این شارژر 59 دلاری Anker MagSafe چیزی را ارائه می دهد که اپل نمی کند


طرفداران

  • قیمت مناسبی دارد، به خصوص در مقایسه با شارژر اپل
  • پایه تاشو برای انجام چند کار خوب است
  • سبک وزن و در دست گرفتن آسان در حین حرکت
  • می تواند دستگاه شما را در حالی که خود شارژر در حال شارژ شدن است شارژ کند

منفی

  • برای “شارژ سریع” ایده آل نیست
  • شارژر خود کمی طول می کشد تا شارژ شود
  • یا باید یک کیف MagSafe بخرید یا کیف فعلی خود را برای استفاده بردارید
  • با آیفون 12 یا 13 مینی سازگار نیست

از زمانی که اپل MagSafe را معرفی کرد، شارژ بی سیم در آیفون ها هرگز یکسان نبوده است. با یک ضربه سریع به پشت، تمام اضطراب باتری شما از بین می رود.

به عنوان کسی که همیشه برای شارژرهای بی سیم قابل حمل کنجکاو بوده است و آیفونی دارد که تا زمان ناهار به طور جادویی به 50 درصد کاهش پیدا می کند. بانک باتری MagSafe 622 نمی توانست در زمان بهتری بیاید.

علاوه بر اینکه می‌تواند آیفون را به‌طور کامل شارژ کند، شارژر سازگار با MagSafe یک پایه تاشو نیز دارد تا گوشی شما را نگه دارد. می‌دانید، برای آن مواقعی که شارژ باتری شما کم است، اما نیاز دارید قبل از کار به خانواده‌تان FaceTime کنید یا آخرین فصل لیسانس را تماشا کنید؟ فقط من؟ باشه.

من آخرین شارژر را آزمایش کرده‌ام، در خیابان‌های شلوغ نیویورک کارهای خود را انجام داده‌ام و لوازم جانبی 59 دلاری را در تست استقامت نهایی قرار داده‌ام. در اینجا گزارشی از تجربه کلی من و اینکه چرا فکر می کنم اگر شما هم از کاربران آیفون هستید، بیهوده است، آورده شده است.

همچنین: آخرین محصولات انرژی GaNPrime Anker: مجموعه ای از شارژ ایمن، سریع و پایدار

مشخصات فنی

ابعاد

4.13 X 2.62 X 0.5 اینچ

وزن

5 اونس

ظرفیت باتری

5000 میلی آمپر ساعت

ولتاژ

5 ولت

پیوست مغناطیسی

9N (900 گرم)

وات

7.5 وات

پورت شارژ

USB-C یا Lightning

سازگاری

آیفون 12 یا جدیدتر (به جز مینی)، ایرپادها و قاب‌های سازگار با MagSafe

رنگ ها آبی، سیاه، سفید، بنفش و سبز

قیمت

59 دلار


با در نظر گرفتن قابلیت حمل و نقل طراحی شده است

یکی از جنبه های مورد علاقه من در شارژر Anker MagSafe براق بودن آن است. این بزرگ نیست و یا سیل با کابل های اضافی که من باید آن را پیگیری کنم. در حالی که با کابل USB-C عرضه می شود، من نیازی به استفاده از آن نداشته ام زیرا شارژ بی سیم به اندازه کافی قابل اعتماد است. شارژر بخش خوبی از پشت آیفون من را اشغال می کند، اما به اندازه کافی جمع و جور است که احساس می کنم یک قاب حجیم روی آن دارم و نه مقداری آجر الکترونیکی. حتی در طول رفت و آمدم به محل کار، زمانی که بیشتر شارژ در حین حرکت انجام می شود، به اندازه کافی احساس راحتی می کنم که دوتایی را در دست یا در جیبم دارم.

همانطور که گفته شد، من همچنین تحت تاثیر قدرت آهنربای MagSafe قرار گرفتم. شارژر فقط به پشت گوشی من می چسبد و هرگز نمی دهد. این است مگر اینکه دستگاه خود را مثلاً از ارتفاع میز رها کنید یا به زور آن دو را جدا کنید.

anker-charger-full view

یادداشت های چسبناک برای مقیاس.

کریستینا داربی/ZDNET

من می گویم که برای آزمایش شارژر باید یک قاب MagSafe تهیه کنم زیرا با قاب اصلی آیفون 12 پرو من سازگار نیست. بنابراین، اگر در حال حاضر از یک کیس دارای گواهی MagSafe استفاده نمی‌کنید، سرمایه‌گذاری در آن هوشمندانه خواهد بود – برای شارژ و محافظت. اگر اهل ریسک هستید، می‌توانید یک آیفون بی‌احتیاطی را با شارژر Anker جفت کنید، به شرطی که آیفون 12 یا بالاتر باشد و مدل مینی نباشد. توجه داشته باشید که شارژر MagSafe از گوشی شما در برابر ضربه و ترک محافظت نمی کند و همینطور است نه جایگزینی برای یک پرونده

همچنین: یک آیفون جدید می گیرید؟ این شارژری است که می خواهید بخرید

چند وجهی برای چند وظیفه

اینجا جایی است که من فکر می کنم محصول Anker واقعا خودش را از آن جدا می کند بسته باتری MagSafe اپل: پایه تاشو. در قسمت بیرونی شارژر یک پایه تاشو و شل و ول وجود دارد که یک پایه مثلثی شکل ایجاد می کند. در این حالت، می توانید آیفون را در جهت عمودی یا افقی، برای پیمایش یا تماشای فیلم ها تنظیم کنید.

من از پایه کیک به عنوان راهی برای شارژ کردن تلفنم هنگام تماشای ویدیو استفاده می‌کنم که صبح برای کار آماده می‌شوم. همچنین برای زمانی که در هنگام رزرو پروازهای تعطیلات نیاز به FaceTime خانواده ام داشتم و باتری آیفون من کم بود، مفید بود. من حتی هنگام کار، در صورت دریافت اعلان، ایمیل یا پیام مهم، آیفون خود را در کنار خود قرار داده ام.

کیک استند-لنگر-مگساف

پایه تاشو یک ویژگی خوش آمدید است.

کریستینا داربی / ZDNET

چیزی که من واقعاً در مورد ویژگی kickstand قدردانی کردم این بود که یکپارچه و راحت برای استفاده بود. به این معنا که آنکر به نظر یک «افزونه» نیست که در آخرین لحظه یکپارچه شده است تا محصول خود را متمایزتر کند. می توان گفت که پایه پایه برای پاسخگویی به عملی بودن و واقعی بودن اکثر موقعیت هایی که باتری گوشی شما خالی می شود، از Facetiming، پخش ویدیو، یا صرفاً پیمایش در میان اسلایدهای بی پایان اخبار و پست ها، طراحی شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی که به ماهیت کاربرپسند و کاربردی شارژر Anker کمک می‌کند، چهار چراغی است که سطح باتری را نشان می‌دهند، بنابراین اگر شارژر از شما خارج شود، هرگز چشم‌تان را از دست نخواهید داد. طبیعتاً هر چه چراغ های کمتر چشمک بزنند، شارژر باتری کمتری دارد.

شارژر-باتری-سیگنال

LED در پایین نشان دهنده سطح باتری شارژر است.

کریستینا داربی/ZDNET

زمان شارژ و عمر باتری

مانند اکثر دستگاه های شارژ قابل حمل، همچنان باید بسته باتری را خود شارژ کنید. من متوجه شدم چند ساعت – حدود شش – طول می کشد تا دستگاه به طور کامل شارژ شود. در مورد عمر واقعی باتری، همه چیز به تعداد دفعات شارژ و میزان شارژ بستگی دارد. بر اساس تجربه من با آیفون 12 پرو، Anker 622 توانسته است حدود دو روز و نیم قبل از نیاز به شارژ دوام بیاورد.

anker-wireless-charger-on-phone

شارژر 622 Anker در حال کار است.

کریستینا داربی/ZDNET

با این حال، آجر به هیچ وجه یک “شارژر سریع” نیست یا قرار است عمر باتری گوشی شما را در عرض چند دقیقه به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای برنامه صبحگاهی من که شامل بررسی نقشه ها و پیام ها و گوش دادن به پادکست بود، شارژر Anker برای حفظ سطح باتری موجود کافی بود. بنابراین، زمانی که به دفتر می رسم، معمولاً حدود 88 تا 91 درصد باتری دارم به جای اینکه از قبل به دهه 70 یا 60 خزیده باشم.

خط پایین

اگر به دنبال یک شارژر قابل حمل جامد هستید که خیلی حجیم نیست، شما را از هرگونه کابل شارژ رها می کند و به عنوان پایه پایه نیز عمل می کند، Anker 622 بهترین گزینه برای شماست. آیفون شما زمانی که به کابل لایتنینگ وصل می شود به سرعت شارژ نمی شود، اما عامل راحتی ممکن است به تنهایی شما را در لوازم جانبی MagSafe بفروشد.

همچنین: عمر این هدفون های Anker 99 دلاری بیشتر از AirPods شماست

انکر-شارژر-مقایسه-سبک زندگی

کریستینا داربی/ZDNET

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

علاوه بر شارژر Anker 622 MagSafe، اینها بهترین گزینه هایی هستند که باید در نظر بگیرید.

اگرچه گران‌تر است، اما کیف MagSafe اپل کمی سبک‌تر و نازک‌تر از Anker و است سازگار با آیفون 12 و 13 مینی این پایه پایه ندارد، اما دارای یک ضربه محکم و مغناطیسی قابل اعتماد است که به آیفون شما پشتیبانی زیادی می‌کند و باتری آن تا 60 درصد بیشتر است.

این گزینه 39 دلاری از Belkin برای آیفون های سازگار با MagSafe، قدیمی و جدید عالی است. در حالی که آن نیز پایه پایه ندارد، شارژر به اندازه کافی جمع و جور و قابل اعتماد برای کاربران در حال حرکت است.

این شارژر Mophie دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و طراحی شیک است. اما تنها با 49.99 دلار، می توانید باتری آیفون خود را با قیمت کمتری نسبت به پیشنهادات Anker یا اپل دو برابر کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-59-anker-magsafe-charger-offers-something-apples-doesnt/#ftag=RSSbaffb68