این چاپگر جوهر افشان بی سیم Canon فقط 49 دلار قیمت دارد

اگر شما یک آمازون اکو دات و چاپگر را به سیستم خانه هوشمند متصل کرده اید، می توانید از کنترل های صوتی الکسا برای چاپ آنچه می خواهید استفاده کنید. آیا اکو ندارید و به اکوسیستم اپل متصل هستید؟ همچنین می‌توانید روی مک، آی‌پد و آیفون از این دستگاه چاپ کنید.

چاپگرها می توانند به صدها نفر برسند و این مدل یک گزینه عالی و مقرون به صرفه است. با 30 درصد تخفیف، ما خرید آن را امروز توصیه می کنیم. با نزدیک شدن به پرایم دی، انتظار داریم خرده فروشان قیمت بسیاری از محصولات خود را کاهش دهند. با این حال، این کمترین قیمتی است که روی این دستگاه دیده ایم و نمی دانیم چه زمانی قیمت آن افزایش می یابد. بهتر است همین الان آن را بخرید.

Amazon Prime Day 2022: تخفیف های اولیه


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-the-canon-ts302-wireless-inkjet-printer-for-49/#ftag=RSSbaffb68

اگر هر چند وقت یکبار نیاز به چاپ اسناد دارید، مانند برگه های بازگشت آمازون یا لیست کارهای انجام شده، این چاپگر برای شما کار خواهد کرد. اتصال بی سیم آن تنظیم آن را آسان می کند، بنابراین می توانید سریع و کارآمد چاپ کنید. با قابلیت کپی گوشی هوشمند، حتی می توانید مستقیماً از تلفن خود به چاپگر چاپ کنید.

پیدا کردن یک چاپگر مفید که بدون پارازیت باقی بماند و سند شما را به راحتی چاپ کند می تواند مشکل باشد. چاپگر برتر “انتخاب آمازون”، چاپگر جوهر افشان بی سیم Canon TS302 یک مدل هوشمند بدون حاشیه است — و در حال حاضر نیز هست فقط 49 دلار (این 30٪ تخفیف قیمت اصلی آن است).