این هدست فوق‌العاده مجهز به آیفون به من نگاهی اجمالی به آینده AR اپل داد

HoloKit X با آیفون متصل شده است

ژوئن Wan/ZDNET

همچنین: با شرکت هایی که متاورس را شکل می دهند ملاقات کنید

این چیزی است که یک تماشاگر می بیند. نگران نباشید که یک هوش مصنوعی را منفجر کنم.

ژوئن Wan/ZDNET

HoloKit X یکی از لوازم جانبی آیفون است که از فناوری‌هایی استفاده می‌کند که احتمالاً قبلاً از آن استفاده می‌کنید، مانند ادراک محیطی سه بعدی از طریق اسکنر LiDAR آیفون و اتصال شبکه محلی از طریق همان فرکانس‌های کم انرژی که AirDrop را تامین می‌کند، تا تجربیات واقعیت افزوده فراگیر ایجاد کند. موسس این شرکت، Botao Amber Hu، جاه طلبی های زیادی برای هدست آیفون خود دارد – و معتقد است که رویکرد او در دسترس ترین رویکردی است که تاکنون وجود دارد.

همچنین: من به هدست AR/VR اپل فکر کرده‌ام و باور نمی‌کنم

هو به من می گوید که HoloKit X به منظور افزایش بهره وری شما یا فروخته شدن به شرکت ها به عنوان یک ابزار تجاری نیست. در عوض، او فقط می خواهد که هدست AR احساس شادی و شگفتی را به زندگی مردم بیاورد. این فلسفه ای است که با فلسفه پرفروش ترین هدست VR/AR در بازار فاصله زیادی ندارد. متا کوئست 2. اما برخلاف Quest 2، HoloKit X شما را به دنیای دیگری منتقل نمی کند یا باعث بیماری حرکت نمی شود. در عوض، یک پوشش گرافیکی تعاملی را اعمال می‌کند که به طور طبیعی با محیط اطراف شما ترکیب می‌شود، بدون اینکه درک شما از جایی که ایستاده‌اید را از بین ببرد. هو ادعا می‌کند که بخش دوم در کاهش احساس تهوع هنگام استفاده از این هدست‌های واقعی بسیار مهم است.

و برای سوالی که در زمان حضور در ذهن من وجود داشت: برنامه هایی برای سازگاری با Android؟ هو حتی یک چشم هم نبست. در حال حاضر، آیفون‌ها از نظر عملکرد قابل اعتمادترین و ثابت‌ترین هستند. محدودیت‌های سخت‌افزاری نیز وجود دارد، مانند عدم وجود سنسورهای LiDAR در گوشی‌های اندرویدی.

نقد و بررسی: AirPods Pro 2 دو ارتقاء بزرگ را با یک نقص عمده ارائه می دهد

هدپیس واقعی HoloKit X با نوارهای پلاستیکی سخت و الاستیک ساخته شده است که باعث می‌شود چارچوب سبک‌تر در هزینه احساس ارزان‌تر دست ایجاد شود. با این حال، «ارزان» قطعا زیبایی‌شناسی مورد نظر هو نیست. در حالی که سخت‌افزار HoloKit X نهایی شده است، او همکاری با برندهای لباس خیابانی مانند Supreme و Off-White را در نظر می‌گیرد که طرح‌های امضا شده خود را به هدبند هدست AR می‌آورند. باز هم جاه طلبی های بالا.

چه بخواهیم چه نخواهی، قیمت ورود به متاورس ارزان نیست. Quest 2 Pro به تازگی معرفی شده متا در ساعت شروع می شود 1499 دلار، و Quest 2 یک را دید دست انداز 100 دلاری اوایل امسال این چیزی است که HoloKit X را می سازد قیمت استیکر 129 دلار شگفت انگیزتر

اکنون، برای بخش سرگرم کننده: دیدن چیزهایی در اطراف خود که هیچ کس نمی تواند … مگر اینکه آنها با کانال محلی HoloKit شما همگام شوند. ببینید، HoloKit X هیچ فناوری داخلی ندارد، به جز یک برچسب NFC که به گفته هو به برنامه کمک می کند تا تشخیص دهد از چه آیفونی برای تنظیم مقیاس بصری استفاده می کنید و داده های ناشناس را جمع آوری می کند که کاربران Realities در آن بازی می کنند. – و منظورم اینه همه چيز — توسط آیفون تغذیه می شود. به عنوان مثال، آیفون به جای شبکه تلفن همراه و وای فای، از بلوتوث کم مصرف استفاده می کند تا میزبان کانال های محلی باشد تا سایر دارندگان HoloKit X به آن ملحق شوند یا تماشا کنند.

چیزی که در مونتاژ مبارزه نمی بینید این است که صدای فضایی و لمسی چگونه وارد بازی می شوند. واضح است که هو می‌خواهد فناوری‌ای را که اپل ارائه می‌کند، از جمله تجربه صدای فراگیر اختصاصی خود در هنگام قرار دادن یک جفت دستگاه به حداکثر برساند. AirPods Pro یا AirPods Max. بنابراین هنگامی که در یکی از واقعیت‌های مبتنی بر حس بیشتر قدم می‌زنید، جلوه‌های صوتی با نحوه و مکان قرارگیری شما در اتاق سازگار می‌شوند.

همچنین: چگونه این شرکت ها واقعیت مجازی را به عنوان آینده تجارت می بینند

برای بازی (کمتر) پرداخت کنید

قبل از ورود به فضای واقعیت مختلط، بوتائو آمبر هو در گوگل، توییتر، DJI و چند شرکت بزرگ دیگر که بر سیلیکون ولی تسلط دارند، کار می کرد. به ویژه در DJI بود، جایی که او توانست قابلیت‌های اسکن LiDAR و نقشه‌برداری عمق را کشف کند و تحت تأثیر قرار گرفته بود که چگونه دوربین‌ها و حسگرها می‌توانند فواصل اجسام را در زندگی واقعی اندازه‌گیری کنند. به طور طبیعی، هو تخصص خود در رباتیک و محاسبات را با عشق خود به خلق هنر ادغام کرد و Holo Interactive را تأسیس کرد.

یکی از اجزای اصلی HoloKit X ادغام آن با آیفون و اپل واچ است (در آینده بیشتر در مورد این ابزار پوشیدنی توضیح خواهیم داد). برخلاف هدست‌های واقعیت مختلط معمولی که نیاز به اتصال یا شارژ دارند، HoloKit X به سادگی وسیله‌ای برای موتور آیفون شماست، با پشتیبانی از جدیدترین‌ها. آیفون 14 پرو مکس به آیفون XS هو می‌گوید در حالت ایده‌آل، یک آیفون با پشتیبانی از LiDAR هنگام کاوش در بسیاری از «واقعیت‌ها» که تیم ده نفری او ایجاد کرده‌اند، بهترین عملکرد را دارد. این یعنی هر چیزی از آیفون 12 پرو و بالاتر باید انجام دهد. هر چیز قدیمی‌تر همچنان کاربردی خواهد بود اما ادراک سه بعدی با دقت کمتری تولید می‌کند.

از آنجایی که این شرکت فروشگاه آنلاین خود را در اواخر اکتبر افتتاح کرد، هو می‌گوید که اکثر خریداران بسته دوقلو را انتخاب می‌کنند که با دو هدست با قیمتی تخفیف‌خورده عرضه می‌شود. صرفه جویی در آن تنها 9 دلار است، اما تقاضا در آنجا به هو نشان می دهد که این جنبه رودررو HoloKit X است که بیشترین طنین انداز را در بین مصرف کنندگان دارد. به هر حال، در AR، شما می توانید شخص واقعی را که با او در تعامل هستید، ببینید، نه یک آواتار وحشتناک و بی احساس.

مرد پشت نقاب

HoloKit X در کنار Meta Quest 2

مجموعه ای از آینه ها تصاویر آیفون را روی منظره یاب شفاف در پایین پرتاب می کنند.

ژوئن Wan/ZDNET

دنیای جادوگری AR

HoloKit X iPhone Placement

همچنین: بهترین عینک AR: هدست های AR و XR سطح حرفه ای

یک آیفون برای یک چشم

Meta Quest 2 (راست) در کنار HoloKit X (سمت چپ) به ترتیب به VR و AR می رود تا واقعیت را تغییر دهد.

ژوئن Wan/ZDNET

در مجموع 10 واقعیت وجود دارد که در حال حاضر می توانید آنها را تجربه کنید.

ژوئن Wan/ZDNET

علاوه بر نمای تماشاگر، اکشن هری پاتر در بالا، ادغام ساعت اپل هولوکیت را نیز نشان می‌دهد. با تجهیزات پوشیدنی مجهز، ردیابی کنترل حرکت فعال می شود و بنابراین، به من امکان می دهد با تکان دادن مچ دست جادوهای جادویی بزنم. همچنین می‌توانید در GIF ببینید که چگونه HoloKit X از ARKit اپل برای ردیابی فضایی شش درجه آزادی استفاده می‌کند. این بدان معناست که عناصری مانند سپرهای انرژی و شخصیت هوش مصنوعی در یک مکان باقی خواهند ماند، حتی اگر من در اطراف حرکت کنم.

توجه داشته باشید که حسگر LiDAR چقدر اشیاء خانگی را برای افزایش جلوه های بصری تشخیص می دهد.

ژوئن Wan/ZDNET

این بدان معناست که با اسکن یک کد QR منحصر به فرد تولید شده، اطرافیان شما می توانند بازی شما را با آیفون یا آی پد خود به عنوان منظره یاب تماشا کنند. این یک روش نابغه‌ای برای مشارکت دادن همه افراد در حزب است. در واقع، شما احتمالاً می‌توانید از طریق حالت تماشاگر بسیار بیشتر از میدان دید 60 درجه‌ای که هدست در اختیار کاربر واقعی قرار می‌دهد، مشاهده کنید. این یکی از زمینه هایی است که من دوست دارم با تکرارهای آینده بهبود یابد.

با این حال، پتانسیل بیشتری برای HoloKit X نسبت به ترفندها و بازی های جادویی وجود دارد. هو می بیند که تجربیات AR در قلمرو NFT ها گسترش می یابد و به عنوان نمایشگاه گالری مجازی برای هنرمندان دیجیتال خدمت می کند.

برای چیزی که اکنون یک ابد به نظر می رسد، اپل نکاتی را درباره اولین هدست AR/VR این شرکت ارائه کرده است. اگرچه هنوز هیچ چیزی تایید نشده است، و ممکن است هنوز 2 تا 3 سال طول بکشد تا چیزی به سطح آب برود، محصولاتی مانند HoloKit X نگاهی اجمالی به آینده AR اپل به ما می دهد.

همچنین: بهترین هدست های واقعیت مجازی برای بازی، متاورس و موارد دیگر

HoloKit X از NFC و بلوتوث کم مصرف برای برقراری ارتباط با آیفون استفاده می کند.

ژوئن Wan/ZDNET

از طریق تراز استراتژیک آینه‌ها و پنجره‌ها، شما از نظر فنی هرگز مستقیماً به صفحه تلفن خود خیره نمی‌شوید، مثلاً در Google Daydream یا Samsung Gear VR. این کار فشار چشم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و به تجربه استفاده از هدست راحت می‌افزاید. عینک پسند هم هست.

راه‌اندازی HoloKit X به سادگی باز کردن یکی از واقعیت‌ها از طریق برنامه HoloKit از آیفون، قرار دادن دستگاه در هدست، و اجازه دادن به لنزهای استریوسکوپی است که آنچه را روی صفحه نمایش آیفون وجود دارد از دید مرکزی شما ترجمه کنند. طبیعتاً هو فناوری خود را “StAR” می نامد که مخفف Stereoscopic AR است.

هاپتیک ها نیز هنگامی که در حال تعامل با واقعیت ها هستید، بازخورد ارتعاشی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، هر زمان که یک حمله طلسم به من ضربه می خورد، آیفون یک وزوز جزئی ایجاد می کند.

در واقع، حتی در پلتفرم iOS، هو و تیم از انتشار کیت توسعه نرم‌افزار HoloKit خودداری کرده‌اند، به این امید که این برنامه را از ابتدا به صورت داخلی بسازند. نسخه رسمی برنامه HoloKit برای پایان ماه نوامبر در نظر گرفته شده است. در این بین، خریداران می توانند نرم افزار AR را آزمایش کنند از طریق TestFlight.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-remarkable-iphone-powered-headset-gave-me-a-glimpse-into-apples-ar-future/#ftag=RSSbaffb68