این چاپگر سه بعدی را که هر بچه ای دوست دارد با 25 درصد تخفیف تهیه کنید

گرفتن یک بسته‌ای لوکس پرینتر سه بعدی Toybox در حالی که 25٪ تخفیف دارد، و می توانید آن را با 349.99 دلار به جای قیمت معمول 469 دلار خرده فروشی داشته باشید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-this-3d-printer-that-any-kid-will-love-while-its-25-off/#ftag=RSSbaffb68

اگر به دنبال یک هدیه واقعا فوق العاده ویژه برای تولد، تعطیلات یا مناسبت های خاص کودک بوده اید، نیازی به جستجوی بیشتر ندارید. زیرا برای یافتن چیزی بهتر از اسباب‌بازی‌ای که اسباب‌بازی‌های بیشتری می‌سازد، باید دور و بر جست‌وجو کنید، در حالی که به کودک در مورد فناوری‌های پیشرفته آموزش می‌دهید، این دقیقاً همان چیزی است که با بسته‌بندی پرینتر لوکس Toybox 3D به دست می‌آورید.

همانطور که در Shark Tank دیده می شود، این چاپگر سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که بزرگسالان و کودکان را برای ایجاد و چاپ اسباب بازی در خانه آسان می کند. نه تنها با اقدامات ساده تک لمسی کنترل می شود، بلکه بر خلاف اکثر چاپگرهای سه بعدی، برای حذف چاپ به چاقو نیازی نیست. بنابراین استفاده از آن برای کودکان بسیار ایمن تر است.

خریداران با چاپگرهای سه بعدی Toybox خود هیجان زده می شوند. مانند سایر خریداران تایید شده، اسکات آمندولارو به آن امتیاز 5 ستاره داد و گفت:من این را برای برادرزاده ام خریدم. کیفیت چاپ ها خیلی خوبه یکی از مواردی که این دستگاه را از سایر واحدها متمایز می کند این است که دارای کتابخانه ای از اسباب بازی های آماده برای چاپ است و می توانید به جای استفاده از کارت SD این کار را از طریق WIFI انجام دهید. از خریدمان راضی هستیم.”

پرینتر سه بعدی Toybox با هشت رنگ غذای چاپگر غیر سمی و زیست تخریب پذیر عرضه می شود که برای ساخت 100 تا 300 اسباب بازی کافی است. به محض باز کردن جعبه، می‌توانید شروع به کار کنید زیرا همه چیزهایی که نیاز دارید دقیقاً در داخل آن وجود دارد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

و به یاد داشته باشید، مهارت‌هایی که کودکان از STEM و اسباب‌بازی‌های فناوری یاد می‌گیرند، در آینده به خوبی به آنها خدمت خواهد کرد، از جمله مشاغل مهم. به عنوان مثال، چاپ سه بعدی بخش مهمی از دنیای پزشکی است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

اگر دوست دارید مطمئناً می توانید طرح های اصلی را بارگذاری کنید. اما برنامه همراه کاتالوگی از طرح های موجود را ارائه می دهد که به طور مداوم در حال رشد است. آیتم هایی بر اساس شبکه کارتون، کمیک های دی سی، هانا-باربرا، فیلم هایی مانند اکسپرس قطبی و جن، و موارد دیگر وجود دارد.