این پروژکتور قابل حمل HD فقط 121 دلار قیمت دارد

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این پروژکتور با وزن کمتر از سه پوند، افزودنی قابل کنترل به برنامه سفر بعدی خانواده شما است و راهی عالی برای سفرهای کمپینگ به سطح دیگری است. البته نصب آن در حیاط خلوت یکی دیگر از گزینه های محبوب است که به بینندگان اجازه می دهد تا سرگرمی و طبیعت را به طور همزمان تجربه کنند. اگر نیاز دارید یک پروژکتور برای استفاده حرفه ای، حتی می توانید Vision V30 SE را برای ارائه های در حال حرکت در کیف مسافرتی خود قرار دهید.

کاربران به راحتی می توانند تنظیم روشنایی و تعادل ویدئو، در حالی که پشتیبانی از Airplay و Miracast امکان پخش چند پلتفرمی از طریق WiFi را فراهم می کند. ضد پاشش پاشیده شدن و مجهز به فن خنک کننده، نباید نگران ریزش اتفاقی یا گرمای بیش از حد باشید که باعث کاهش زمان ساعت شما می شود.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

با Wewatch Vision V30 SE، می توانید زمان مشترک خود را با خانواده و دوستان فراتر از اتاق نشیمن بیاورید. شما می توانید این پروژکتور مینی اچ دی قابل حمل را تنها با قیمت 121.99 دلار خریداری کنید که از 199 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-portable-hd-projector-costs-just-121/#ftag=RSSbaffb68

هرگز زمان بدی برای دور هم جمع شدن با خانواده یا دوستان برای تماشای یک فیلم سرگرم کننده یا یک رویداد ورزشی هیجان انگیز نیست. اما گاهی اوقات، تماشای بازی بزرگ هفته به هفته در خانه ممکن است قدیمی شود، بنابراین ممکن است بخواهید این تجربه را در خارج از خانه تجربه کنید تا تعادلی به پرخوری های هفتگی خود بیافزایید. و چه راهی بهتر از یک پروژکتور قابل حمل برای آوردن این لذت به طبیعت؟

Vision V30 SE شامل یک کنترل از راه دور و بلندگوهای داخلی است. اگر می خواهید صدای بیشتری را به مهمانی بیاورید، می توانید آن را با مجموعه بلندگوهای بلوتوث مورد علاقه خود جفت کنید. با توجه به تصویر واضح، قابل حمل بودن و قیمت منصفانه، جای تعجب نیست که Vision V30 SE رتبه چهار ستاره آمازون را با بیش از 100 بررسی کسب کرده است.

اگر به دنبال گزینه ای هستید که به ضرر شما نباشد، Wewatch Vision V30 SE را در نظر بگیرید. این پروژکتور HD قابل حمل تصویر واضحی را تولید می‌کند و می‌تواند از طریق WiFi به دستگاه‌های شما متصل شود و گزینه‌های سرگرمی زیادی در فضای باز ارائه دهد. معمولاً به قیمت 199 دلار فروخته می شود، می توانید شب تلویزیون خانوادگی را در حال حرکت با تنها 121.99 دلار بیاورید.

Wewatch Vision V30 SE با رزولوشن فول اچ‌دی واقعی و پروژکشن عظیم 120 اینچی، خروجی‌های 1080p را ارائه می‌کند و اگر تصویر را به اندازه کافی نزدیک به سطح متمرکز کنید، می‌تواند تصویری 4K ارائه دهد. نتیجه نمایشی با کیفیت، شفاف و واضح است که به راحتی از هر پروژکتور 720p پیشی می‌گیرد.