این بوت کمپ مهندسی انرژی پایدار را به شما آموزش می دهد — و قیمت آن فقط 50 دلار است

فرض کنید شما یک تازه وارد در این حوزه هستید. در آن صورت، می‌توانید با چند کلاس اصولی شروع کنید که دقیقاً چگونگی توربین‌ها و سلول‌های خورشیدی را توضیح می‌دهند تولید انرژی از نیروهای طبیعی و چه مقدار از آن انرژی را می توانید انتظار داشته باشید که استفاده کنید. از آنجا، نحوه راه‌اندازی سیستم‌هایی با هر اندازه با انرژی‌های تجدیدپذیر را خواهید دید. البته شما فقط با پیچ و مهره انواع ژنراتورها و نیازهای الکتریکی آنها آشنا نخواهید شد. دوره های اختصاصی در مورد همه چیز از طراحی PV گرفته تا نرم افزارهای تحلیلی ضروری مانند MATLAB و ETAP وجود دارد.

در مورد منابع انرژی جایگزین ناشناخته های زیادی وجود دارد، اما تقریباً همه در یک چیز موافق هستند: ما در آینده از تعداد بیشتری از آنها استفاده خواهیم کرد. تطبیق انرژی خورشیدی و بادی در یک شبکه انرژی مدرن چالش برانگیز است، اما با این چالش ها فرصت هایی برای پیشرفت شغلی به وجود می آید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

نسل بعدی مهندسان باید به خوبی در این زمینه آشنا باشند امکانات انرژی های تجدید پذیرو اکنون یک کلاس کارشناسی ارشد آنلاین وجود دارد که می تواند کمک کند: بسته کامل آماده سازی مهندسان انرژی های تجدیدپذیر 2022.

مجموعه کامل شامل 38 ساعت آموزش و تمرینات عملی است که همه آنها برای سال 2022 به روز هستند. خوانندگان ZDNET می توانند بسته کامل آماده سازی مهندس انرژی های تجدیدپذیر 2022 برای 49.99 دلار — این فقط بیش از 4 دلار در هر دوره است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/learn-about-sustainable-energy-with-this-engineering-boot-camp/#ftag=RSSbaffb68

اگر دانش گذرا از مفاهیم مهندسی دارید، اینجا جایی است که می توانید شروع به اصلاح مهارت های خود کنید. 12 دوره در این بسته توسط طیف متنوعی از مهندسان و برق‌کاران تدریس می‌شوند که همگی در این زمینه تجربه دارند. یکی از نمونه های این کارشناسان احمد مهدی، مهندس برق و بنیانگذار آکادمی خدیجه است. با کمک آنها، یاد خواهید گرفت که چگونه نه تنها پروژه های شخصی خود را انجام دهید، بلکه کل شبکه های برق شهری را با انرژی پایدار اجرا کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce