این دستگاه ادعا می کند که بزرگترین مشکل کار از راه دور همه را حل می کند

لاجیتک دوربین‌های 360 درجه مانند Meeting Owl 3 را در نظر گرفت، اما به مشکل معکوس اشاره کرد: زمانی که اطرافیان میز با یک شرکت‌کننده از راه دور در صفحه بزرگ صحبت می‌کنند، یک دوربین 360 درجه افراد را نشان می‌دهد که به جای دیگری نگاه می‌کنند.

دوربین 4K با لنز دوگانه لاجیتک سایت دارای میدان دید 315 درجه ای است – قسمتی را که به سمت نوار ویدیوی جلوی اتاق می رود حذف می کند – و از هوش خود برای برداشتن و ردیابی بلندگوها استفاده می کند. لاجیتک قصد دارد Smart Switching را به RightSight اضافه کند تا بسته به منبع صوتی و جهتی که شرکت‌کنندگان میزگرد با آن روبرو هستند، بهترین نمای را انتخاب کند. لاجیتک سایت با هفت میکروفون شکل‌دهنده پرتو، برد پیکاپ صوتی 2.3 متری/7.5 فوتی و پشتیبانی از زنجیر دیزی، راه‌حل مشترک نوار ویدئو/دوربین رومیزی را برای پوشش اتاق‌های جلسه بزرگ‌تر گسترش می‌دهد.


10 بهترین وب کم: به تماس بعدی زوم خود با کیفیت HD بپیوندید

Logitech Sight: دستگاه

مطالب اخیر و مرتبط

5 بهترین ربات حضور از راه دور: کار از راه دور با شارژ فوق العاده


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-device-claims-to-solve-everyones-biggest-remote-work-problem/#ftag=RSSbaffb68

Whiteboard Owl آزمایشگاه Owl تخته سفید فیزیکی را به جلسات ترکیبی می آورد

مشخصات لاجیتک Sight

ابعاد روی میز: 299 میلی‌متر x 169 میلی‌متر x 169 میلی‌متر (11.77 اینچ x 6.65 اینچ x 6.65 اینچ) • نصب روی میز: 291.2 میلی‌متر x 93.4 میلی‌متر x 93.4 میلی‌متر (11.46 اینچ x 3.7 اینچ x 3.7 اینچ) 3.
وزن 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند)
سیستم مورد نیاز منبع تغذیه PoE • کابل Cat 6 • حالت USB: Windows 10، 11، دو نسخه جدید MacOS، Rally یا Rally Plus • حالت لوازم خانگی: Rally Bar، Rally Bar Mini • Logitech CollabOS (آخرین نسخه)
پورت ها و رابط ها 1x RJ-45 (داده های صوتی/تصویری از طریق USB) • 1x RJ-45 (توان از طریق اترنت) • 1x RJ-45 (daisychain – Rally Mic Pods یا دوربین دید دوم)
اجزاء 7 میکروفون تشکیل دهنده پرتو • دوتایی
دوربین لنز • Logitech CollabOS
سکو
دوربین
– لنز و سنسور 2 x لنز SONY IMX 415 + 3G5P (F2.0)
– وضوح 4K
– میدان دید 180 درجه (مورب، افقی)، 97 درجه (عمودی)
– فاصله کانونی 1.87 میلی متر
– عمق میدان 50 سانتی متر تا 5 متر
– نرخ فریم (حداکثر) 60 فریم بر ثانیه
میکروفون ها
– عناصر تشکیل دهنده پرتو 7 میکروفون دیجیتال MEMS همه جهته که شش پرتو پایان آتش آکوستیک تطبیقی ​​را تشکیل می دهند
– شعاع وانت 2.3 متر (7.55 فوت)
– مقاومت در برابر گرد و غبار/آب IP57
– پاسخ فرکانس 90 هرتز – 16 کیلوهرتز
حساسیت >-36 dBFS +/-1 دسی بل @ 1 Pa
– پردازش صدا AEC (لغو اکو آکوستیک)، یادگیری ماشین VAD (ردیاب فعالیت صوتی)
– جهت ورود +/- 5 درجه، بین -20->+48 درجه ارتفاع
– حذف سر و صدا AI/ML برای کاهش نویزهای ثابت و غیر ساکن
– غلاف میکروفون اضافی Rally Bar: حداکثر 3 Mic Pod و 2 Mic Pod Hub • Rally Bar Mini: حداکثر 2 Mic Pod و 2 Mic Pod Hub • Rally/Rally Plus: حداکثر تا 6 Mic Pod و/یا Mic Pod Hub
سازگاری با پلتفرم ویدیویی Microsoft Teams Rooms، Zoom Rooms، Google Meet
مدیریت مدیریت دستگاه همگام سازی لاجیتک
درون جعبه دوربین دید، دانگل دید، دانگل میکروفون پاد، سایه بان حریم خصوصی، پایه گیره، پایه میز، پایه سه پایه، مهره نصب، مستندات کاربر
رنگ ها گرافیت، سفید
قیمت 1999 دلار / 2399 یورو
دسترسی اواسط سال 2023

دید لاجیتک

تصویر: لاجیتک

وب کم جدید لاجیتک Brio 500 هوشمندتر و ارزان تر از رقبا است

تلاش های لاجیتک در این زمینه شامل دوربین تخته سفید Logitech Scribe و ایجاد هوش بیشتر در نوارهای ویدئویی مانند رالی بار و رالی بار مینی. به طور خاص، حالت نمای بلندگو در RightSight 2 همزمان با نمایش تصویر درون تصویر اتاق جلسه، سخنران فعال را شناسایی و برجسته می کند. این به زودی ملحق خواهد شد نمای شبکه، که همه شرکت کنندگان میزگرد را ردیابی می کند، چه در حال صحبت باشند یا نه، و آنها را در یک شبکه نشان می دهد. با این حال، زمانی که مکالمه در میان شرکت‌کنندگان میزگرد است، که به‌طور طبیعی به جای نگاه کردن به نوار ویدیویی در زیر صفحه‌نمایش دیواری بزرگ، رو به روی یکدیگر می‌چرخند، ایده‌آل نیست.

بررسی Logitech Scribe: دوربین هوش مصنوعی تخته‌های سفید آنالوگ را به جلسات ویدیویی می‌آورد

این تغییر نیاز به گزینه‌های کنفرانس ویدیویی را برجسته کرده است که شرکت‌کنندگان از راه دور را بهتر در خود جای دهد – به جای ناظران نیمه جدا که گهگاه با گروهی از افرادی که دور میز اتاق جلسه نشسته‌اند تعامل دارند، احساس «حضور» بیشتری داشته باشند.

Logitech Sight در رنگ سفید و همچنین Graphite عرضه می شود که در اینجا نشان داده شده است.

تصویر: لاجیتک

Logitech Sight با کار با نوار ویدئویی جلوی اتاق، پوشش صوتی و تصویری اتاق جلسه را گسترش می دهد.

تصویر: لاجیتک

پاسخ لاجیتک این است دید لاجیتکیک دوربین رومیزی هوشمند که به صورت پشت سر هم با نوار ویدئو کار می‌کند، در نتیجه هر دو منظر کلیدی را تامین می‌کند: جلوی اتاق (رالی بار/رالی بار مینی) و میز اتاق جلسه (Logitech Sight).

لاجیتک سایت، زمانی که با رالی بار یا رالی بار مینی استفاده می‌شود، از هوش مصنوعی برای حل این مشکل با مدلی استفاده می‌کند که کمتر سیلیکون ولی و بیشتر هالیوود است – هنر استفاده از زوایای چندگانه دوربین و جهت هوشمند برای خارج کردن شرکت‌کنندگان از راه دور از حاشیه. وارد اتاق شد.» وارتون ادامه داد. “مشتریان ما به ما گفته اند که این یکی از بزرگترین مشکلات کاری ترکیبی است که باید حل شود تا “بازگشت به دفتر” برای تیم ها بهتر عمل کند. ما بر اساس سال ها تحقیق و بازخورد اولیه مشتریان معتقدیم که این مشکل را برطرف کرده ایم. کدی را در مورد این مشکل حیاتی ضروری برای سازمان‌ها در هر اندازه‌ای ایجاد کنید.”

ما دیگر مثل دوران اوج همه‌گیری در جعبه‌های ویدئویی با اندازه مساوی در خانه نیستیم. در دنیای کار ترکیبی، ترکیبی از کارگران در دفتر و از راه دور چالش ارائه تجربیات عادلانه به همه را افزایش می‌دهد. اسکات وارتون، مدیر کل Logitech Video Collaboration، در بیانیه ای گفت.

استوانه‌ای Logitech Sight، که 299 میلی‌متر (11.77 اینچ) ارتفاع دارد، می‌تواند با استفاده از میز یا پایه پایه روی میز قرار گیرد یا به سه پایه متصل شود. دارای سه چراغ نشانگر LED، کنترل‌های بی‌صدا کردن میکروفن و یک سایه مغناطیسی حریم خصوصی است که لنزهای دوربین را می‌پوشاند. برق و اتصال از طریق اترنت (پورت RJ-45، کابل Cat 6) و مدیریت فناوری اطلاعات از طریق Logitech است. همگام سازی کاربرد.

Meeting Owl 3: Conference-cam پس از رفع مشکلات امنیتی اخیراً ارتقا یافته است

در طول دو سال گذشته، جلسات ویدیویی از راه دور، تحت قرنطینه در طول همه‌گیری، به ترکیب فعلی شرکت‌کنندگان از راه دور و اتاق کنفرانس تبدیل شده‌اند، زیرا شرکت‌ها با واقعیت جدید شیوه‌های کار ترکیبی سازگار شده‌اند.

دید لاجیتک: پوشش

لاجیتک سایت 1999 دلار یا 2399 یورو قیمت دارد و در اواسط سال 2023 در دسترس خواهد بود. این ممکن است دور از دسترس به نظر برسد، اما لاجیتک به ZDNET گفت: “معرفی ما از Sight به خریداران سازمانی/تجاری این امکان را می دهد که زودتر (و بهتر) برای این طراحی های مجدد برنامه ریزی کنند. از آنجایی که چرخه خرید آنها می تواند چندین ماه طول بکشد، ما این محصول را معرفی کرده ایم. به اندازه کافی زود است که Sight در تصمیمات برنامه ریزی و خرید آنها نقش داشته باشد.”

همچنین: چهار راه برای جلب توجه در دنیای در حال تغییر کار