این تلویزیون QLED 4K سامسونگ 2022 در حال حاضر 200 دلار تخفیف دارد

این معامله شامل تمام اندازه‌های تلویزیون QN85B می‌شود، چه بخواهید یک تلویزیون 55 اینچی داشته باشید و چه بخواهید سینمای خانگی خود را با مدل 85 اینچی بسازید. مهم نیست کدام یک را انتخاب کنید، یک تلویزیون عالی خواهید داشت.

خود تلویزیون از یک شبکه تخصصی تغذیه می‌کند که از رنگ‌بندی تک پیکسلی همراه با مناطق کم‌نور اختصاصی برای ایجاد تصاویر واقعی و واضح استفاده می‌کند. به علاوه، چه از Netflix، Hulu یا فقط از ورزش‌های زنده کابلی لذت ببرید، به لطف پردازنده نئو کوانتومی، تلویزیون به‌طور خودکار به 4K ارتقا می‌یابد.

ممکن است فیلم‌های تابستانی به سینما بازگردند، اما می‌توانید با تلویزیون QLED سامسونگ تصاویر سینمایی را درست در اتاق نشیمن خود دریافت کنید. در حال حاضر، غول فناوری قیمت آن را کاهش داد تلویزیون QLED با امضای 200 دلار.

اگر به نظر می رسد که این تلویزیون برای نیازهای شما مناسب است، حتماً همین امروز و زودتر یکی را انتخاب کنید. همانطور که محصولات سامسونگ محبوب هستند، ممکن است به سرعت فروخته شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-2022-qled-4k-tv-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68این تلویزیون دارای صدای Dolby Atmos است، بنابراین می‌توانید از ردیابی اشیا و ویژگی‌های صدای فراگیر برای یک تجربه تلویزیونی واقعاً فراگیر لذت ببرید. کسانی که از اتصال کنسول های بازی خود لذت می برند نیز از 120 هرتز تعبیه شده در صفحه نمایش برای تجربه بازی نهایی قدردانی خواهند کرد.