسوده است؟

فایل حاوی اطلاعات زیادی است، بنابراین هنگامی که آن را در یک ویرایشگر متن باز کردید، می توانید شروع به جستجوی اطلاعات خاص کنید.

مطابق با سیبباتری اپل واچ “برای حفظ 80 درصد ظرفیت اولیه خود در 1000 چرخه شارژ کامل طراحی شده است.” این دو برابر تعداد چرخه های شارژی است که آیفون می تواند انجام دهد و همچنان 80 درصد ظرفیت شارژ خود را حفظ می کند.

وحشت نکنید!

com.apple.power.battery.CycleCount

سری 7 در نیمه شب و آبی.

جیسون سیپریانی/ZDNet

تعداد چرخه باتری اپل واچ

باید پیمایش کنید تا زمانی که فایلی را پیدا کنید که با نام شروع می شود ورود به سیستم. به احتمال زیاد تعداد زیادی از آنها با تاریخ در نام وجود دارد.

اگر داده های تجزیه و تحلیل فعال است، سپس روی آن ضربه بزنید، و چیزی شبیه به دیواری از فایل ها برای شما نمایش داده خواهد شد.

به نظر می رسد این چیزی است که صاحبان اپل واچ را نگران کرده است. به هر حال، این دستگاهی است که به نظر می‌رسد نیاز به شارژ روزانه دارد، و باتری بسیار کوچکی دارد و به همین دلیل، کاربران احساس می‌کنند پس از فرسوده شدن باتری، فضای زیادی برای تکان دادن وجود ندارد.

خب، این فرآیندی مشابه با فهمیدن میزان فرسودگی باتری آیفون است.

بسیار خوب، پس روز گذشته به نحوه فهمیدن میزان فرسودگی باتری آیفون نگاه کردیم و همچنین به برخی از دروغ های عجیبی که صفحه نمایش «سلامت باتری» به شما می گوید نگاه کردیم.

سپس باید روی آن کلیک کنید داده های تجزیه و تحلیل. این تنظیم فقط در صورت وجود وجود دارد iPhone & Watch Analytics را به اشتراک بگذارید فعال شد. اگر فعال نیست، باید آن را فعال کنید و یک روز یا بیشتر منتظر بمانید تا آیفون داده ها را جمع آوری کند.

همچنین: چگونه AirDrop کنیم

احتمالاً بهترین پاسخ شما در اینجا این است 69 دلار را بپردازید و اجازه دهید اپل این کار را انجام دهد.