این مک بوک ایر 13.3 اینچی بازسازی شده قدرتمند را با کمتر از 300 دلار دریافت کنید

دلیلی وجود ندارد که باید منتظر سال نو باشید تا تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. اگر با غم و اندوه در مورد حرفه ای ها می خوانید که مشاغل خسته کننده خود را ترک می کنند تا به دنیا سفر کنند و هر کجا که می خواهند کار کنند، دلیلی وجود ندارد که شما هم نتوانید همین کار را انجام دهید. با مهارت های مناسب، می توانید موقعیتی از راه دور بدست آورید که به شما امکان می دهد یک عشایر دیجیتال شوید. سپس، این فقط یک موضوع است که تصمیم بگیرید کجا بروید و چه وسایلی را بسته بندی کنید.

لپ تاپی تهیه کنید که بتواند هر کاری را که نیاز دارید، در هر کجا که هستید انجام دهد. این مک بوک ایر 13.3 اینچی از سال 2013 فقط با قیمت 270.99 دلار به فروش می رسد که تقریباً 80 درصد از قیمت اصلی خرده فروشی 1299 دلار است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-this-powerful-refurbished-13-3-inch-macbook-air-for-under-300/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

البته، توانایی کار از هر جایی به معنای عدم اتصال به پریزهای برق است، بنابراین ممکن است بدانید که MacBook air با یک بار شارژ تا 9 ساعت عمر باتری را فراهم می کند. و اگر می خواهید سرگرمی های مورد علاقه خود را در حال حرکت پخش کنید، نوت بوک دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالا و خروجی 1440 x 900 است.

قبل از اینکه از دیدن لوازم جانبی موبایل و چند منظوره مسافرتی غافل شوید، باید مطمئن شوید که یک لپ‌تاپ قدرتمند و فوق‌سبک داشته باشید که هنگام ساعت‌ها سفر به شما فشار وارد نکند. با این حال، گم شدن، سرقت و آسیب در سفر بسیار محتمل است، بنابراین جدیدترین مدل‌های گران قیمت لزوما بهترین گزینه‌ها نیستند. این مک‌بوک ایر بازسازی‌شده از سال 2013 می‌تواند جایگزینی عالی باشد، به خصوص با قیمت تنها 270.99 دلار.

این مک بوک ایر تنها 3 پوند وزن دارد، با این حال یک نیروگاه مطلق است. پردازنده اینتل i5 عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد، به خصوص زمانی که با 8 گیگابایت رم ترکیب شود. بعلاوه، این دستگاه دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی سریع SSD است، بنابراین فضایی برای فایل های کاری یا تمام عکس ها و ویدیوهای فوق العاده ای که در سفرهای خود می گیرید کم نخواهید داشت.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این مدل 2013 دارای رتبه بندی بازسازی شده درجه B است، به این معنی که در حالی که ممکن است با خراش یا فرورفتگی های سبک روی بدنه مواجه شوید، مانند نو عمل می کند. بنابراین شما تمام مشخصات برجسته یک مک بوک ایر جدید را با کسری از قیمت دریافت می کنید. یک شارژر Magsafe نیز گنجانده شده است.