این همان چیزی است که کارگران از راه دور می‌گویند که واقعاً می‌خواهند (نه، مدیریت خرد نیست)

بنابراین کارمندان می‌خواهند که روسایشان روی آنها شناور باشند، اما تا حد امکان بدون مزاحمت؟ اکنون یک اقدام متعادل کننده وجود دارد که به طور طبیعی انجام نمی شود، به خصوص برای روسایی که عادت دارند به دستور دادن و ابراز وجود خود به شیوه ای خودتوانمند قضاوت کنند.

مردی که در یک تماس ویدیویی روبروی کامپیوتر نشسته است.

اکنون بسیاری از شرکت ها می خواهند دوباره با کارمندان از راه دور خود زندگی مشترک داشته باشند.

همچنین: کارگران از راه دور می گویند که در خانه سازنده هستند. روسا موافق نیستند

با عنوانی تا این حد، ممکن است تصور کنید که او می تواند در مورد معمای مدیریت کار از راه دور اطلاعاتی ارائه دهد.

آنها هنوز هم قرار هستند، اما شرایط تغییر کرده است.

آنها نرم افزار نظارتی را روی لپ تاپ کارمندان خود نصب کردند. و به نوعی، آنها هنوز معتقدند که این کارمندان به اندازه کافی مولد نیستند. مولد به معنای واقعی است.

او می‌گوید: «تفاهم خرد یعنی اعتماد کردن، اما اطمینان از اینکه ضربه‌های پیش‌بینی نشده وجود ندارد، تفویض اختیار، اما حضور در آنجا برای جلوگیری از لغزش کارگران؛ و انعطاف‌پذیر بودن، اما همیشه توجه به علائم هشداردهنده است».

نوشتن در بررسی کسب و کار هاروارد، کریشنامورتی توضیح داد در حالی که مدیران هر کاری را که مدیران فکر می کنند انجام می دهند، کارکنان تغییرات قابل توجهی را در احساسات تجربه کرده اند.

کریشنامورتی می‌گوید: «یافته‌ی کلیدی من تغییری ظریف اما مهم در چگونگی انتظار کارمندان از مدیرانشان برای همکاری با آنها بود. آن‌ها می‌خواستند مدیرانشان بدون اینکه مداخله کنند، حاضر، عملی و هوشیار باشند.»

همچنین: کار از راه دور یا در دفتر؟ چرا جزر و مد دوباره می تواند تغییر کند

تفاوت های ظریف کاملا متحرک هستند.

جالب است که چگونه کار از راه دور – و بیماری همه گیر همزمان – توجه جدیدی به روح انسان ایجاد کرده است.

و اکنون به بخشی می‌رسیم که در آن رابطه مدرن و دورکار رئیس و کارمند واقعاً شبیه این است که زن و شوهر به یکدیگر فضا می‌دهند.

بنابراین، در اصل، یک مدیر خوب باید انسانی دقیق باشد.

کریشنامورتی برای توصیف پویایی جدید جمله نشاط‌آوری ارائه می‌کند. این یکی از مواردی است که ممکن است به عنوان یک شعار برای همه کسانی باشد که هنوز معتقدند می توانند مدیران عالی باشند.

خوشبختانه، مغزهای خردمند زمان قابل توجهی را صرف جستجوی راه حل ها با تحقیق در مورد احساسات عمیق تر کرده اند.

امروز در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ چرا، کار از راه دور، البته.

سلام به همه. من از شما جاسوسی کرده ام

گتی ایماژ

شاید این آرزویی است که همیشه وجود داشته است. شاید تغییر ماهیت کسب و کار – و هجوم ناگهانی اشتغال کامل – به کارمندان اجازه داده است که بیشتر تقاضا کنند.

بنابراین، مدیران. شما تکلیف خود را دارید. آنها از شما می خواهند که بیشتر مراقب باشید، کمتر جاسوسی کنید، و حتی کمتر از آن عضلات خود را خم کنید. آن‌ها از شما می‌خواهند که به کارهایی که انجام می‌دهند و میزان مشارکت مؤثرشان توجه کنید.

همچنین: کار از راه دور یا بازگشت به دفتر: چرا بزرگترین چالش ها هنوز در پیش هستند

کریشنامورتی گفت: «کارمندان نمی‌خواهند مدیرانشان آن‌ها را خرد مدیریت کنند، بلکه می‌خواهند مدیرانشان کارشان را درک کنند.

او امشب چه می کند که من از او خبری ندارم؟ چرا دیشب قبل از اینکه بخوابد به من پیام نداد؟

کریشنامورتی گفت: “مطالعه من نشان می دهد که کارمندان در سال 2020 زمانی که به طور تمام وقت از خانه کار می کردند، بیشتر از نقش مدیر قدردانی کردند.” “داشتن یک مدیر مفید بود، مشروط بر اینکه مدیران از مدیریت زمان، فعالیت یا حضور فیزیکی به مدیریت نتایج و نتایج تغییر مسیر دهند.”

و مدیران در ازای آن چه چیزی دریافت می کنند؟ احترام چطور؟

آیا میتوانید آن را انجام دهید؟

بیشتر از نظر فنی نادرست است


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-is-what-remote-workers-say-they-really-want-no-its-not-micromanaging/#ftag=RSSbaffb68

در طول همه گیری، بسیاری از مدیران به بدترین مکتب فکری ممکن پیوستند – آکادمی مدیریت خرد.

بسیاری از کارمندان از راه دور دریافته اند که از کار از راه دور بسیار خوشحال هستند و از رفت و آمد اجتناب می کنند. و خوب، نیاز به لباس پوشیدن و رفتار کردن به گونه ای که انگار واقعاً همکاران خود را دوست دارند.

کارمندان از راه دور شما مردم هستند. آنها می خواهند مورد اعتماد باشند، اما می خواهند به آنها کمک شود. آنها می خواهند کمتر احساس انقباض کنند، اما همچنان می خواهند مدیریت شوند.

مثل آن لحظه ای است که دو نفر برای مدتی با هم قرار می گذارند و تصمیم می گیرند که هر دو به فضا نیاز دارند.

پس لطفا راگو کریشنامورتی خوش آمدید. او همکار ارشد و مدیر برنامه دکترا مدیر ارشد آموزش دانشگاه پنسیلوانیا است.

ما آزادانه تر در مورد مسائل مربوط به سلامت روان صحبت می کنیم. و اکنون، به نظر می‌رسد، ما می‌خواهیم یک رابطه انسانی معنادار با روسای خود داشته باشیم.