این هدفون های 149 دلاری بزرگترین مشکل من را با ایرپادهای اپل حل کردند


طرفداران

  • استفاده از هدفون ها راحت است
  • امکان سوئیچینگ و اتصال چند دستگاه بدون درز را فراهم می کند
  • کیفیت میکروفون عالی نسبت به قیمت

منفی

  • به شدت به برنامه برای گوش دادن و بینش سلامتی وابسته است
  • HearID سفارشی قابل اعتمادترین نیست
  • بینش استرس می تواند بدون جهت به نظر برسد

بازوی صوتی Anker، Soundcore، اخیرا هدفون های Liberty 4 را معرفی کرد که در ابتدا وقتی در کنار AirPods Pro 2 و Bose QuietComfort Earbuds II روی میز کار من آویزان شده بودند، ظاهر مطلوبی نداشتند. پس از گذراندن یک هفته با هدفون 149 دلاریبا این حال، خوشحالم که آن را به عنوان یک جفت پوشیدنی دیگر در جایی که اکنون یکی از اشباع‌شده‌ترین بازارهای فناوری است، به تعویق نینداختم.

با هزینه‌ای که لیبرتی 4 دارد، انتظار نداشته باشید که هدفون‌های هدفون با جدیدترین و بهترین‌ها یکسان باشد. درعوض، جوانه‌های Soundcore در جنبه‌های کوچک‌تر، از جمله ردیابی سلامت و اتصال چند دستگاه، برتری می‌یابند، و برنده‌های کوچکی را کسب می‌کنند که به تجربه‌ای کامل می‌افزاید. و اگر این ویژگی ها در لیست اولویت های شما قرار می گیرند، لیبرتی 4 ممکن است یکی از بهترین گزینه های موجود باشد. ادامه مطلب

مشخصات فنی

تایپ کنید

بی سیم واقعی، درون کانال، حذف نویز فعال (ANC)، حذف نویز تطبیقی

میکروفون ها

3 میکروفون در هر هدفون

رانندگان

درایورهای دینامیک دوگانه 9.2 و 6 میلی متری در هر هدفون

قابلیت اتصال

بلوتوث 5.3

باتری

28 ساعت کل زمان پخش؛ 24 ساعت پخش ANC

شارژ کردن

بی سیم و سازگار با USB-C

ماندگاری

هدفون: IPX4

سازگاری

بلوتوث و کدک های AAC، SCC و LDAC

رنگ ها

نیمه شب سیاه، ابر سفید

قیمت

149 دلار


طراحی و تناسب

با توجه به اینکه هدفون های Liberty 4 دارای درایورهای دوگانه هستند، آنها به طرز چشمگیری جمع و جور و ظاهری براق دارند. اما با طراحی ساقه کوتاه آنها، نمی توان شباهت هایی بین آنها و ایرپادهای اپل ایجاد کرد. طراحی داخلی ساده است و نوک گوش های نیمه شفاف با آستر مسی است. نوک گوش ژله‌ای دارای لایه‌های دوگانه انعطاف‌پذیر است که ضخیم‌تر از هدفون‌های رقیب و حتی Soundcore Space A40 است.

Liberty 4 دارای چیزی است که به نظر من یک ترکیب ترکیبی است، و به هر دو ساقه تکیه می کند تا روی گوش شما آویزان شود. و نوک گوش بالشتک می شود تا به کانال های گوش شما قالب بزند. با هم، هدفون ها هستند خیلی راحت بالشتک ضخیم تر نیاز به عادت کردن دارد، اما هنگامی که جوانه ها روشن می شوند، به طور موثر در جای خود قفل می شوند. از نظر اندازه، Soundcore بالشتک های نوک گوش Liberty 4 را در کوچک، متوسط ​​و بزرگ ارائه می دهد. هر کسی که بررسی های قبلی هدفون های من را خوانده باشد، از دانستن اینکه من کوچکترین گزینه را انتخاب کرده ام، تعجب نمی کند.

anker-charger-full view

متأسفانه، نوک گوش های بالشتکی با هدفون های واقعی رنگ مطابقت ندارند.

کریستینا داربی/ZDNET

مانند بسیاری از هدفون های بی سیم، Liberty 4 دارای کنترل های لمسی و عملکرد فشار ساقه برای جابجایی بین حالت ANC و محیطی است. بزرگترین مشکل من در مورد کنترل‌های لمسی این است که چقدر می‌توانند حساس باشند، اغلب تماس‌هایم را به طور ناگهانی قطع می‌کنند یا با کوچک‌ترین ضربه یا قلم مو از آهنگی رد می‌شوند. اینجا اینطور نیست قدردانی کردم که Liberty 4 به ورودی لمسی محکم تری نیاز داشت و هرگز جلسات کاری خود را هنگامی که به سادگی تناسب را دوباره تنظیم می کردم به پایان نمی رساند. این یکی از جنبه‌های Soundcore است که من آن را به هدفون‌های دیگر ترجیح می‌دهم – و اگر کنترل‌های بیش از حد حساس شما را آزار می‌دهند – احتمالاً آنها را به همان اندازه دوست خواهید داشت.

مرور: هدفون جدید Soundcore Liberty 4 با صدای فضایی می تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند

طراحان مورد، توجه داشته باشید

تا به حال قاب هدفون خود را رها کرده اید و مجبور شده اید دیوانه وار به دنبال آن جوانه باشید کاملا با محیط اطراف خود ترکیب شده است؟ فقط من؟ در حالی که هدفون های Liberty 4 هیچ قابلیت ردیابی ندارند، قاب به گونه ای هوشمندانه طراحی شده است که در وهله اول هرگز با مشکل از دست دادن هدفون مواجه نخواهید شد.

به جای چرخاندن از بالا مانند یک بسته نعناع، ​​قاب شارژ به بیرون می لغزد — شبیه به تلفن های کشویی قدیمی. به جای اینکه هدفون ها را ابتدا در ساقه بیاندازند، جوانه های Liberty 4 در کنار خود قرار گرفتند. بازخورد الاستیک مانند قاب رویی باعث می‌شود که قاب بسته شود و هدفون‌های هدفون در اثر ضربه پخش نشوند – حتی از روی میز 8 اینچی من. قاب اسلاید همچنین نسبت به میزان عمر باتری آن بسیار فشرده است. Soundcore می‌گوید که کیس در مجموع 28 ساعت زمان پخش را به هدفون می‌دهد، که می‌توانم پس از گوش دادن به آن‌ها به مدت 3-4 ساعت در روز و فقط یک بار شارژ کردن کیس، تأیید کنم.

کیک استند-لنگر-ماگسافه

دو هدفون به خوبی در جعبه شارژ کشویی قرار می گیرند.

کریستینا داربی / ZDNET

کیفیت صدا: کمتر، بیشتر

کیفیت صدای این هدفون ها به هیچ وجه در بازار پیشرو نیست، اما نسبت به قیمت آن عالی است. در حالی که صدای فضایی به اندازه آن غوطه ور نیست AirPods Pro 2 اپل و هدفون‌ها ده‌ها گواهی فانتزی ندارند، رمزگذاری LDAC برای پخش صدای بی‌سیم و بدون تلفات کافی است. به طور کلی، گوش دادن به موسیقی و پادکست در Liberty 4 بسیار قابل قبول است، به خصوص اگر خود را یک صدا دوست ندانید. ممکن است تک تک سازها را نشنید یا احساس کنید صدای باس مانند ایربادهای رده بالاتر، اما از AirPods – همانطور که همکارم سابرینا اورتیز وقتی به جوانه‌ها گوش داد – مواقعی متوجه شدیم که Liberty 4 صدایی بهتر از پیشنهاد اپل دارد.

بیشتر: بهترین هدفون های بی سیمی که می توانید در حال حاضر بخرید

درسی که در مورد ANC آموخته شد

با توجه به اینکه حذف نویز فعال (ANC) به یک کالای داغ برای هدفون های بی سیم تبدیل شده است، جای تعجب نیست که Liberty 4 باکس ویژگی ها را انتخاب کند. اما فقط داشتن فناوری صوتی کافی نیست، به خصوص اگر به طور خاص هدفون های ANC را خریداری می کنید. ANC در اینجا در جلوگیری از صداهای سبک تر، مانند زمزمه واحد AC من مؤثر است، اما اغلب در تلاش برای خاموش کردن سمفونی بوق ماشین بیرون از پنجره من است.

به امید بهبود تجربه صدا، من Soundcore’s HearID ANC را امتحان کردم، یک تست سفارشی که سطوح حذف نویز را بر اساس میزان شنیدن زیر و بم ها و فرکانس های خاص تنظیم می کند. آزمایش حدوداً پنج دقیقه طول کشید تا از طریق یک سری بوق و صدا پخش شود، بنابراین، طبیعتاً، بعد از این واقعیت، انتظار تفاوت محسوسی را داشتم. متأسفانه، تنها تفاوت عمده ای که متوجه شدم این بود که موسیقی چقدر پژواک تر به نظر می رسد. آزمایش مجدد اوضاع را بهتر نکرد.

شارژر-باتری-سیگنال

حذف نویز غیرفعال نوک گوش های بالشتکی مفیدتر از HearID ANC است.

کریستینا داربی/ZDNET

کیفیت میکروفون

برای بسیاری، از جمله من، هدفون های بی سیم فقط برای گوش دادن به صدا نیستند، بلکه برای تماس هستند. برای من، کیفیت میکروفن مهم است — و Soundcore در این راستا عمل می کند. با Liberty 4، می‌توانم شخص دیگری را که در انتهای تماسم قرار دارد به وضوح بشنوم و هیچ شکایتی از همکارانم در طول تماس‌های Zoom دریافت نکرده‌ام – یا سخت‌ترین منتقد میکروفون: مادرم. در کمال ناباوری، این بار هیچ نظری وجود نداشت، “من می توانم تمام شهر نیویورک را در پس زمینه بشنوم”.

مرور: این هدفون های چشمگیر خود ضدعفونی می شوند

نظارت بر سلامتی

در حالی که اخیراً پوشیدنی‌های سلامتی در حال افزایش بوده‌اند، هدفون‌های Liberty 4 جزو اولین مواردی هستند که شامل نظارت بر ضربان قلب می‌شوند. به عنوان یک کاربر اپل واچ، کنجکاو بودم که ببینم حسگرهای هدفون 149 دلاری چگونه در مقابل این هدفون مقاومت می کنند. مانیتور 399 دلاری روی مچ دستم. جالب اینجاست که هر دو ضربان قلب در حال استراحت من را به طور مشابه گزارش کردند، از زمانی که در هنگام پیاده روی در فضای باز پشت میز کارم با سرعت 65 تا 95 ضربه در دقیقه نشسته بودم. شکاف در قیمت آنطور که انتظار داشتم تفاوت زیادی ایجاد نکرد.

نمای برنامه صداگذاری لیبرتی 4 جوانه

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

همراه با خواندن ضربان قلب در هنگام استراحت و ورزش، هدفون های Liberty 4 تجزیه و تحلیل سطح استرس را ارائه می دهند. بر اساس متغیر بودن ضربان قلب (HRV)، هدفون های هدفون می توانند سطح استرس شما را در برنامه Soundcore شناسایی و نمایش دهند. بحث من با ویژگی استرس این است که به‌جای اینکه داده‌ها را با یک یا دو پیشنهاد در مورد چگونگی کاهش استرس، به من اطالع دهد. اگر بدانم استرس دارم اما راه حلی برای کاهش آن ندارم، فقط شروع به استرس می کنم! در حالی که من از قصد Soundcore قدردانی می کنم، فکر می کنم آنها فرصتی را برای ارائه یک تجربه مفیدتر درون برنامه ای “تسکین دهنده استرس” از دست دادند.

نقد و بررسی: اپل واچ 8 حتی اگر با سنسورهای سامسونگ همخوانی نداشته باشد، بسیار موفق است

اتصال راحت

این احتمالاً بزرگترین پیروزی Anker نسبت به سازندگان رقیب، از جمله اپل است: من می توانم ایربادهای Liberty 4 را به رایانه خود متصل کنم. و تلفن من، و به طور یکپارچه بین این دو جابجا شوید. هنگامی که هدفون ها را از طریق بلوتوث جفت کردم، می توانم به سرعت عملکرد صدا و میکروفون را از یک دستگاه به دستگاه دیگر بدون نگرانی در مورد قطع شدن انتقال دهم.

اگر در حال گوش دادن به فهرست پخش کلاسیک خود در حین تهیه مقاله هستم، اما ناگهان متوجه شدم که یک جلسه Zoom دارم که در شرف شروع است، می توانم فقط صدا را در یک دستگاه متوقف کنم و بدون نیاز به اتصال مجدد دستگاه به جلسه بپیوندم. هدفون

مرور: AirPods Pro 2 دو ارتقاء بزرگ ارائه می دهد، اما هرج و مرج اتصال رام نشده است

درباره برنامه Soundcore

برنامه Soundcore با ویژگی های بهداشتی اضافه شده سنگ بنای تجربه شنیداری و عملکردی Liberty 4 است. مزایا و معایبی برای آن وجود دارد. از جنبه مثبت، این برنامه کلید دسترسی به داده های ضربان قلب و سطح استرس، تنظیم EQ و تست ANC HearID است. این به شما کنترل بیشتری بر روی عملکرد هدفون ها می دهد. از سوی دیگر، اتکای شدید به این سرویس می‌تواند خلوص بودن فقط یک جفت هدفون و گوش دادن به آن‌ها را از بین ببرد.

خط پایین

صداگذاری هدفون لیبرتی 4 وعده این شرکت مبنی بر صدای باکیفیت با قیمتی مقرون به صرفه را اجرا کنید. با اتصال آسان، طراحی راحت، و ردیابی ضربان قلب، هدفون های Liberty 4 به اندازه کافی متفاوت هستند تا علاقه شما را تضمین کنند. با توجه به طراحی متفکرانه ایربادها و قاب، کیفیت استثنایی میکروفون، و قیمت منصفانه 149 دلاری، من هدفون Liberty 4 را برای آینده قابل پیش بینی روی میز خود نگه خواهم داشت. اگر به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم قوی هستید، لیبرتی 4 ساوندکور ممکن است بازی را تغییر ندهد، اما ناامید نخواهد شد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

علاوه بر Soundcore Liberty 4، در اینجا سه ​​هدفون بی سیم دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/soundcore-liberty-4-review/#ftag=RSSbaffb68