این مایکروسافت سرفیس پرو 5 بازسازی شده 445 دلار قیمت دارد

با پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Intel Core i5-7300U نسل هفتم (Kaby Lake) کمبود انرژی نخواهید داشت. در واقع، زمانی که می‌خواهید کارهای سخت را انجام دهید، توربو بوست تا 3.5 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. 256 گیگابایت حافظه SSD سریع M.2 و 8 گیگابایت حافظه DDR4 عملکرد بالا را تضمین می کند.

اتصال صاف با وای فای دو بانده 802.11ac اینتل تضمین می شود تا پوشش گسترده تر، دسترسی سریع تر به اینترنت و عمر باتری بیشتر را ارائه دهد. در حالی که بلوتوث 4.0. به صورت بی سیم به لوازم جانبی و لوازم جانبی دارای بلوتوث متصل می شود.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این سرفیس پرو 5 دارای ویندوز 10 پرو از پیش نصب شده است. این شامل تمام ویژگی‌های Windows 10 Home، به‌علاوه بسیاری از ویژگی‌های دیگر است که به‌طور خاص برای کاربران تجاری طراحی شده‌اند.

با استفاده از دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، می‌توانید با همکاران، خانواده و دوستان با وضوح بالا چت ویدیویی داشته باشید. و بلندگوهای با صدای Dolby یک تجربه تماشای همه جانبه را در حین پخش جریانی در ساعات خاموش ارائه می دهند.

وزن آن تنها 1.73 پوند و ضخامت 0.33 اینچ است. یکی از کوچک ترین و سبک ترین دستگاه های ویندوزی امروز در دسترس است. وقتی در جاده هستید می توانید از آن برای کلاس ها و جلسات استفاده کنید. به سادگی یک صفحه کلید مانند Surface Pro Type Cover اضافه کنید تا یک لپ تاپ کامل داشته باشید. لوازم جانبی دیگری که به عنوان افزودنی برای خرید در دسترس هستند، پایه کیک چند موقعیتی و قلم سرفیس هستند.

این نقره را بگیر مایکروسافت سرفیس پرو 5 بازسازی شده (مدل 1796) در حال حاضر در حالی که تنها با قیمت 444.99 دلار به فروش می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-refurbished-microsoft-surface-pro-5-for-less-than-450/#ftag=RSSbaffb68

صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense UHD یک تجربه تماشای واضح با وضوح بالا را ارائه می دهد و از ورودی لمسی 10 نقطه پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران ویندوز 10 پرو می توانند از تمام حرکات چند لمسی موجود، چه در محیط کارشان و چه در حین کار، استفاده کنند. برو

آیا بخشی از نیروی کار از راه دور شده اید، یا در حال آموزش برای مهارت هایی هستید که به شما امکان می دهد؟ سپس شما یک می خواهید کامپیوتر فوق سبک قدرتمند به راحتی می توان آن را همه جا با خود برد. و اکنون می‌توانید یک دستگاه تبدیل‌پذیر 2 در 1 تهیه کنید که می‌توانید از استفاده از آن به عنوان لپ‌تاپ نیز لذت ببرید، زیرا مایکروسافت سرفیس پرو 5 بازسازی‌شده نقره‌ای (مدل 1796) از سال 2017 در حال حاضر با قیمت 444.99 دلار به فروش می‌رسد.