این جاروبرقی ربات eufy در Walmart به کمتر از 120 دلار کاهش یافت

همچنین: معاملات جاروبرقی ربات جمعه سیاه: Ecovacs Deebot N8+ تقریبا 50 درصد تخفیف دارد


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/eufy-robot-vacuum-just-dropped-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68والمارت با قیمت معمولی 299 دلار، محصول را 180 دلار تخفیف داده است و بنابراین شما فقط 119 دلار می پردازید.

جاروبرقی‌های ربات نسبتاً جدید هستند، اما هر سال، قیمت‌ها همچنان کاهش می‌یابد – و آنها را برای خانواده‌های معمولی مقرون به صرفه می‌سازد. معامله ای که در مورد خلاء ربات قبل از جمعه سیاه پیدا کرده ایم برای این است eufy Clean توسط Anker RoboVac G32 Pro.

فصل تعطیلات و رویدادهایی از جمله جمعه سیاه فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در فناوری خانه های هوشمند است.

به‌عنوان مالک ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی Evovacs، می‌توانم بگویم که در حال حاضر واقعاً ارزش ندارد که به دنبال یک ترکیب جاروبرقی گران‌تر بروید.

جاروبرقی های رباتی برای تمیز کردن روزانه و برنامه ریزی شده بدون هندز بسیار عالی هستند که روی موهای حیوانات خانگی و کثیفی نگه می دارند و یک کار کمتر را به شما می دهند، اما عملکردهای پاک کننده معمولاً فقط می چرخند و کثیفی را به اطراف منتقل می کنند – و بنابراین فقط در صورتی مفید هستند که در حال حاضر کف خود را بکر نگه دارید.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

والمارت

در ادامه بخوانید: تمیز کردن هندزفری: ربات مورد علاقه ما جاروبرقی می کند

همچنین 9 سنسور ضد برخورد وجود دارد. می‌توانید از یک برنامه همراه برای کنترل ربات، تنظیم تمیز کردن برنامه‌ریزی شده یا تمیز کردن نقطه‌ای در صورتی که یک ناحیه به‌خصوص کثیف است استفاده کنید.

را eufy Clean توسط Anker RoboVac G32 Pro قدرت مکش 2000 Pa را ارائه می دهد و شامل سنسورها و فناوری نقشه برداری برای ایجاد طرحی از خانه، طبقات و اشیاء شما است که باید از آنها اجتناب کنید. یکی از حسگرهای جاروبرقی ربات تشخیص می‌دهد که آیا دستگاه روی کف‌پوش‌ها یا فرش‌های چوبی کار می‌کند یا خیر و جریان مکش را متناسب با آن تنظیم می‌کند.